Про стан роботи розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року
Україна
СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
від ___ квітня 2018 року №
Про стан роботи розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року
Заслухавши інформацію начальника відділу організаційно-кадрової‚ правової роботи та з питань діловодства Осадчук Ю.С. про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян в Семенівській сільській раді за I квартал 2018 року слід зазначити про виконану певну роботу спрямовану на виконання Указ Президента України від 07.02.2008року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»‚ керуючись пунктом «б» підпункту 1 ст.38 та ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи Закони України «Про звернення громадян»‚ «Про доступ до публічної інформації» ,
виконком сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію начальника відділу організаційно-кадрової‚ правової роботи та з питань діловодства Осадчук Ю.С. про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян в Семенівській сільській раді за I квартал 2018 року взяти до відома (додається).
2.Роботу сільської ради по розгляду звернень громадян за I квартал 2018 року вважати задовільною.
3.Спеціалістам сільської ради:
3.1.вживати вичерпних заходів щодо безумовного виконання вимог “Закону України “Про звернення громадян”, актів Президента України та Уряду України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, всебічного розгляду звернень громадян;
3.2.уважно ставитись до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни,
обгрунтованих заяв і скарг найменш соцільно-захищених категорій населення;
3.3. проводити роботу по недопущенню порушення строків розгляду звернень, установлених законодавством;
3.4. при веденні діловодства із зверненнями громадян дотримуватись вимог інструкції з діловодства щодо розгляду звернень громадян .
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря сільської ради О.М.Гортовлюк.
Сільський голова Н.В.Семенюк
Додаток до рішення
виконавчого комітету
від ___________р. № ___
Д О В І Д К А
про стан роботи із зверненнями громадян
по Семенівській сільській раді
за І квартал 2018 року
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року № 109/2008, Семенівською сільською радою здійснюються заходи щодо всебічного, неупередженого та кваліфікованого розгляду питань, які порушуються громадянами.
За І квартал 2018 року від громадян надійшло 207 звернень (в тому числі керівництвом та спеціалістами на особистому прийомі – 112, письмових – 95 ). Вирішено позитивно-186, на 17 надано вичерпні роз’яснення, 4 звернення перебувають на контролі. На особистому прийомі сільського голови, заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, в.о. старости зареєстровано 112 звернень. Порушенні громадянами питання в письмових та усних зверненнях, стосуються: соціального захисту населення - 55, забезпечення охорони здоров’я – 5, земельні питання - 95, житлово-комунального господарства, будівництва, розвитку інфраструктури сіл громади – 11 звернень, а також актуальними у звітному періоді залишаються питання щодо виділення земельних ділянок у приватну власність, погодження отримання земельних ділянок за межами населених пунктів учасникам АТО тощо.
Звернення незахищеної категорії населення, а саме ветерани війни та праці, учасники бойових дій, особи з інвалідністю, члени багатодітних родин, одинокі матері розглядаються спеціалістами сільської ради першочергово. Як позитивне слід зазначити що заяви громадян про надання матеріальної допомоги на лікування, учасників АТО розглядаються на засіданнях виконавчого комітету та сесіях сільської ради. Дані питання здебільшого вирішуються позитивно та згідно затверджених Програм по сільській раді, здійснюється адресне виділення коштів.
В межах наданих повноважень та з метою реалізації жителями громади права на соціальних захист, працю тощо на усні та письмові звернення громадян видаються довідки різного характеру.
В лютому місяці 2018 року у Закутинецькому та Іванковецькому старостинських округах Бердичівським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області відкрито агентські пункти прийому громадян. Дані пункти функціонують на постійній основі та забезпечують надання жителям громади наступних послуг: надання довідкової інформації, попередній запис на прийом, надання консультацій щодо пенсійного забезпечення, прийом замовлень на довідки, видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, видача пенсійного посвідчення, опрацювання документів майбутніх пенсіонерів.
В рамках проведення загальнонаціонального проекту " Я маю право" начальником відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності Олександром Невдовиченком, начальником районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Русланою Кулик та головою Семенівської ОТГ Наталією Семенюк, здійснено виїзний прийом громадян на базі Хажинського старостинського округу Семенівської ОТГ. В ході виїзного прийому громадян с.Хажина цікавило вирішення правових питань наступного характеру: щодо вступу у спадщину за законом, зняття з реєстрації місця проживання особи у судовому порядку, щодо збільшення розміру аліментів та позбавлення батьківських прав. На всі питання громадян, були наданні вичерпні правові консультації.
Протягом звітного періоду надійшло від мешканців громади 1 звернення на «Урядову гарячу» лінію та 1 звернення на «Гарячу лінію Житомирської ОДА» . Дані звернення стосувалися виділення матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових проблем та вирішення питання майнових паїв при реформуванні КСП. Вказані звернення опрацьовано у визначені законом терміни та надано відповіді.
Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на стендах розміщених в адмінприміщеннях старостинських округів розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів посадових та службових осіб, що ведуть прийом.
Всі рішення сесій та виконкомів ,проектів ,розпоряджень розміщені на сайті сільської ради для публічного ознайомлення.
З метою дотримання принципу відкритості та доступності інформації жителям громади, сільською радою здійснюється публікація в місцевих засобах масової інформації ( газета «Земля Бердичівська). Протягом І кварталу цього року опубліковано 9 статей в яких висвітлювалися актуальні питання та проблеми.
Сільським головою, апаратом виконкому сільської ради, відділом організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства проводиться системна робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях що надійшли до сільської ради. Секретарем сільської ради, спеціалістами відділів приділяється увага питанням надання практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.
Секретар сільської ради О.М.Гортовлюк