A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про роботу закладу за 2017-2018 навчальний рік, звіт директора Красівської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені Цезаря Леоновича Посудевського Семенівської сільської ради Житомирської області

УКРАЇНА

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                        БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

                                         ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ

 

від 15.02.2018 року                                                                     №

 

Про роботу  закладу за 2017-2018 навчальний рік, звіт директора  Красівської загальноосвітньої школи I-III ступенів   імені Цезаря Леоновича Посудевського  Семенівської сільської ради Житомирської області

 

          Заслухавши директора  Красівської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені Цезаря Леоновича Посудевського Семенівської сільської ради Житомирської області Балюка Юрія Васильовича  про роботу закладу за 2017-2018 навчальний рік,  керуючись статтею 32 Закону України  «Про  місцеве  самоврядування в Україні», Законом України   «Про освіту», Законом України   «Про загальну середню освіту», виконком   сільської ради

ВИРІШИВ:

 

            1. Інформацію директора  Красівської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені Цезаря Леоновича Посудевського Семенівської сільської ради Житомирської області Балюка Юрія Васильовича  взяти до відома (додається).

            2.Роботу Красівської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені Цезаря Леоновича Посудевського Семенівської сільської ради Житомирської області визнати задовільною.

            3. 3обов'язати директора  Красівської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені Цезаря Леоновича Посудевського: 

3.1. Забезпечити організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі I-III ступенів імені Цезаря Леоновича Посудевського     відповідно до санітарних норм та правил.

3.2. Забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів педагогічних працівників та молодшого обслуговуючого персоналу до початку нового навчального року.

 3.3. Продовжувати  організацію роботи з учнями щодо патріотичного виховання .

             3.4. Продовжити роботу щодо залучення усіх учнів школи до участі у гуртках, спортивних секціях.

 3.5.Здійснювати заходи щодо покращення матеріально-технічної бази загальноосвітньої школи .

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Колесник Людмилу Миколаївну.

 

 

 

Сільський  голова                                                        Н.В.Семенюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення

виконкому сільської ради

від 15.02.2018 року №

 

Звіт директора Красівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.             ім. Ц.Л. Посудевського за 2017-2018 н.р.

У 2017 році навчально-виховна робота в  Красівській ЗОШ І-ІІІ ступенів здійснювалась відповідно до  Законів  України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, Державного стандарту освіти та інших нормативних документів, передбаченими чинним законодавством у 2016-2017 н. р. та 2017-2018 н.р. на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Проблема над якою продовжував працювати педагогічний колектив школи в даний період - «Створення комфортних умов для самовдосконалення, самореалізації особистості та забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу».  Робота над проблемою активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

Якісним показником роботи вчителів була участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2017», (Іванова В.М. – вчитель початкового навчання, зайняла ІІ місце на районному рівні), а також участь у Всеукраїнському конкурсі «Класний керівник року – 2017» (Вознюк С.Л., класний керівник 5 класу – зайняла ІІІ місце на районному рівні).

  Під керівництвом вчителя української мови Вознюк С.Л. учні школи взяли участь у Міжнародному конкурсі з української мови імені П. Яцика, на районному етапі Мосійчук О., учениця 11 класу, зайняла ІІ місце. Також на літературному конкурсі Т.Г. Шевченка районного рівня:  Регалова І., учениця 11 класу, зайняла ІІІ місце.

З метою розвитку творчих здібностей учні школи є активними учасниками різноманітних Міжнародних конкурсів, а саме:

  • Міжнародний математичний  конкурс  «Кенгуру – 2017»  (взяли участь 13 учнів 2-11 класів, результат: учнем 4 класу Сухоруковим А. отримано диплом «Добрий результат»);
  • Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» - з 12 учнів 1 диплом І ступеня (учениця 7 класу Коварж Т.);
  • Міжнародна природознавча гра «Геліантус» - 10 учнів (з них 3 учнів отримали дипломи);
  • Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч»  - учень 7 класу Савін Євген отримав «Срібний сертифікат учасника».

Також під керівництвом вчителя природознавства та біології Черниш Р.М. учні школи нагороджені грамотою відділу освіти за участь у районній виставці «Барви Полісся».

Грамотою Житомирського обласного центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді нагороджено Гортовлюк К., ученицю 9 класу за дослідницьку роботу «Син своєї землі» в обласній етнолого-краєзнавчій експедиції «Чуття єдиної родини» (керівник Муравська Н.С.).

З метою популяризації науково-дослідницької роботи серед школярів та під керівництвом досвідченого педагога, вчителя історії, Мельник О.М., учениця 11 класу Регалова І. брала участь у конкурсі Мала Академія Наук , за що й нагороджена Дипломом ІІ ступеня на районному рівні, дипломом ІІІ ступеня за захист роботи у МАН з історії на обласному рівні.

За сприянням відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради на базі школи проходив інтелектуальний конкурс «Найрозумніший» серед 1-4 класів громади.

У 2017-2018 н. р. реалізується навчальний проект «Вчимося жити разом». Вчитель основ здоров’я Корнійчук О.О. апробує у 5 класі Програму з розвитку соціальних навичок учнів основної та старшої школи у курсі «Основи здоров’я».

Згідно з річним планом  протягом  І семестру 2017-2018 н. р. року проведено предметні тижні. Було складено плани заходів у рамках тижнів, учителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями. На належному науково-методичному рівні проведено:

  • тиждень фізичної культури «Олімпійський тиждень» 04.09 – 08.09.2017;
  • тиждень географії та природознавства 02.10 – 06.10.2017;
  • тиждень зарубіжної літератури 16.10 – 20.10.2017;
  • тиждень правових знань 20.11 – 24.11.2017;
  • тиждень початкової школи 04.12 – 08.12.2017;
  • тиждень мистецтв 11.12 – 15.12.2017.

У своїй роботі педагогічний колектив намагався  втілювати принцип: професіоналізм педагога - джерело розвитку сучасної освіти. Працювали спільно у взаєморозумінні, завдяки чому виявили високий рівень професіоналізму. Такі вчителі, як: Черниш Р.М., Тищенко Н.А., Вознюк С.Л. та Чонка Т.В. представили свій досвід роботи у постійно діючій педагогічній виставці «Сучасна освіта Житомирщини – 2018» на такі теми:

  • Черниш Р.М. «Здоров’язберігаючі технології на уроках хімії та біології»;
  • Вознюк С.Л. «Критичне мислення як ефективний засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови і літератури»;
  • Тищенко Н.А. «Краєзнавство на уроках мови та літератури»;
  • Чонка Т.В. «Інтегровані уроки з інформатики у початковій школі».

Серед педагогічних здобутків була й участь у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель року - 2018» у номінаціях:

  • «Українська мова і література» - Вознюк С.Л. з темою «Критичне мислення як ефективний засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови і літератури»;
  • «Фізична культура»  - Духопело С.В. з темою «Ігрові технологій на уроках фізичної культури».

З метою якісної та ефективної організації навчально-виховного процесу у початкових класах та за сприянням методиста інформаційно-консультативного відділу освіти, молоді та спорту Маковської А.А. на базі школи відбулося методичне об’єднання вчителів початкових класів шкіл Семенівської громади, на якому власним досвідом ділилися вчителі Сич Г.М. та Іванова В.М.

   Виховна робота в Красівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ім.  Ц. Л. Посудевського організована відповідно Методичним рекомендаціям з питань організації виховної роботи, відповідно основних положень Конституції України згідно з Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови в Україні», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім'ї»,  «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

У 2017 навчальному році школа спрямувала виховну роботу на вирішення виховної проблеми «Школа толерантності : шлях до формування толерантного суспільства» основною метою якої є розвиток навичок толерантної взаємодії з навколишнім світом.

Виховна робота з учнями побудована за напрямками: громадянсько-патріотичне виховання, родинно-сімейне виховання, трудове виховання, художньо-естетичне виховання, морально-правове виховання, екологічне виховання, формування здорового способу життя, превентивне виховання.

Діяльність методичного об’єднання класних керівників 1-9  класів спрямована на реалізацію головної мети навчального закладу. Класні керівники працюють відповідно планам виховної роботи, змістовна наповнюваність яких відповідає віковим особливостям учнів і спрямована на створення необхідних умов для цілісного благополуччя дитини в учнівському середовищі, що включає в себе здоров’я фізичне, духовно-моральне, психічне та соціальне.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система, складається із діяльності педагогів (адміністративно-педагогічна функція, методичне об’єднання класних керівників), учнів (учнівське самоврядування), батьків (батьківський комітет школи, батьківські комітети класів).

Згідно наказів  відділу освіти, відповідно плану роботи школи на 2017 рік, було організовано та проведено такі тижні: рейд « Діти на дорозі!», «Олімпійський тиждень», тиждень української писемності, тиждень англійської мови, математики, інформаційних технологій, української мови та літератури, мистецтвознавства, тиждень права,«16 днів проти насильства».

Соціальний захист учнів школи знаходиться під контролем адміністрації та класних керівників. Спільна робота всіх об’єктів та суб’єктів навчально-виховного процесу спрямована на попередження негативних явищ в учнівському середовищі. Контроль за відвідуванням учнями навчальних занять здійснюється регулярно адміністрацією школи, класними керівниками. Ведеться журнал обліку відвідування навчальних занять учнями школи.

       В школі працює рада школи, рада з профілактики правопорушень, які складаються з представників педагогічного колективу та старшокласників. Рада з профілактики правопорушень збирається раз на місяць відповідно до плану роботи школи і слідкує за дотриманням правил поведінки й правопорядку учнями в урочний та позаурочний час. Адміністрація, класні керівники, учителі-предметники, а також практичний психолог індивідуально працюють із батьками учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, схильні до правопорушень.

      В навчальному закладі є учні пільгових категорій:

діти-сироти -1учень ;

 позбавлені батьківського піклування – 1 учень;

діти неповних сімей – 5 учнів із 4 сімей ;

діти з багатодітних сімей – 27 дітей із 14 сімей ;

діти з малозабезпечених сімей – 6 учнів із 5 сімей.

         Спільно з Центром соціальної допомоги Семенівської сільської ради контролюється робота з дітьми та сім’ями, які потребують підвищеної педагогічної уваги або опинилися у скрутних життєвих умовах. Обстеження житлово-побутових умов дітей пільгових категорій (дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних родин, дітей із сімей, що опинились в скрутних життєвих обставинах, дітей з малозабезпечених родин) проводиться регулярно.

         Робота з морально-етичного виховання в школі була спрямована на формування особистості, яка здатна уникати конфліктів, більше уваги приділялося вихованню в дітей толерантності, внутрішньої потреби в загальнолюдських цінностях. Головним результатом діяльності школи в цьому напрямку є свідоме дотримання учнями встановлених правил, вимог, норм, прийнятих у суспільстві, виховання такту, чемності, громадянської відповідальності, самодисципліни та організованості.

         Вагому роль у становленні загальнолюдських цінностей має співпраця з Церквою Різдва Христового, волонтери якої проводять спільні розважальні заходи у пришкільному таборі, а також свята. Зокрема учні брали участь в святкових концертах приурочених до днів Біблії, 500-річчя Реформації.

         Родинно-сімейне виховання проводилося з метою координації взаємодії адміністрації, вчителів, вихователів і батьків для створення умов з інтелектуального, фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового і соціального захисту.

        Родинно-сімейне виховання учнів виявляється у моральній активності особистості, любові до батьків, близьких людей, прояві чуйності, милосердя, толерантності, вмінні співпрацювати з іншими. Батьки учнів школи є активними учасниками навчально-виховного процесу, постійними помічниками та порадниками школи, учасниками класних та загальношкільних заходів. Зі свого боку адміністрація школи, педагогічний колектив намагаються якнайбільше спілкуватись з батьками учнів. Щодо родинно-сімейного виховання 2017 навчальний рік проведено наступну виховну роботу:

свято першого дзвоника (вересень)

загальношкільні батьківські збори «Роль батьків у вихованні дітей» 1-4 класи, 5-8 класи, 9-11 класи (жовтень);

постійна допомога практичного психолога школи (постійно);

акція «Запали свічу пам’яті» (листопад);

робота з сім’ями, які опинилися в скрутних життєвих умовах (постійно);

виховна робота з дітьми та їхніми батьками, спрямована на виконання плану заходів із підтримки сімей (жовтень, постійно);

робота волонтерського загону по допомозі ветеранам та учасникам Другої Світової війни, людям похилого віку(постійно);

робота з дітьми девіантної поведінки (постійно);

робота з сім’ями, які опинились в скрутних життєвих умовах (постійно);

виховні години родинно – сімейного спрямування (постійно);

відзначення Дня 8 Березня (березень);

День гумору (квітень);

проведення свята «Прощання з Букварем» (1-і класи, квітень);

проведення випускних свят ( травень);

заходи до Міжнародного дня сім’ї (травень);

заходи присвячені Дню Перемоги ( травень);

заходи присвячені Дню матері (травень);

спільна робота педколективу, дітей, батьків під час капітального ремонту школи (постійно).

      Першочерговими завданнями роботи школи з батьками є:

Пропаганда педагогічних знань, що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків.

Допомога батькам в оволодінні системою вмінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома.

         Упровадження форм роботи із сім’ями, які сприяють гуманізації взаємовідносин «педагоги-батьки-учні». Батьки й учителі є партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів. Велика увага в школі приділяється роботі з батьками. Було проведено батьківський день «Виховуємо разом» де батьки змогли отримати безкоштовну консультацію юриста та відчути себе вчителями.

       У школі існує орган  учнівського самоврядування старшокласників , який, крім президента та замісників, складається з 5 центрів, кожен з яких має свої завдання, доручення, план роботи на рік, семестр, місяць. За підтримки педагогічного колективу, діти є постійними ініціаторами, організаторами та учасниками загальношкільних заходів. Представники учнівського самоврядування є постійними активними учасниками загальношкільних  заходів, зустрічей, представляють результати своєї роботи на засіданнях  ради старшокласників. Інтереси, потреби та творча ініціатива дітей мають змогу розвиватись саме через роботу шкільного учнівського самоврядування.

     З безпеки життєдіяльності з учнями школи проводяться цільові інструктажі по роботі в кабінетах, майстернях, спортзалах, додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму напередодні проведення загальношкільних заходів та свят, комплексні бесіди на період канікул. Класні керівники ведуть облік інструктажів з безпеки життєдіяльності у відповідних журналах. Перед виїздом за межі школи, на екскурсії, спортивні змагання, олімпіади проводяться позапланові інструктажі.

         Становлення гармонійно розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Тому цій роботі приділяється значна увага. В школі проводяться змагання і турніри з футболу, волейболу, настільного тенісу. Також працює гурток з настільного тенісу. У вересні проведено День фізичної культури та спорту, у жовтні – Олімпійський тиждень. В рамках Малих олімпійських ігор проведено спортивні змагання для учнів. Спортивні команди школи неодноразово ставали переможцями районних спортивних змагань.

          Протягом року, за сприяння вчителя фізичної культури Духопела С.В.,  учні школи брали активну участь в усіх районних спортивних змаганнях:

 змагання з футболу – дівчата 3 місце, хлопці 4місце,

 змагання з тенісу-3місце,

 легкої атлетики- 1місце (учениця 9 класу Апатова А.),

віджимання -1місце (учениця 9 класу Апатова А.),

 стрибки у довжину з місця – 1місце(учениця 7 класу Коварж Т.) .

І як результат спортивного конкурсу «Малі олімпійські ігри» збірна команда школи виборола ІІІ місце в громаді, і отримала бронзові медалі.

         Протягом червня 2017 року на базі школи функціонував літній оздоровчий табір з мовною групою, в якому поряд з поглибленням знань з англійської мови 30 дітей пільгових категорів оздоровлювалися шляхом участі в екскурсіях, рухливих іграх та інших спортивних заходах.

           Національно-патріотичне виховання учнів виявляється у патріотизмі, національній свідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин. Фундаментом формування у школярів сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, виявлених нинішніми захисниками Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави є уроки Мужності, які впродовж року сплановано та проведено класними керівниками школи у формі зустрічей з учасниками бойових дій, співпраці з волонтерами, написання листів до воїнів у рамках Всеукраїнської акції «Лист пораненому».  Щодо національно-патріотичного виховання учнів у школі проведено наступні форми виховної роботи:

заходи до Дня Збройних сил України;

заходи щодо Дня українського козацтва (вересень-жовтень);

заходи до Дня Захисника України (жовтень);

«Посвята в першокласники» (жовтень);

Загальношкільний захід «Тепло долонь і серця – захисникам України» (спільно з ГО «Самооборона міста Бердичева та Бердичівського району», Всеукраїнського об’єднання учасників АТО та бойових дій)

загальношкільний захід «Україно моя золота!» (жовтень)

заходи щодо Дня пам’яті жертв голодомору (листопад);

заходи, присвячені річниці Чорнобильської трагедії (квітень);

заходи, присвячені Дню Перемоги ( травень);

заходи, присвячені Дню матері (травень).

З метою реалізації програми національно-патріотичного виховання команда школи у складі учнів: Коваржа В., Глищука І. та Куліди І., - за наставництва вчителя Захисту Вітчизни Івасюка С.Я. брала участь у  конкурсі зі стрільби з  пневматичної гвинтівки серед учнів шкіл Семенівської сільської ради, за що й нагороджена Дипломом ІІІ ступеня.

              Художньо-естетичне виховання формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції діях і вчинках дитини. Всі напрямки виховання тісно взаємопов’язані між собою. Говорити про художньо-естетичне виховання окремо від громадянського, родинно-сімейного, трудового, морально-правового просто неможливо. Щодо художньо-естетичного виховання, в школі проведено наступну роботу:

організація та проведення Дня учителя «По краплі душу дітям віддаєте…» (жовтень);

Свято «Осінній бал»  (жовтень);

Загальношкільний захід «Україно моя золота!» (жовтень);

проведення новорічних свят (грудень);

робота шкільної бібліотеки (постійно);

В школі працюють гуртки:

- Декоративно-прикладного мистецтва «Фантазія» (керівник гуртка: Чонка Т.В.)

- вокального – хореографічний «Полісяночка» (керівник гуртка: Чонка Т.В.)

- настільного тенісу (керівник гуртка: Духопело С.В.)

Протягом року учні школи демонстрували вокальні, хореографічні таланти та фізичні можливості у районних, обласних конкурсах, фестивалях, змаганнях.

Роботу гуртка декоративно-прикладного мистецтва «Фантазія» на обласному етапі конкурсу «Зимова казка» номінація «Витинанка» представляла   учениця 9 класу Золотунець Д. (керівник гуртка: Чонка Т.В.) та посіла 4 місце у номінації «Карнавальні маски». Ще одним здобутком Золотунець Д. стала перемога на виставці-конкурсі «Новорічна казка» районного етапу, яка була нагороджена дипломом І ступеня і проводила майстер-клас для учнів на обласному рівні.

     Екологічне виховання виявляється в усвідомлені функцій природи в житті людини. З 2016 року в школі діє волонтерський Центр сталого розвитку «Гексада». Щодо даного напрямку виховання проведено наступну роботу:

конкурс стратегічних планів з енергобезпеки навчальних закладів (за співпраці з БМРГО «Добра справа», РЕЦ (Угорщина))

свято врожаю  (вересень);

екологічна акція «Чисте подвір’я» (вересень-жовтень);

заходи в рамках енергоефективності (листопад);

навчання сортування сміття (за співпраці з БМРГО «Добра справа»);

виготовлення екологічних настільних ігор за естонським зразком (за сприяння БМРГО «Добра справа»);

виставка фотографій , малюнків «Цікаве довкілля – чисте довкілля» (грудень);

виховні години, години спілкування на екологічну тематику (постійно).

        Трудове виховання є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми і учнівською молоддю соціальної значущості праці, розуміння проблем суспільства. Щодо трудового виховання учнів проведено наступні форми виховної діяльності:

закріплення території двору та підлеглої території школи за класами (вересень);

робота трудового десанту (постійно);

захід «Дім без книги – день без сонця» до Дня бібліотеки (жовтень);

конкурс «Живи, книго!» (жовтень, листопад);

рейд-перевірка підручників «Як живеш, підручнику?» (грудень);

тиждень бібліотеки (грудень);

бесіди з техніки безпеки під час проведення новорічних свят, загальношкільних та районних конкурсів, свят (постійно);

виховні години, години спілкування на екологічну, трудову тематику (постійно)

           Превентивна та правоосвітня робота школи спрямована на попередження протиправної поведінки учнів, правопорушень, шкідливих звичок, екологічної брутальності та егоцентризму, психологічних та психічних станів; використання ефективних психолого-педагогічних засобів і форм роботи, що забезпечують формування у дітей соціально значущих стратегій поведінки, навичок та вмінь протистояти негативним явищам; створення безпечного освітнього середовища в навчальному закладі з урахуванням вікових, індивідуальних психофізіологічних особливостей учнів.

         За співпраці з БМГМО «Молодь обирає життя» учні школи активно приймали участь в реалізації соціального проекту «Безпечна дорога – безпечне життя», також проводилися бесіди з представниками ювенальної поліції.

          В навчальному закладі ведеться постійний контроль за виконанням законодавчих та нормативних документів з організації виховної роботи. Постійно надається методична допомога класним керівникам і всім категоріям педагогічних працівників школи, які беруть участь у виховній роботі. Питання стану ведення виховної роботи розглядаються на педагогічних радах, методичних радах, загальношкільних батьківських зборах.

Правоосвітня робота охоплює як учнів, так і їхніх батьків, вчителів. З метою підвищення рівня правових знань проводяться бесіди, лекції, анкетування за співраці з Бердичівським відділенням Центру безкоштовної правової допомоги. Зокрема в грудні 2017 року проведено тиждень правових знань «Право знати право».

Отже, у своїй діяльності як педагогічний, так і учнівський колектив Красівської школи прагне того, щоб заклад, як інфраструктурний об’єкт зайняв чільне місце в житті Семенівської громади, зокрема намагається співпрацювати з громадським сектором та залучати до життя школи батьківський колектив.

Таким же чином відбувається і підтримка матеріальної бази школи. Спільними зусиллями відділу освіти, батьківського комітету та Церкви Різдва Христового було проведено поточний ремонт закладу влітку 2017 року, зокрема замінено підлогу в їдальні з дерев’яної на бетоновану, з лінолеум ним покриттям. Також, слід зазначити, що Церква Різдва Христового з 1 березня 2016 року по сьогодні забезпечує безкоштовним харчуванням дітей початкової ланки, що створило умови для вивільнення додаткових коштів з бюджету для вирішення нагальних потреб школи. Релігійна громада також допомогла зі встановленням захисних екранів на вікна в спортивному залі. Також за рахунок спонсорської допомоги вчителями початкових класів оновлено стенди, отримано шість нових учнівських столи та стільці.

За 2017 рік відділом освіти школу забезпечено електричною м’ясорубкою, мультимедійним проектором, двома телевізорами, принтером, а також іншими супутніми матеріалами, зокрема, відливами на підвіконня, електричний кабель для водонапірної вежі, покришки та мастила до шкільного автобуса, дезінфікуючі засоби тощо.

Слід згадати і підтримку народного депутата України Ревеги О.В., завдяки якому школа отримала новий холодильник.  

 

 

 

 

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь