A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради на 2018 рік

Україна

   СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

   ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

    Р І Ш Е Н Н Я

 

Двадцять друга сесія                                                                   VΙΙ скликання

 

від 26 лютого 2019 року                                                          № 508

 

 

Про звіт про виконання Програми

економічного і соціального розвитку

Семенівської сільської ради на 2018 рік

                                           

                                             

         Заслухавши та обговоривши звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку на 2018 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку на 2018 рік прийняти до відома.

 

 

 

 

 

Сільський  голова                                                     Н.В. Семенюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку

на 2018 рік

 

З метою вироблення і втілення єдиної політики розвитку Семенівської сільської ради об’єднаної територіальної громади наприкінці 2017 року розроблено Програму економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради  на 2018 рік, в якій визначено конкретні пріоритети розвитку у соціальній та економічній сферах, встановлено завдання та розроблено конкретні заходи щодо реалізації пріоритетів розвитку громади.

         Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звітую про виконання Програми економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради у 2018 році. 

Станом на 01.01.2019 року структура виконавчого органу Семенівської сільської ради  становить 39 штатних одиниць та складається з наступних відділів: відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, відділ організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства, відділ з питань економіки та розвитку інфраструктури, Відділ освіти, молоді та спорту, Центр надання соціальних послуг, Центр культури та дозвілля, відділ господарського забезпечення та керівний склад виконавчого органу.

         У 2018 році Семенівською сільською радою утворено Центр культури та дозвілля, який об’єднав навколо себе клуби-філії та бібліотеки населених пунктів громади, а також музей ім. Джозефа Конрада в с. Терехове.

         Центр надання соціальних послуг Семенівської сільської ради обслуговує людей похилого віку, одиноких, непрацездатних та людей з інвалідністю, станом на 01.01.2019 року 84 особи. Також, на обліку у сільській раді стоїть 24 сім’ї, в яких виховуються діти, що опинилися у складних життєвих обставинах (57 дітей).

         У громаді налічується 4 загальноосвітні школи І – ІІІ ступенів,  2 загальноосвітні школи І – ІІ ступенів та 5 закладів дошкільної освіти, в яких станом на 01.09.2018 року навчається та виховується 568 дітей. Кількість вчителів, вихователів, логопедів та технічного персоналу, які працюють у штаті Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради, становить 195 осіб.

Діяльність Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради забезпечує відділ бухгалтерського обліку та звітності та методичний кабінет.

У 2018 року в рамках проведення загальнодержавної реформи медицини відбулося перетворення КУ «Центр Первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської сільської ради в Комунальне некомерційне підприємство «Центр Первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської сільської ради.

15 серпня 2018 року КНП «ЦПМСД» Семенівської сільської ради заключено договір про медичне обслуговування населення з Національною службою здоров’я України. Станом на 01.12.2018 року лікарями КНП «ЦПМСД» Семенівської сільської ради підписано 3244 декларації про вибір лікаря, які надають первинну допомогу населенню, з пацієнтами.

До складу КНП «ЦПМСД» Семенівської сільської ради входить 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, 3 фельдшерсько-акушерських пункти та 6 фельдшерських пунктів. Діяльність КНП «ЦПМСД» Семенівської сільської ради забезпечує 23 працівники.

         У 2018 році проведено 10 сесій сільської ради та прийнято 234 рішення, проведено 16 засідань виконавчого комітету та прийнято 154 рішення.

Підготовкою проектів рішень до сесії сільської ради та засідань виконавчого комітету займаються спеціалісти всіх відділів сільської ради.     Проекти рішень сесії сільської ради попередньо вивчаються та розглядаються на засіданнях постійних комісій.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» створено веб-сайт Семенівської сільської ради, де  оприлюднюються рішення сільської ради та виконавчого комітету.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова здійснює свої повноваження шляхом видання розпоряджень. Станом на 31 грудня 2018 року видано 727 розпоряджень.

   Крім того, у 2018 році додатково надійшло 751 звернення громадян, з яких 583 – вирішено позитивно, 2 направлено за належністю, на 166 – надано вичерпні роз’яснення.

У 2018 році до сільської ради зверталися жителі громади з метою реєстрації новонароджених, актів записів про реєстрацію шлюбу та реєстрацію смертей. За звітний період Семенівською сільською радою зареєстровано 3 народження, 16 смертей та складено 8 актових записів про реєстрацію шлюбу.

Протягом 2018 року до сільської ради зверталися жителі громади та особи, які брали участь у антитерористичній операції, операції об’єднаних сил із проханням про матеріальну допомогу, всі заяви розглядаються на засіданні виконавчого комітету, де і приймаються відповідні рішення. Звертаються з проханням допомогти в лікуванні та у вирішенні соціально-побутових питань.

Виходячи з наявних фінансових можливостей, протягом звітного періоду сільською радою за рахунок коштів сільського бюджету надавалася одноразова грошова матеріальна допомога, з них:

         - 59 жителю громади з тяжкою або тривалою хворобою на лікування та/або на придбання медикаментів, на оперативне втручання в загальній сумі 104,016 тис. грн;

         - 50 жителю громади, які брали участь у антитерористичній операції в загальній сумі 25,000 тис. грн.

Підсумки виконання доходної частини сільського бюджету у 2018 році

За 2018 рік до сільського бюджету об’єднаної територіальної громади   зараховано всього надходжень в сумі 39799,2 тис. гривень, що менше на 976,0 тис. грн, в порівнянні з 2017 роком. Трансфертів з державного бюджету надійшло в сумі 18468,3 тис. грн, що менше в порівнянні з 2017 роком на 3125,2 тис. грн.

В структурі дохідної частини сільського бюджету найбільшу частку займають власні надходження загального фонду 52,7% та міжбюджетні трансферти - 46,4%.

Всього з сільського бюджету за 2018 рік  використано коштів на суму 43419,0 тис. грн, з них передано трансфертів до інших бюджетів в сумі 7342,0 тис. грн.

Найбільшу питому вагу в структурі надходжень загального фонду  сільського бюджету (без урахування трансфертів) займає  податок та збір  на  доходи  фізичних  осіб  (56,2%) та місцеві податки (30,7%).

         В розрізі податків маємо наступні надходження:

         - податку та збору на доходи фізичних осіб при плані на відповідний період в сумі 11400,0 тис. грн, фактично надійшло 11787,1 тис. грн, що становить 103,4% виконання. Порівнюючи з 2017 роком надходження вищевказаного податку збільшилось на 961,6 тис. грн, або з ростом на 8,9%.

- податку на майно до сільського бюджету надійшло в сумі 3098,0 тис. грн, при плані 3290,6 тис. грн, що становить 94,1%, а саме:

         1) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, надійшло коштів в сумі 2,9 тис. грн, при плані 2,0 тис. грн., виконання становить 147,2%.;

         2) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, надійшло в сумі 14,7 тис. грн, при плані 0,6 тис. грн;

         3) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості, надходження склали в сумі 166,7 тис. грн, при плані 153,0 тис. грн, або 108,9% виконання;

         4) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості, надійшло 303,4 тис. грн при плані 255,0 тис. грн, та становить 119% виконання.

Плати за землю до сільського бюджету надійшло в сумі 2604,1 тис. грн, при плані 2880,0 тис. грн, або 90,4% виконання.

Так, надходження земельного податку з юридичних осіб склали 155,6 тис. грн, при плані 140,0 тис. грн, що становить 111,1% виконання. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 18,4 тис. грн.

Надходження орендної плати з юридичних осіб при плані 1650,0 тис. грн, надійшло 1376,7 тис. грн, або 83,4% виконання.

Надходження земельного податку з фізичних осіб при плані 420,0 тис. грн, фактично надійшло у сумі 390,5 тис. грн, або 92,9% виконання.

Причиною невиконання вказаного податку є постійні борги зі сплати даного податку.

         Надходження орендної плати з фізичних осіб надійшло стовідсотково до плану та склали в сумі 681,3 тис. грн.

Транспортного податку з юридичних осіб надійшло від ТОВ «Зелений вал» в сумі 6,2 тис. грн.

        Аналізуючи надходження плати за землю до сільського бюджету можна зробити висновок, що  у  2016 році надходження збільшились на 22,2% проти надходжень у 2015 році, до надходжень у 2017 році ріст податку становить 24,4%, а в 2018 році надходження зменшились на 183,4 тис. грн.

Крім того, єдиного податку надійшло в сумі 3328,3 тис. грн, при плані 2912,0 тис. грн, або 114,3% виконання. Порівнюючи надходження єдиного податку з відповідним періодом минулого року спостерігається збільшення на 572,7 тис. грн, або з ростом на 20,8%.

Так, надходження у 2018 році єдиного податку з юридичних осіб склали в сумі 48,4 тис. грн, або план перевиконаний в 4 рази.

В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 38,5 тис. грн.

Надходження єдиного податку з фізичних осіб надійшло в сумі 625,2 тис. грн, при плані 500,0 тис. грн, що становить 125% виконання.

Надходження єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників при плані в сумі 2400,0 тис. грн, надійшло в сумі 2654,7 тис. грн, або  110,6% виконання.

Надходження  до сільського бюджету рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів складає в сумі 78,5 тис. грн, при плані 170,0 тис. грн, що становить 46,1% виконання та в порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 78,4 тис. грн.

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшов до бюджету в сумі 86,6 тис. грн, при плані 200,0 тис. грн, або 43,3%.

Слід відмітити, що додатково до сільського бюджету надійшло штрафних санкцій за порушення з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів в сумі 20,0 тис. грн.

Крім того, до сільського бюджету надійшло акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пальне) в сумі 499,1 тис. грн, при плані 235,0 тис. грн,  та акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) надійшло в сумі 2047,2 тис. грн, при плані 915,0 тис. грн.

         Виконання спеціального фонду сільського бюджету характеризується наступними показниками:

  • екологічного податку надійшло 94,6 тис. грн, або перевиконано майже в три  рази, порівнюючи з минулим роком надходження вказаного податку збільшились на 42,6 тис. грн;
  • надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством (це батьківська плата за харчування дітей у садочках,школах) склала 205,7 тис. грн, або з збільшенням проти минулого року на 76,4 тис. грн, та інших джерел власних надходжень надійшло в сумі 57,1 тис. грн (це оприбуткування благодійної допомоги та кошти центру зайнятості на громадські роботи);
  • до цільового фонду сільського бюджету надійшло 8,8 тис. грн, при плані 10,0 тис. грн. За 2018 рік заключено 11 соціальних договорів з підприємцями та громадянами сіл Великі Низгірці, Красівка, Закутинці та Сингаївка.

         Також, до сільського бюджету надійшли субвенції з державного бюджету:

         - субвенція з державного бюджету  місцевим бюджетам на розвиток

інфраструктури ОТГ в сумі 2375,42 тис. грн;

         - субвенція на соціально-економічний розвиток в сумі 90,0 тис. грн;

         - освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 9683,70 тис. грн;

         - медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 3912,0 тис. грн;

         - субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами в сумі 18,50 тис. грн;

         - додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я в сумі 1515,30 тис. грн;

         - дотація з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок субвенції з державного бюджету в сумі 211,8 тис. грн;

         - субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 220,8 тис. грн;

         - субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції в сумі 38,0 тис. грн;

         - субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 22,5 тис. грн;

         - інша субвенція з місцевого бюджету в сумі 187,63 тис. грн (субвенція Чернявського, Романського).

Інвестиції та видатки ОТГ за 2018 рік

Всього з сільського бюджету за 2018 рік  використано коштів на суму 43419,0 тис. грн, з них передано трансфертів до інших бюджетів в сумі 7342,0 тис. грн.

 Видаткова частина загального фонду сільського бюджету за вказаний період виконана в сумі 38336,2 тис. грн, або на 96,1% до плану на вказаний період.

Коштів спеціального фонду використано в сумі 5082,8 тис. грн.

Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради на 2018 рік було проведено низку заходів, що дозволили реалізувати поставлені цілі пріоритетного розвитку об’єднаної територіальної громади в межах фінансових можливостей сільського бюджету громади.

Основними напрямами діяльності у 2018 році виконавчого комітету Семенівської сільської ради було удосконалення діяльності та матеріально-технічної бази закладів освіти, створення належних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей, впровадження енергозберігаючих заходів у закладах освіти та в населених пунктах громади, ремонт та приведення до належного рівня стану доріг територіальної громади, забезпечення доступу всіх жителів сільської ради до медичного обслуговування  тощо.

ОСВІТА

Найбільшу питому вагу в структурі загального фонду сільського бюджету це 56,1% складають видатки  на утримання закладів освіти.

            За 2018 рік на забезпечення дошкільних закладів спрямовані  кошти в сумі 2931,1 тис. грн,  з них на виплату заробітної плати - 2204,3 тис. грн, на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 249,0  тис. грн, для придбання матеріалів, предметів та обладнання спрямовано коштів в сумі 166,3 тис. грн, на оплату послуг спрямовано 113,2 тис. грн, видатки на медикаменти склали 1,7 тис. грн.

Видатки на продукти харчування дітей в дошкільних закладах склали  196,6 тис. грн.

Вартість харчування дітей ясельного віку в дошкільному закладі встановлено рішенням сільської ради  в сумі 37 грн на день.

 За звітний період отримано батьківської плати в сумі 115,7 тис. грн, за рахунок яких з урахуванням залишку закуплено продуктів харчування на суму 110,7 тис. грн.

            На капітальні видатки по галузі «Надання дошкільної освіти» спрямовані кошти в сумі 32,1 тис. грн, з них:

  • для придбання пральної машини  на суму 9,9 тис. грн,
  • на придбання холодильника на суму 11,2 тис. грн,
  • придбання плити електричної на суму 8,5 тис. грн,
  • на проведення експертизи  проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі (термомодернізації) Семенівського ДНЗ «Дзвіночок» в сумі 2,5 тис. грн.

     На утриманні сільського бюджету знаходиться: 6 загальноосвітніх шкіл. В цілому на утримання цієї галузі з сільського бюджету по загальному фонду  спрямовані кошти в сумі 17668,1 тис. грн,  з них за рахунок освітньої субвенції 9667,6 тис. грн, за рахунок додаткової дотації 1166,8 тис. грн, за рахунок субвенції на інклюзивне навчання в сумі 18,5 тис. грн, за рахунок коштів субвенції на забезпечення якісної сучасної  та доступної загальної освіти в сумі  162,0 тис. грн, кошти обласної субвенції в сумі 126,7 тис. грн  та власних надходжень сільського бюджету в сумі 6526,5 тис. грн. Залишок освітньої субвенції станом на 1.01.2019 року склав 16,1 тис. грн.

     За 2018 рік  на забезпечення функціонування закладів освіти громади спрямовані  кошти на виплату заробітної плати  в сумі 14746,3 тис. грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки на заробітну плату працівникам загальноосвітніх навчальних закладах збільшились на 2004,3 тис. грн, або на 15,7%.

     На оплату послуг за енергоносії з сільського бюджету спрямовано кошти в сумі 1365,9 тис. грн.

 На  оплату продуктів харчування спрямовані видатки у сумі 227,1 тис. грн, з них 100,0 тис. грн, спрямовано на  харчування дітей в період  оздоровлення. Організовано оздоровлення 227 учнів навчальних закладів Семенівської сільської ради у літній період,  створено умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації оздоровлення і відпочинку.

 Безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та пільгової категорії дітей за рахунок сільського бюджету здійснювалось протягом 2018 року з розрахунку 9,30 грн. на одного учня в день.

     На придбання предметів, матеріалів, обладнання спрямовано коштів в сумі 798,6 тис. грн, на оплату послуг 497,2 тис. грн, та на оплату витрат по відрядженню в сумі 29,5 тис. грн, на придбання медикаментів в сумі 2,2 тис. грн.

По спеціальному  фонду  капітальні видатки для загальноосвітніх навчальних закладів склали 802,0 тис. грн, в тому числі:

  • на виготовлення проектно-кошторисної документації на термосанацію Красівської школи  в сумі 198,0 тис. грн,
  • на виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту внутрішніх приміщень Хажинської ЗОШ в сумі  125,0 тис. грн,
  • на капітальний ремонт даху Іванковецької ЗОШ всього  146,6 тис. грн, з них за рахунок коштів з обласного бюджету в сумі 135,3 тис. грн,
  • на виготовлення проектної документації по капітальному ремонту частини будівлі Іванковецької ЗОШ з облаштуванням евакуаційного виходу в сумі 10,3 тис. грн,
  • для придбання комп’ютерної техніки, інтерактивних дошок, проекторів на суму 322,1 тис. грн.

За рахунок благодійних внесків оприбутковано благодійну допомогу  на суму 3,9 тис. грн.

До обласного бюджету спрямовано кошти сільського бюджету на умовах співфінансування на придбання шкільного автобуса в сумі 540,0 тис. грн та для придбання комп’ютерної техніки учням початкової школи в сумі 39,44 тис. грн.

         Також, необхідно зазначити, що обласному бюджету за рахунок інфраструктурної субвенції спрямовано кошти в сумі 1240,88 тис. грн та власних коштів в сумі 593,52 тис. грн на умовах співфінансування на реалізацію проекту «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Хажинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Семенівської сільської ради Житомирської області за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с. Хажин, вул. Двірська, 42».

 

На утримання  методичного відділу спрямовані кошти в сумі 253,6 тис. грн, з них на заробітну плату в сумі 232,5 тис. грн, на оплату енергоносіїв в сумі 3,6 тис. грн, та на інші видатки в сумі 17,5 тис. грн.

На утримання централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту спрямовані  кошти в сумі 605,9 тис. грн, з них на оплату праці 553,4 тис. грн, на оплату енергоносіїв в сумі 9,9 тис. грн, на оплату видатків на відрядження в сумі 0,5 тис. грн, та на інші видатки в сумі 42,1 тис. грн.

Відповідно до «Програми оздоровлення та відпочинку дітей Семенівської сільської ради на 2017-2020 роки» на придбання 8 путівок для  пільгової категорії дітей в оздоровчий табір «Березовий гай» спрямовані кошти в сумі 29,4 тис. грн.

 Відповідно до сільської  «Програми підвезення учнів, вихованців дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів Семенівської сільської ради на 2017-2020 роки» на підвіз дітей та учнів спрямовано 11,0 тис. грн (маршрут с. Нова Олександрівка – с. Великі Низгірці – с. Нова Олександрівка).

 

 

АПАРАТ

За 2018 рік видатки на органи місцевого самоврядування склали 5828,8 тис. грн.

На заробітну плату спрямовані кошти в сумі  4152,8 тис. грн та на нарахування 893,0 тис. грн.

На енергоносії спрямовані кошти в сумі 224,0 тис.грн, або 88,6% до уточненого плану.

На інші видатки спрямовані кошти в сумі 320,7 тис. грн, з них для придбання предметів, матеріалів та обладнання використано коштів в сумі 187,4 тис. грн, на оплату послуг в сумі 330,0 тис. грн, на оплату податків та зборів в сумі 9,5 тис. грн, та на відрядження використано коштів в сумі 30,7 тис. грн, на оплату послуг за проходження навчання по тендерам в сумі 1,3 тис. грн.

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

На утримання КнП «Центр ПМСД» Семенівської сільської ради за 2018 рік  використано коштів у сумі 2203,4 тис. грн,  з них за рахунок медичної субвенції в сумі 972,9 тис. грн, додаткової дотації в сумі 144,8 тис. грн, та власних надходжень сільського бюджету в сумі 1085,7 тис. грн.

Заробітна плата з нарахуваннями працівникам КнП «Центр ПМСД» Семенівської сільської ради склала 1636,5 тис. грн, на енергоносії  спрямовано кошти в сумі 144,8 тис. грн, на медикаменти 47,2 тис. грн, на оплату відряджень в сумі 9,1 тис. грн, на оплату послуг в сумі 223,1 тис. грн, на придбання матеріалів, предметів, обладнання в сумі 98,1 тис. грн, та на інші поточні видатки 44,0 тис. грн.

За рахунок субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів спрямовано кошти  в сумі 22,5 тис. грн.

По спеціальному фонду касові видатки  складають 227,7 тис. грн, з них на:

- для придбання електрокардіографа та аналізатора крові спрямовано кошти в сумі 126,7 тис. грн,

- для придбання комп’ютерної техніки в сумі 101,0 тис. грн.

У 2018 році за рахунок медичної субвенції з державного бюджету в цілому на утримання закладів охорони здоров’я для надання медичних послуг жителям громади  Бердичівському районному бюджету на утримання Бердичівської районної лікарні  спрямовані кошти в сумі 2739,1 тис. грн, та міському бюджету  м. Бердичева в сумі 200,0 тис. грн.

Крім того, за рахунок субвенції на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції з обласного бюджету районному бюджету спрямовані кошти в сумі 38,0 тис. грн (оновлення посуду та інвентарю).

До обласного бюджету на умовах співфінансування передано кошти з сільського бюджету в сумі 400,0 тис. грн на будівництво амбулаторії в селі Семенівка (загальна вартість будівництва 7200,0 тис. грн).

Також, до обласного бюджету передано кошти в сумі 24,7 тис. грн на придбання ангіографа.

З метою економії бюджетних коштів на витрати на енергоносії та підвищення якості надання медичних послуг, за кошти сільського бюджету проведено поточні ремонти в кімнатах адміністративних приміщень с. Іванківці та с. Красівка на загальну суму 180,2 тис. грн.

 В результаті проведених ремонтів перенесено ФАПи до даних приміщень. Економія бюджетних коштів на енергоносії складає 41,2 тис. гривень.

Також, у 2018 році проведено ремонт у ФАП с. Закутинці на загальну суму 190,8 тис. грн.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

На утримання центру надання соціальних послуг спрямовані кошти  в сумі 710,5 тис. грн.

Штатна чисельність центру станом на 1.01.2019 року становить 12 одиниць, що відповідає фактичній, які обслуговують 85 осіб.

На оплату праці працівникам  центру надання соціальних послуг сільської ради спрямовані кошти в сумі  697,8 тис. грн,  на енергоносії в сумі 6,0 тис. грн, на оплату відряджень в сумі 2,2 тис. грн, та на інші видатки спрямовано 4,5 тис. грн.

По спеціальному фонду з власних надходжень центру від надання послуг використано коштів в сумі 5,0 тис. грн для придбання предметів та матеріалів для працівників центру та оприбутковано благодійну допомогу в сумі 0,8 тис. грн.

З сільського бюджету за 2018 рік відповідно до «Програми по відшкодуванню коштів за  перевезення  пільгових категорій громадян населення Семенівської сільської ради залізничним транспортом  на 2018 рік» профінансовані компенсаційні виплати за пільговий проїзд залізничним транспортом в сумі 6,1 тис. грн.

Також, районному бюджету спрямовані кошти у вигляді іншої субвенції з власних коштів сільського бюджету на компенсаційні виплати фізичним особам, що надають соціальні послуги в сумі 37,2 тис. грн, на оплату пільг за послуги зв’язку в сумі 8,9 тис. грн та на відшкодування компенсаційних виплат за пільговий проїзд автомобільним  транспортом в сумі 519,1 тис. грн.

На виконання «Програми забезпечення та захисту дітей» для придбання новорічних подарунків спрямовано коштів в сумі 5,0 тис. грн.

У 2018 році придбано житло для дитини-сироти на території с. Семенівка загальною вартістю 257,9 тис. грн.

РОЗВИТОК ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

З метою формування ринку земель у 2018 році проведено поновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, де термін дії такої грошової оцінки завершився, а саме сіл Великі Низгірці, Нова Олексндрівка, Іванківці, Семенівка загальною вартістю 140,6 тис. грн.

З метою поновлення генеральних планів населених пунктів громади проведено топографічну зйомку сіл Семенівка та Великі Низгірці загальною вартістю 272,0 тис. грн.

У 2018 році відповідно до Наказу ГУ Держгеокадастру у Житомирській області у комунальну власність Семенівської сільської ради передано 2870,4 га земель. На разі проходить реєстрація права комунальної власності.

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

У 2018 році Семенівською сільською радою продовжено роботу по відновленню вуличного освітлення у населених пунктах громади.

Протягом 2018 року повністю реалізовано відновлення вуличного освітлення в с. Семенівка, с. Хажин та частково в с. Іванківці та Красівка на загальну суму 1998,5 тис. грн, з них кошти обласного бюджету становлять 604,8 тис. грн.

Витрати з благоустрою  у 2018 році склали 449,9 тис. грн, з них кошти в сумі 150,8 тис. грн спрямовані на оплату електроенергії, та кошти в сумі 274,4 тис. грн спрямовані на утримання мереж зовнішнього освітлення та на облаштування пам’ятників, кладовищ.

Крім того, відповідно до «Програми зайнятості населення на території Семенівської сільської ради на 2018 рік», за рахунок коштів сільського бюджету  в сумі 31,7 тис. грн спрямовано на оплату праці за громадські роботи, які проводились  на території сільської ради, та в сумі 31,7 тис. грн за рахунок коштів центру зайнятості, відповідно до програми щодо співфінансування 50 на 50.

Також, наприкінці 2018 року було встановлено у населених пунктах громади камери зовнішнього відеоспостереження загальною вартістю 132,8 тис. грн.

ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИЙ КОМПЛЕКС

Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради на 2018 рік на утримання та поточний ремонт доріг використано коштів в сумі 534,9 тис. грн, з них:

на проведення поточного ремонту доріг сіл В. Низгірці - 159,6 тис. грн, Сингаївка - 59,9 тис. грн, Красівка - 60,0 тис. грн, Іванківці та Семенівка в сумі 208,3 тис. грн;

 на послуги по чистці доріг місцевого значення від снігу та автогрейдерування в сумі 47,1 тис. грн.

КУЛЬТУРА

Рішенням Семенівської сільської ради від 22.06.2018 року № 403 створено Центр культури і дозвілля Семенівської сільської ради.

На галузь культури У 2018 році в цілому спрямовано 1185,0 тис. грн (з них на утримання палаців та будинків культури спрямовано кошти в сумі 694,0 тис. грн, на утримання  бібліотеки 432,3 тис. грн, видатки на утримання музею склали в сумі 36,5 тис. грн, та на відзначення свят в сумі 22,2 тис. грн).

В розрізі закладів:

На утримання  сільських бібліотек спрямовано кошти в  сумі 432,3  тис. грн, з них коштів по заробітній платі з нарахуваннями спрямовано 401,2 тис. грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 4,5 тис. грн, на оплату відряджень в сумі 0,1 тис. грн, на інші видатки  26,5 тис. грн.

По спеціальному фонду за рахунок  коштів обласного  бюджету закуплено ноутбук на суму 10,3 тис. грн та оприбутковано передачу бібліотечного фонду з районної бібліотеки на суму 20,2 тис. грн, за рахунок коштів від здачі макулатури закуплено  книг на суму 4,8 тис. грн та придбано матеріалів на суму 0,5 тис. грн.

На утримання палаців і будинків культури, клубів спрямовано кошти у сумі 694,0 тис. грн, з них на заробітну плату з нарахуваннями 633,8 тис. грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 11,5 тис. грн, на придбання предметів, матеріалів та обладнання 35,1 тис. грн, на оплату послуг спрямовано кошти в сумі 12,8 тис. грн, та видатки на відрядження в сумі 0,9 тис. грн.

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку спрямовано кошти в сумі 186,1 тис. грн на:

- придбання музичної апаратури (акустичних систем, колонки, міксерного пульта) в будинки культури та клуби на суму 79,2 тис. грн;

- придбання фотоапаратів на суму 36,0 тис. грн,

- придбання національних костюмів на суму 40,4 тис. грн;

- придбання принтера та проектора на суму 18,5 тис. грн;

- придбання котла в клуб с. Дубівка на суму 12,0 тис. грн.

За рахунок залишку коштів по платним послугам по спеціальному фонду використано коштів в сумі 7,9 тис. грн  на придбання ноутбука та 1,0 тис. грн на придбання інших предметів та матеріалів.

Також, у 2018 році реверсної дотації до державного бюджету спрямовано 671,6 тис. гривень.

На виконання «Програми забезпечення пожежної безпеки» спрямовано кошти в сумі 30,0 тис. грн, які витрачено на придбання котла та паливно-мастильних матеріалів.

На «Програму матеріально-технічного  забезпечення Бердичівського об’єднаного міського військового комісаріату на 2017-2019 роки» спрямовано кошти в сумі 10,0 тис. грн, які витрачено на придбання матеріалів.

Та на «Програму шефської підтримки підрозділам Управління Служби безпеки України в Житомирській області на території Семенівської сільської ради на 2018-2020 роки»  спрямовано кошти в сумі 10,0 тис. грн, які витрачено на придбання котла та паливно-мастильних матеріалів.

 

ПІДСУМКИ

 

Підсумовуючи свою роботу в 2018 році на посаді сільського голови, я дякую всім, хто сумлінно працював над вирішенням поставлених завдань – депутатам сільської ради, членам виконавчого комітету, колективу Семенівської сільської ради, а також представникам громадськості за підтримку, розуміння, злагоджену роботу та щоденну працю, за активну й дієву позицію у вирішенні питань життєдіяльності нашої громади.

Переконана, що ми завжди разом будемо вирішувати всі проблеми нашої громади, допомагаючи одне одному, проявляючи й надалі людську мудрість та толерантність.

Сьогодні ми ставимо перед собою низку важливих завдань, які плануємо реалізувати протягом 2019 року та наступних років.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь