A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про створення комісії з питань інвентаризації земельних та водних об'єктів, комунального майна, сплати податків за майно, легалізації робочих місць при виконавчому комітеті Семенівської сільської ради

Україна

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

                                                                             ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 20 квітня 2017 року                                                                         № 25

 

Про створення комісії з питань  інвентаризації  земельних та водних об'єктів, комунального майна, сплати податків за майно,

легалізації робочих місць при виконавчому комітеті

Семенівської сільської ради

 

        Заслухавши і обговоривши інформацію спеціаліста з юридичних питань Осадчук Ю.С.  керуючись Земельним кодексом України, Водним кодексом України, Законом України «Про оренду державного та комунального майна», ст. 43 Конституції України, Законом України Про Державний бюджет України на 2017 рік, ст. 26, 33, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

      

виконком сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

          1. Затвердити Положення про  комісію  з питань інвентаризації  земельних та водних об'єктів, комунального майна, сплати податків за майно, легалізації робочих місць при виконавчому комітеті Семенівської сільської ради (Додаток 1).

 

2. Затвердити  персональний склад  комісії з питань інвентаризації  земельних та водних об'єктів, комунального майна, сплати податків за майно, легалізації робочих місць виконавчого комітету Семенівської сільської  ради (Додаток 2).

 

           3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою .     

  

 

            Сільський голова:                                  Н.В.Семенюк

 

Додаток  № 1

                                                                                до  рішення

виконавчого комітету                                                                                           від  20.04.2017 року №25  

 

ПОЛОЖЕННЯ

про   комісію  з питань інвентаризації  земельних та водних об'єктів, комунального майна, сплата податків за майно,

легалізація робочих місць  при виконавчому комітеті

Семенівської сільської ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1 Комісія з питань інвентаризації земельних та водних об'єктів,  комунального майна, сплата податків за майно, легалізація робочих місць  є дорадчим органом, утворюється при виконавчому комітеті Семенівської сільської ради ( далі Комісія).

  1. Комісія підпорядковується сільському голові

1.3. Склад Комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету сільської ради та складається з числа представників громадськості, депутатів та працівників виконкому сільської ради у кількості не менше 5 чоловік.

1.4. Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету міністрів України, Земельним кодексом України, Водним кодексом України, рішеннями сесії та  рішеннями виконавчого комітету Семенівської сільської ради, розпорядженнями сільського голови та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

         2.1. Основними завданнями Комісії є здійснення інвентаризації земель та водних об»єктів, комунального майна, сплати податків за майно, легалізація робочих місць,  на місцевому рівні з метою встановлення їх правового статусу, виявлення земель, майна що не використовуються, використовуються нераціонально , не за цільовим призначенням або без наявних законних підстав користування, забезпечення реалізації державної політики у галузі використання та охорони земель, вивчення звернень громадян, підприємств, установ та організації щодо надання дозволів на виготовлення документації із землеустрою, надання в оренду земельних ділянок та водних об»єктів, комунального майна, викупу земельних ділянок на земельних торгах, розірвання, поновлення, перегляд договорів оренди вищевказаних об»єктів, що розташовані в межах населених пунктів Семенівської сільської ради.

2.2. Комісія, відповідно до вимог чинного законодавства, переглядає пакет документів, які мають бути зібрані громадянами, підприємствами та організаціями.

2.3 Комісія повертає на доопрацювання заяви, що подані без відповідних документів або надані не в повному обсязі.

2.4. Члени комісії мають право ознайомлюватися з усіма матеріалами, приймати участь в обговоренні, висловлювати свою точку зору щодо рішення комісії.

 

3. Права та обов»язки

 

3.1.Комісія має право:

      3.1.1 Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з сільською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

       3.1.2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів сільської ради, інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

       3.1.3. Готувати та подавати на затвердження виконавчого комітету Семенівської сільської ради рішення, прийнятті на її засіданні.

       3.1.4. Готувати та направляти до відповідних установ необхідні запити та листи.

3.2.Комісія зобов»язана:

     3.2.1. Проводити свої засідання відповідно до вимог чинного законодавства України;

     3.2.2. зберігати конфіденційність інформації;

    

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ

4.1.Основною формою роботи комісії є засідання комісії, що скликаються по мірі  необхідності за рішенням голови комісії, але не рідше одного разу на місяць

4.2. Засідання комісії проводяться відповідно до порядку денного і оформляються протоколом. Протоколи підписують голова і секретар комісії.

4.3.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні та носять рекомендаційний характер. Засідання є чинним при присутності не менше однієї другої загального складу комісії. Під час голосування, при рівній кількості голосів, голос голови комісії є вирішальним.

4.4. ГОЛОВА КОМІСІЇ:

- здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;

- скликає і веде засідання комісії, розподіляє обов»язки між членами комісії;

- запрошує до участі в роботі комісії представників органів виконавчої влади, фахівців;

4.5. СЕКРЕТАР КОМІСІЇ:

- повідомляє членів комісії про час та місце проведення засідання комісії, - веде протокол засідання комісії;

- готує матеріали на розгляд комісії;

- здійснює підготовку проектів рішень виконавчого комітету сільської ради щодо питань віднесених до компетенції комісії;

 

4.6. ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

 

  • повинні бути присутні на засіданні комісії;
  • беруть участь в обговоренні питань  що розглядаються;
  • сприяють виконанню рішень виконавчого комітету та рекомендацій комісії;
  • якісно та вчасно виконують доручення комісії;
  • подають свої пропозиції щодо питань, що розглядаються та шляхів їх вирішення.

 

 

 

Секретар сільської  ради                                                 О.М.Гортовлюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    

                                                                                                Додаток  № 2

                                                                                до  рішення

виконавчого комітету

від  20.04.2017 року №25   

 

СКЛАД

 

Інвентаризаційної комісії з питань  земельних та водних об'єктів, комунального майна, сплати податків за майно,

легалізації робочих місць при виконавчому комітеті

Семенівської сільської  ради

 

Баценюк Олена Сергіївна –   заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, виконуюча обов’язки начальника фінансового відділу, голова комісії 

Мосійчук Надія Іванівна – спеціаліст з земельних питань,  

                                                  заступник  голови комісії

Осадчук Юлія Сергіївна – спеціаліст з юридичних питань,

                                                  секретар комісії                                            

 

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

1.Колесник Людмила Миколаївна – заступник  сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, виконуюча обов’язки начальник відділу освіти, молоді та спорту

2.Юзефович Володимир Нарцизович – виконуючий обов’язки старости сіл Терехове, Кикишівка  

3.Білик Анатолій Антонович             – виконуючий обов’язки старости сіл Великі Низгірці, Нова Олександрівка;

4.Ващенко Микола Миколайович – виконуючий обов’язки старости сіл Закутинці, Сингаївка, Малі Гадомці;                                                                      5.Апатов Ігор Адольфович – виконуючий обов’язки старости  сіл Красівка, Дубівка;

6.Лихолат Валентина Артемівна                  спеціаліст з земельних питань,  7.Шеретун Микола Миколайович        - завідувач господарством

8.Негребецький Валентин Юліанович -директор  ТОВ «Красівське», член виконавчого комітету

9.Заруцький Ігор Владиславович - депутат сільської ради (за згодою)

10.Панасюк Сергій Павлович - депутат сільської ради (за згодою)

               

 

 

Секретар сільської  ради:                                              О.М.Гортовлюк

 

                                      

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь