A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про роботу Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради

Україна

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

  ПРОЕКТ  РІШЕННЯ

 

 

 

від 16 листопада  2017 року                                                     №

 

 

Про роботу Центру надання соціальних послуг

Семенівської сільської ради

           

                       

            Заслухавши  та обговоривши інформацію Носової Т.М., завідувача Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради,  «Про роботу Центру надання соціальних послуг», яка ознайомила присутніх з організацією роботи відділень Центру: відділення соціальної допомоги вдома та відділення соціальної сфери, виконком   Семенівської сільської  ради відмічає, що роботу Центру організовано відповідно до вимог Закону України «Про соціальні послуги», з урахуванням Постанов Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 №1417 "Деякі  питання   діяльності територіальних   центрів   соціального   обслуговування   (надання соціальних послуг)" (зі змінами і доповненнями), від 09.04.2005р. №268 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги» та п.2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Надання соціальних послуг та соціальної допомоги потребуючим громадянам та сім’ям  заснована на нормах штатного розпису та бюджетного фінансування.

         Створено систему обліку громадян та сімей, що дозволяє здійснювати своєчасний соціальний супровід.

         Відповідно до Положення, у Центрі функціонує два відділення, соціальну роботу здійснюють 8 соціальних робітників. Підсилюючим фактором у профілактичній роботі є залучення до соціальної сфери 7-ми сільських бібліотекарів, у яких розширені функціональні посадові інструкції у рамках соціо-культурної діяльності.

З метою системності проведення роботи  Центр співпрацює з Бердичівським  районним Центром соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді,  службою у справах дітей, районним управлінням праці та соціального захисту населення, закладами охорони здоров’я, громадськими організаціями. Враховуючи вище вказане,  виконком   сільської  ради

 

В И Р І Ш И В:

     1. Вважати  роботу Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради задовільною.

     2. Завідувачу Центру надання соціальних послуг Носовій Т.М.:

2.1. вести системний облік громадян, які обслуговуються соціальними робітниками на території сільської ради та громадян, які потребують обслуговування з метою покращення або відтворення життєдіяльності, соціальної адаптації та повернення до повноцінного життя;

2.2. забезпечити своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та соціального супроводу сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах;

2.3. надавати комплексну соціальну допомогу сім’ям з дітьми (отримання державної соціальної допомоги, здійснення юридичного захисту тощо);

2.4. Постійно  вносити  до  виконкому   сільської  ради  пропозиції  з  питань  поліпшення   соціального  захисту  населення  на  території  сільської  ради.

3. Соціальним робітникам відділення соціальної допомоги вдома (Шамрай Валентині Biктopiвні, Коломiець Галині Петрiвні, Чучавіній Олександрі Степанiвні, Антонь  Свiтлані Володимирiвні, Шевчук Тетяні Василiвні, Бойко Тетяні Віталіївні, Кулачок Валентині Миколаївні, Мацюк Наталії Юріївні):

3.1. своєчасно подавати завідувачу Центру місячні звіти з обслуговування громадян вдома, поновляти документи в особових справах згідно графіку;

3.2. надавати платні соціальні послуги відповідно до Положення про умови та порядок надання платних соціальних послуг, затвердженого рішенням виконавчого комітету Семенівської сільської ради  від  20.07.2017 року № 49.

4. Сільським бібліотекарям (Куліш Тетяні Іванівні, Лісовій Тетяні Василівні,  Шевченко Людмилі Миколаївні, Чугаєвській Аліні Леонідівні, Білоус Галині Григорівні, Голяці Ользі Леонідівні, Мисик Оксані Іванівні):

4.1. проводити інспектування сімей, які стоять на внутрішньому обліку по сільській раді, спільно з предстаниками органів місцевого самоврядування, ювенальною превенцією Бердичівського відділу поліції ГУНП в Житомирській області; здійснювати обстеження  матеріально-побутових умов проживання.

4.2. сприяти залученню до профілактично-просвітницької діяльності  дітей, схильних до правопорушень і бродяжництва та сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Л.М.Колесник.

 

 

Сільський голова                                                       Н.В.Семенюк

 

 

 

 

 

 

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь