A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян на території Семенівської сільської ради

 

Україна

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

від 20 липня 2017   року                                                                         №

 

Про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян на території  Семенівської сільської ради

             Заслухавши інформацію спеціаліста відділу організаційно-кадрової‚правової роботи та діловодства  Петяк Л.А. про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян на території  Семенівської сільської ради за   І півріччя 2017 року та керуючись Законом  України«Про

місцеве самоврядування в Україні»‚враховуючиУказ Президента України від 07.02.2008року №  109«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврдування»‚Закони  України «Про  звернення громадян»‚ «Про доступ до публічної інформації»

                Виконком сільської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію спеціаліста відділу організаційно-кадрової‚правової роботи та діловоства  Петяк Л.А. про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян на території  Семенівської сільської ради за   І півріччя 2017 року взяти довідома (додається).

 

2.  Заступникам сільського голови підвищити вимоги до керівників           підпорядкованих структурних підрозділів сільської ради та виконкому щодо своєчасного та якісного  опрацювання запитів на інформацію та розгляд звернень.Керівникам структурних підрозділів забезпечити своєчасне виконання та надання відповідей на звернення  громадян  ‚ кваліфікований і об᾿єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань‚задоволення законних вимог заявників‚здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців сіл з меою упередження надходження повторних зверне

 

 

3.  Спеціалісту  відділу організаційно-кадрової‚правової роботи та діловоства  Петяк Л.А. не допускати порушення термінів надання  відповідей авторам звернень‚посилити контроль за розглядом

звернень громадян‚ інформувати керівництво про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями

та  прояви формального підходу до розгляду питань порушених

заявниками. Проводити щомісячний аналіз стану виконання заяв та

подавати інформаційну довідку керівництву виконкому.

    

 4.Координацію роботи щодо виконання  даного рішення  покласти

на відділ організаційно-кадрової‚правової роботи та діловоства‚контроль- на  начальника відділу організаційно-кадрової‚правової роботи та діловодства  Осадчук Ю.С.

                                                              

 

 

 

               Сільський голова                           Семенюк Н.В 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь