Проєкт рішення сесії №27 «Про внесення змін до рішення першої сесії сільської ради від 26.11.2020 р. №5 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» зі змінами»
Скликання: | 8 скликання 2023 року |
Сесія: | 21 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 13.01.2023 |
Номер документу: | 27 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення першої сесії сільської ради від 26.11.2020 р. №5 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» зі змінами |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять перша сесія VΙΙІ скликання
від 2023 р. №
Про внесення змін до рішення першої сесії сільської ради від 26.11.2020 р. №5 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» зі змінами
Відповідно до статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Внести зміни до рішення сільської ради від 26.11.2020 року № 5 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» зі змінами, викласти пункт «2» в новій редакції, а саме:
- «На секретаря Семенівської сільської ради Гортовлюк Олену Михайлівну покласти відповідальність за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, подання у встановлені законодавством порядку та строки до Бердичівського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бердичівському районі Житомирської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану».
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності та гуманітарних питань (освіта, фізичне виховання, культура, охорона здоров’я та соціальний захист).
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК