ЗВІТ «Про виконання Семенівського сільського бюджету за 3 місяці 2017 року»
За 3 місяці 2017 року до сільського бюджету ОТГ зараховано надходжень в сумі 7397,1 тис. гривень.
Загальний фонд сільського бюджету за січень-березень 2017 року виконано в сумі 7392,6 тис. грн. або 107,1% до плану. Із загальної суми надходжень власні доходи складають 3463,2 тис. грн., або виконання становить 116,4%.
Міжбюджетних трансфертів надійшло стовідсотково до плану на вказаний період і склали в сумі 3929,4 тис.грн., з них субвенцій з державного бюджету — 3358,5 тис. грн., (медичної в сумі 928,4 тис.грн., освітньої в сумі 2430,1 тис.грн.), додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я в сумі 570,9 тис.грн.
Структура доходів загального фонду Семенівського сільського бюджету за 1 квартал 2017 року
Найбільшу питому вагу в надходженнях загального фонду займає податок та збір на доходи фізичних осіб (56,5%) та податок на майно (32,0%).
Так, податку та збору на доходи фізичних осіб при плані на відповідний період в сумі 1820,0 тис. грн., фактично надійшло 1956,0 тис. грн., що становить 107,5% виконання.
До складу місцевих податків враховані надходження від податку на майно та єдинного податку. В цілому місцеві податки виконані на 109,4 % (при планових показниках на 1 квартал в сумі 1012,8 тис.грн., фактично надійшло 1108,3 тис.грн).
Податку на майно до сільського бюджету надійшло в сумі 543,8 тис.грн., при плані 502,8 тис.грн., та виконаний на 108,2%.
Плата за землю справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, питома вага якої у загальній сумі надходжень до місцевих податків становить 42,8% . Так, до сільського бюджету зазначених податків надійшло в сумі 474,9 тис.грн., при плані 451,3 тис.грн., або 105,2% виконання.
Питома вага єдинного податку в структурі місцевих податків і зборів становить 50,9% , та до сільського бюджету надійшов в сумі 564,5 тис.грн., при плані 510,0 тис.грн.
Надходження до сільського бюджету рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) складає в сумі 55,2 тис.грн., при плані 20,0 тис.грн., що становить 276% виконання.
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшов до бюджету в сумі 108,6 тис.грн., при плані 120,0 тис.грн., або 90,5%. Проте додатково до сільського бюджету надійшло акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) в сумі 51,3 тис.грн., та акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів в сумі 175,6 тис.грн.
Надходження до спеціального фонду сільського бюджету за січень-березень 2017 року (без урахування власних надходжень бюджетних установ) складають 4,5 тис. грн., при плані 5,0 тис.гривень. (Це надходження екологічного податку до сільського бюджету).
Видаткова частина загального фонду сільського бюджету за січень – березень 2017 року виконана в сумі 6460,2 тис. грн., або на 77,2% до плану. Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій розпорядників коштів сільського бюджету.
На фінансування установ соціально-культурної сфери спрямовано 53,9 відсотка обсягу видатків загального фонду сільського бюджету, або 3484,3 тис. грн., в тому числі на установи освіти – 3264,8 тис. грн., культури – 219,5 тис.грн. На утримання апарату сільської ради спрямовано кошти в сумі 751,8 тис.грн.
Крім того, за рахунок передачі субвенцій, дотацій та власних коштів районному бюджету спрямовано 2009,2 тис.грн., або 31,1 відсотка із загального обсягу видатків загального фонду сільського бюджету. Так, районному бюджету за рахунок медичної субвенції та додаткової дотації з державного бюджету на утримання закладів охорони здоров’я спрямовані кошти в сумі 1007,8 тис. грн., та з власних коштів в сумі 61,4 тис.грн. Також, районному бюджету спрямовані кошти у вигляді іншої субвенції з власних коштів сільського бюджету на утримання територіального центру в сумі 129,7 тис.грн., та на оплату енергоносіїв по закладам освіти в сумі 810,3 тис. грн.
З сільського бюджету за 3 місяці 2017 року профінансовані компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом в сумі 99,6 тис.грн.
Витрати з благоустрою сіл на оплату електроенергії та утримання мереж зовнішнього освітлення за 3 місяці 2017 року склали 82,5 тис. грн., на утримання доріг використано коштів в сумі 21,8 тис.грн. Реверсної дотації до державного бюджету спрямовано в сумі 10,9 тис.гривень.
Із загального обсягу видатків на фінансування заходів та утримання закладів найбільш питому вагу займають видатки на загальноосвітні школи 40,3% від загального обсягу, кошти іншої субвенції, які передаються районному бюджету на утримання закладів охорони здоров’я та територіального центру 15,5% від загального обсягу та кошти медичної субвенції, що також передаються на утримання закладів охорони здоров’я та складають 1,4 % від загального обсягу видатків сільського бюджету.
У ході виконання бюджету першочергова увага приділялась фінансуванню захищених статей бюджету. В цілому по сільському бюджету спрямовано коштів на першочергові видатки в сумі 6240,1 тис.грн, питома вага в структурі загального фонду видатків становить 96,6 %.
Заробітна плата з нарахуваннями становить 58,7% від загальної суми видатків (або 3789,6 тис.грн.), видатки на харчування становлять 1,4 %, або 92,5 тис.грн., видатки на енергоносії склали 337,9 тис.грн., або 5,2%, та поточні трансферти місцевим бюджетам (передача коштів районному бюджету) склала в сумі 2009,2 тис.грн., та реверсна дотація державному бюджету в сумі 10,9 тис.грн., або 31,3% від загальної суми видатків.
Станом на 1.04.2017 року по сільському бюджету рахується кредиторська заборгованість по заробітній платі працівників освіти термін якої не настав в сумі 533,7 тис.грн . Дебіторська заборгованість склала 10,9 тис.грн. за передплату періодичних видань.
Видатки спеціального фонду склали 95,9 тис. грн., або 4,2% до плану на звітний період. З них кошти в сумі 22,9 тис.грн., спрямовані на проведення експертизи проекту капітального ремонту будівлі (термомодернізація) Хажинської загальноосвітньої школи 1-111 ст. та кошти в сумі 73,0 тис.грн. на придбання 6 комп’ютерів для працівників апарату сільської ради.