A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про роботу закладу за 2017-2018 навчальний рік, звіт директора Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів Семенівської сільської ради Житомирської області

 

УКРАЇНА

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

   РІШЕННЯ

 

від  17  травня 2018 року                                                                     № 53

 

Про роботу  закладу за 2017-2018 навчальний рік, звіт директора  Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів   Семенівської сільської ради Житомирської області

 

          Заслухавши директора  Великонизгірецької  загальноосвітньої школи I-III ступенів  Семенівської сільської ради Житомирської області Березюк Лідії Петрівни  про роботу закладу за 2017-2018 навчальний рік, звіт директора  Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів   Семенівської сільської ради Житомирської області,  керуючись статтею 32 Закону України  «Про  місцеве  самоврядування в Україні», Законом України   «Про освіту», Законом України   «Про загальну середню освіту», виконком   сільської ради

ВИРІШИВ:

            1. Інформацію директора  Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів  Семенівської сільської ради Житомирської області Березюк Лідії Петрівни взяти до відома (додається).

            2.Роботу Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів  Семенівської сільської ради Житомирської області визнати задовільною.

            3. 3обов'язати директора Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів  Семенівської сільської ради Житомирської області

3.1. Забезпечити організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі I-III ступенів     відповідно до санітарних норм та правил.

3.2. Забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів педагогічних працівників та молодшого обслуговуючого персоналу до початку нового навчального року.

 3.3. Продовжувати  організацію роботи з учнями щодо патріотичного виховання .

             3.4. Продовжити роботу щодо залучення усіх учнів школи до участі у гуртках, спортивних секціях.

 3.5.Здійснювати заходи щодо покращення матеріально-технічної бази загальноосвітньої школи .

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Колесник Людмилу Миколаївну.

 

 

 

Сільський  голова                                                        Н.В.Семенюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 

 до  рішення виконкому сільської ради

    від  17.05.2018 року № 53  

 

Про роботу  закладу за 2017-2018 навчальний рік,                                        звіт директора  Великонизгірецької загальноосвітньої школи I-III ступенів   Семенівської сільської ради Житомирської області

Як і кожен рік роботи школи  2017- 2018 н. р.став роком напруженої праці,  був насичений цікавими подіями, зустрічами, оригінальними заходами, творчими уроками, годинами спілкування.

     Директором школи працюю 17-й рік. У своїй діяльності, як керівник загальноосвітнього навчального закладу, керуюся Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положенням про загальноосвітній навчальний заклад” та іншими нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, указами Президента України, рішенням та розпорядженням Семенівської сільської ради, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту, Статутом школи та Правилами внутрішнього розпорядку.

    Згідно з посадовою інструкцією, я керую діяльністю учнівського, педагогічного колективів, обслуговуючим персоналом та здійснюю координацію роботи педагогічної ради, контроль виконання рішень вищезазначених колегіальних органів управління.

    Своїм головним обов’язком я вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів. Звичайно, досягнення і проблеми нашої школи – це не лише моя заслуга чи мої недоліки, - це результат спільної діяльності педагогічного і батьківського колективів, які я, як директор, очолюю.

Оскільки звіти керівників вже стали традиційними, це дає можливість відкрито говорити про свої досягнення, проблеми, тому ми знаємо до чого нам прагнути. Школа розвивається, не стоїть на місці,  ми готові до співпраці  з усіма, хто налаштований нас підтримувати задля досягнення результату.

Головною метою на сучасному етапі навчання наш  педагогічний колектив вважає допомогти кожній дитині досягти певних успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби задля свого майбутнього. Тому співпраця вчителів школи, учнів,  батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

   Великонизгірецька школа загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів розміщена в будівлі, яка прийнята в експлуатацію в 1912 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,5 га. У 2017-2018 навчальному році в складі трудового коллективу нараховувалося 16 педагогічних працівників та                            6 працівників з числа обслуговуючого персоналу.                                     Навчання завершує 60 учнів у 9 класокомплектах, в 2-ох класах 5 та 9 – ому організоване індивідуальне навчання.

 Головне покликання школи вчити дітей і велику роль у цьому відіграють вчителі. Школа  на 100%  забезпечена педпрацівниками. Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової освіти педпрацівників. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Практика показує, що  педагогічний колектив школи 100% використовує в своїй діяльності комп’ютерні засоби, тим самим забезпечує ефективність освітнього процесу з учнями. Адміністрація школи також володіє навичками роботи з оргтехнікою, значна частина ділової документації оформляється з допомогою комп’ютера. Для цього у нас створені певні умови: є необхідна оргтехніка, проте вона потребує системного обслуговування, а також поновлення.

  По якісному складу педагогічних працівників наша школа нічим не уступає іншим школам  громади.

З 16 членів педколективу 5 мають вищу кваліфікаційну категорію, 2 - педагогічне звання «вчитель-методист», 4 - «старший вчитель», 8 вч. – першу кваліфікаційну категорію, 1 – другу кваліфікаційну категорію, 2 – категорію «спеціаліст», що говорить про значний потенціал колективу.  Всі педпрацівники є основними,  двоє працюють в Терехівській ЗОШ І-ІІ ст., в зв’язку з неповним навантаженням.

        В 2017-2018 н.р. всі діти шкільного віку на території Великонизгірецької сільської ради  були охопленні навчанням. Педагогічний колектив, учні, батьки разом дбають про позитивний імідж школи у мікрорайоні. Проблема створення позитивного іміджу навчального закладу досить актуальна. Для цього ми:

- Створюємо позитивний образ школи - родини в нашому селі.

- Пропагуємо досягнення школи через Інтернет, друкуючи інформацію про життя і досягнення школи, статті, створили власний сайт, на якому розміщується корисна інформація, як для учнів, батьків так і для громадськості.

- Зміцнюємо і поповнюємо матеріально-технічну базу школи.

- Працюємо над забезпеченням комфортних умов для навчання, розвитку і відпочинку дітей і педагогічного колективу.

    Наша школа працює в тісному зв'язку з місцевим д/с «Золотий ключик». Вихованці дитячого садочка беруть участь у святкових заходах школи, зокрема 1 Вересня – День знань, Останнього дзвоника. Працівників дошкільного закладу запрошуємо на шкільні свята та педагогічні заходи. На перспективу плануємо налагодити відвідування учнями школи дитячого садочка з святковими виставами, для вітання дітей зі святом Святого Миколая, Новим роком. Вчителі відвідують заняття у підготовчій групі, проводять підготовчі курси для майбутніх першокласників. Педагогічний колектив запрошував і діточок і їх батьків на екскурсію до школи.

 Відома істина: щоб навчати інших, потрібно постійно вчитися самому.  В стрімкому сучасному світі знання швидко старіють, технології втрачають свою значимість. А тому вчитель перебуває в постійному педагогічному пошуку - пошуку інноваційних технологій, форм та методів навчання, які сприяли б особистому розвитку дитини.

У школі діє відпрацьована система методичної роботи, що дає можливість залучити педагогів до системної роботи з самоосвітньої діяльності, забезпечити професійне зростання, участь в різноманітних професійних заходах на рівні школи, громади тощо. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Розвиток життєвої компетентності особистості та підготовка її до успіху в умовах загальноосвітнього закладу». Керівництво методичною роботою здійснює методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

  До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо.

  У школі працювали МО вчителів початкових класів, вчителів-філологів, вчителів природничих дисциплін, математики і фізики, трудового навчання. Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Впродовж року учителі проводили відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, що вцілому сприяло зростанню їх педагогічної майстерністі. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

  Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, розвивальні технології, технології продуктивного навчання.

   Педагогічний колектив школи вважає за необхідне показувати важливість здобуття знань і активної життєвої позиції власним прикладом, тому учителі школи беруть участь в різних конкурсах. Такі заходи спонукають до самоосвіти, допомагають змінити на краще систему подачі матеріалу на уроці, покращити застосування ІКТ в навчальному процесі, підвищують мотивацію учнів до отримання знань, і, звичайно,  в кінцевому результаті впливають на результативність навчально-виховного процесу.

Якісним показником роботи вчителів була участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2018», у номінаціях:

«Українська мова і література» -   Андронюк І.Є., Марківська А.М.

За річним планом роботи протягом навчального року  5 вчителів пройшли курсову перепідготовку на базі МОІППО й  атестовані -  4 вчителів

 За результатами атестації 1 вчителю підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший вчитель»,  1 учителю встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та 2 учителям встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії». За підсумками атестації кандидатуру 1 учителя висунуто на нагородження грамотою відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради. Всі ці вчителі відповідно до плану атестації показали відповідний рівень кваліфікації, виявили високу активність в усіх заходах школи та громади, на сучасному рівні провели звіти про свою діяльності, на яких продемонстрували свій напрацювання досвід та здобутки за період від попередньої атестації.

Педагогічний колектив і учні беруть активну участь у розробці, організації та проведенні загальношкільних заходів та беруть участь у заходах на рівні громади. Презентують свій досвід роботи на  навчальних семінарах. Так в березні цього року на базі школи пройшов міжшкільний семінар  з таких напрямків роботи «Підвищення кваліфікації вчителів зарубіжної літератури в інноваційному форматі» та засідання ШМВ з проблеми «Науково-методичні ос­нови ефективності сучасного уроку.                      Майстер-клас. Впрова­дження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освіт­нього простору».

Оскільки саме під час уроку відбувається формування ціннісних ставлень учнів, учителі зарубіжної літератури Андронюк І.Є., англійської мови Козік М.Ю. на проведених відкритих уроках показали, як доцільно використати всі можливі сучасні засоби, щоб матеріал уроку не лише давав учневі певні знання, а й спонукав дітей до їх практичного використання, тобто став засобом самовдосконалення та саморозвитку.

  Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педтехнологій. У цьому навчальному році 14 вчителів взяли активну участь, представивши на   педагогічну виставку - конкурс «Освіта Житомирщини-2018» 17 доробок з проблем, над якими вони працюють. Підготовлена також учнівська робота  до участі в МАН.

  Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на достатньому і високому  рівнях.

  Велика увага у школі приділялася охопленню дітей 6-річного віку навчанням. Станом на 1 вересня 2017  року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 5 учнів.

  У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: «Російська мова», «Креслення», «Орфографічна зіркість» Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10  класі сформований універсальний профіль навчання з зі  спецкурсом: «Сучасна ділова українська мова» та  факультативи з фізики, біології, додаткові заняття з укр. мови та математики з метою успішного складання ЗНО.

Великого значення ми надаємо роботі з обдарованими дітьми.

      Дбаючи про позитивний імідж закладу,  значна частина (а це 40 % учнів 7-10кл.) проявила себе в інтелектуальних конкурсах і олімпіадах. В цьому ми відчуваємо зацікавленість і підтримку батьків. Ця підтримка виявляється не тільки у тому, щоб оплатити участь дітей в конкурсах, а саме головне - спонукати дітей то творчості, пошуку, до знань.

 

  Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року 16 учнів стали учасниками конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» у фізичному конкурсі «Бобреня» були відзначені 6 учасників, у конкурсі знавців з української мови ім. П. Яцика два призових місця.

  Учні 7-10 класів брали участь У І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад, а переможці представляли школу у ІІ турі, отримавши з географії  - 2 м., української мови – 3м., з інших предметів 4 – 7 місця, що на фоні                        30 шкіл-учасниць, - це добрий результат.

  За підсумками І семестру учні школи показали хороший рівень досягнень.  З 45 учнів 3-10 класів високого рівня досягли 8 учнів (18%), достатній – 23 учень (51%), середній рівень – 14 учнів (31 %).

  

    Працюючи  над реалізацією концепції виховної роботи, педагогічний колектив організовував і проводив з учнівським  колективом  роботу, яка  включає в себе  національну  самосвідомість,  розвинену духовність,  моральну, художньо–естетичну, екологічну, правову, трудову і фізичну культуру, розвиток індивідуальних  здібностей і таланту.

 Враховуючи специфічні особливості школи, склалася система організації позакласної роботи, що випливає із традицій закладу та орієнтацію на сучасність. Особливу зацікавленість членів колективу викликають проведення свят, пов’язаних з календарно-обрядовими датами, спортивного змісту, пізнавально-розважального характеру. Великої уваги надаємо трудовому вихованню. Так в продовж 2017-2018 р.р. учні гарно себе зарекомендували на спортивній стезі: команда посіла 2 м. на Малих олімпійських іграх, 1м. в змаганнях, приурочених Дню Незалежності України, 3м. у змаганнях із шашок, 1м. у фестивалі пожежних дружин у громаді та відповідно 3м. у зональних змаганнях з 8 команд-учасниць, 4-класник школи був кращим в минулому році у конкурсі «Найрозумніший».

   В школі відпрацьована система учнівського самоврядування. Учні активно беруть  участь у житті школи, постійно проводять концертні програми. Всього в органах учнівського самоврядування різних рівнів залучено 50% дітей 8-10 класів.

У закладі в системі проводиться робота щодо забезпечення соціальної підтримки дітей пільгових категорій. Створено відповідний банк даних.

80 % дітей пільгового контингенту залучені до роботи в безкоштовних гуртках, спортивних секціях. Традиційно на початку навчального року проводиться місячник «Увага, діти на дорозі», „Місячник охорони дитинства”, проводиться акція „Милосердя”, „Наша школа рідний дім».

Соціальна підтримка дітей пільгової категорії проводиться згідно з діючим законодавством.

Учні та працівники школи планово проходять поглиблений медичний огляд. Щорічно питання про результати медичного огляду розглядаються на нарадах при директорі.

В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів.

З учнями вивчаються правила дорожнього руху. Щомісячно класні керівники проводять бесіди з протипожежної безпеки, правил поведінки на водоймищах та техніки безпеки під час проведення уроків та позаурочних заходів.

Важливими учасниками виховного процесу є батьківська громадськість.

Домінуючим лідером серед  перевірених часом форм роботи були  і є  батьківські збори та  діяльність батьківського  комітету.

Співпраця батьківської громадськості та педагогічного колективу вказує на зростання ролі батьківського комітету в житті школи.

Налагоджені партнерські стосунки між  вчителями та батьками  на основі довіри,  взаємодопомоги, творчої  взаємодії.

Батьківською радою закладу  ведеться  робота по благоустрою території та приміщень школи, надання  допомоги в організації ремонту, проведенні загальношкільних масових заходів. Активізувалась робота батьківських комітетів класних  колективів.

Від імені всього колективу закладу  низький уклін всім небайдужим до справ життєдіяльності нашої школи. Тож, не збідніє  та рука, що дає.

 Матеріально-технічна база школи  задовільна й відповідає санітарним вимогам щодо експлуатації  навчальних приміщень й надання освітніх послуг.

 Фінансово-господарська діяльність

З підтримки керівництва громади на чолі з Семенюк Наталією Володимирівною та Колесник Людмили Миколаївни, а також за підтримки депутата обласної ради Чернявського П.П. вдалося значно модернізувати матеріально-технічну базу школи. Виділені кошти були спрямовані на облаштування навчальних кабінетів, було оновлено інтер’єр коридору та методичного кабінету, виготовлено нові меблі в 4 кабінети, нові стільці з м’якою основою, придбано двохкамерний холодильник, комплект мультимедійних засобів (проектор та дошка), ноутбук, закуплено фарбу і інші засоби для проведення поточного ремонту. За рахунок бюджетних коштів громади забезпечені Інтернет-ресурсом. За позабюджетні кошти (батьківська допомога та підтримка вчителів) здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це комп’ютерний клас та кілька комп’ютерів і принтерів для адміністративних потреб), закуплено посуд та миючі дезінфікуючі засоби для харчоблоку в рамках функціонування пришкільного оздоровчого табору. Батьки подарували дві сучасні дошки для першого та другого класу. Закуплено комплекти навчальних посібників (глобуси, карти географічні, історичні, різного плану демонстраційний та роздатковий матеріал для різних вікових категорій), які стали доброю базою для удосконалення освітнього процесу. Зараз проводиться робота щодо освоєння ще 15000 грн. по лінії обласної ради, на які маємо придбати оргтехніку та спортивне обладнання.

     Школа оновлюється, набуває більш сучасного вигляду. Всі працівники виявляють зацікавленість, власною працею сприяють тому, щоб дизайн кабінетів з кожним роком ставав більш привабливим. Подвір’я школи силами всього трудового і учнівського колективів намагаємося утримувати у належному стані, своєчасно обрізуються дерева, кущі, постійно дбаємо і про нові насадження (відповідальний Савчук С.В., вчитель трудового навчання), систематично проводиться скошування трави на газонах. На квітниках щороку висаджуються квіти.

   На часі виявити турботу щодо підготовки до нового н.р. На нинішній момент  існує ряд першочергових проблем:

  •  ремонт  електромережі;
  • облаштування шкільного подвір’я.
  • готовність до роботи в умовах нової української школи.

Отже, виходячи з  аналізу роботи школи  за минулий рік,  визначені головні  завдання закладу на 2018-2019 н.р.:

  • Забезпечення безперебійного навчально-виховного процесу  в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчанням.
  • Підвищення результативності участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН.
  • Підтримка і педагогічний супровід відмінників та дітей з особливими здібностями та потребами.      
  • Виховання в дітей любові до України, рідного села, школи.
  • Запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.
  • Поповнення матеріально-технічної бази школи.     

Як сказав Конфуцій, найпрекраснішим  на світі  є вигляд дитини, що впевнено йде по життєвій дорозі після того, як ви показали їй шлях.

Тож висловлює всім присутнім велику пошану й вдячність за розуміння та  співпрацю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь