A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

БЕРДИЧІВСЬКЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ!

Електронне пенсійне посвідчення

 

 Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) — це сучасний технологічний багатофункціональний інструмент. Електронне пенсійне посвідчення поєднує функції пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, містить електронну інформацію про власника та електронний підпис. За його допомогою можна не лише отримати пенсію, а й, наприклад, просто і швидко сплатити за комунальні послуги через інтернет і мати змогу скористатися безліччю інших онлайн- послуг та електронних сервісів. А також це надійний ключ для повноцінного користуватися всіма державними електронними сервісами.
         ЕПП містить електронний цифровий підпис, за допомогою якого людина фактично дистанційно підтверджує свою особу і може подавати заяви та запити до органів Пенсійного фонду, не відвідуючи їх особисто (адже для більшості старших людей це фізично важно), а виключно через інтернет. Людина може отримати доступ до власної пенсійної справи, даних про стаж та заробітну плату, користуватися іншими сервісами державних органів. І, безумовно, пенсійне посвідчення нового зразка надає право власникові користуватися всіма пільгами, які належать йому як пенсіонерові.

На сьогодні електронне пенсійне посвідчення виготовлятиме Державний ощадний банк, у якому одержувач відкриє рахунок для виплати пенсії. Пенсійне посвідчення використовуватимуть як платіжну картку до кінця  строку її дії. У разі продовження строку призначення пенсії, встановлення інвалідності або  продовження її на новий термін, виготовлятимуть нове електронне посвідчення.

Строк дії електронного пенсійного посвідчення як платіжної картки визначається банком і не може перевищувати трьох років.

         

            Як отримати електронне пенсійне посвідчення

                       

Пенсійні посвідчення виготовляються на підставі заяви на виготовлення пенсійного посвідчення особи, якій призначено пенсію, що подається до територіального органу Пенсійного фонду України за місцем перебування особи на обліку як одержувача пенсії.

Виготовлене електронне пенсійне посвідчення необхідно одержати у відділенні Ощадбанку, яке зазначене в заяві на виготовлення.

Крім того до заяви необхідно надати  паспорт, документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків  та фотокартку розміром 30х25 мм.

Особам, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, у пенсійному посвідченні реєстраційний номер облікової картки платника податків не зазначається.

Пенсійне посвідчення виготовляється на ім’я особи, якій призначено пенсію. У разі якщо пенсія призначена неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, у посвідченні додатково зазначаються прізвище, ім’я та по батькові законного представника.

Відомості про групу, підгрупу, причину інвалідності та строк, на який встановлено інвалідність, зазначаються в посвідченні незалежно від виду призначеної пенсії.

 

                Термін дії електронного  пенсійного посвідчення

 

Строк дії електронного пенсійного посвідчення як платіжної картки визначається банком і не може перевищувати трьох років.

Пенсійне посвідчення використовується як платіжна картка до закінчення строку її дії, в тому числі у разі закінчення строку призначення пенсії. У разі продовження строку призначення пенсії, встановлення інвалідності або продовження її на новий термін здійснюється виготовлення нового електронного пенсійного посвідчення.

З метою забезпечення використання ЕЦП протягом терміну дії електронного пенсійного посвідчення до чип-модуля записується не менше двох пар ключів.

 

        Ідентифікація особи, якій видано електронне пенсійне посвідчення

 

Відділенням банку здійснюється ідентифікацію особи, якій видано електронне пенсійне посвідчення, кожні 6 місяців впродовж першого року дії ЕПП та у наступні роки раз у 12 місяців.

Активація банківського платіжного додатка на електронному пенсійному посвідченні (шляхом введення ПІН-коду) та введення ПІН-коду до електронного цифрового підпису здійснюються одержувачем пенсії.

Разом з електронним пенсійним посвідченням видається інструкція щодо його використання.

           

 

Адміністрація об'єднаного управління

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь