Інтерактивні комплекси в Семенівській ОТГ
Інтерактивні комплекси в Семенівській ОТГ
Перші враження дорослих та дітей
Колесник Людмила Миколаївна, заступник Семенівського сільського голови, т.в.о. начальника відділу освіти, молоді і спорту
Одним із головних завдань, яке наразі стоїть перед школою, є підтримка бажання учнів навчатися. Його потрібно вирішувати, з одного боку, підвищенням рівня майстерності педагогів, застосування ними інноваційних технологій та, з іншого, забезпеченням закладів освіти сучасними засобами навчання, які стимулюють пізнавальну активність школярів, творчість, комунікацію, розширюють кругозір.
Саме з цією метою ми придбали у цьому навчальному році 4 інтерактивні комплекси для початкових класів Хажинської школи та програмове забезпечення «Розумники», оскільки в 2018 році буде запроваджено новий Державний стандарт початкової школи.
Оскільки пройшло уже 3 місяці, був час для того, щоб зробити висновки, я знову відвідала цей заклад. Після демонстрації учнями можливостей цих комплексів і побачивши неймовірну радість дітей від їх використання, я ще раз переконалася, що ми на правильному шляху. В наступному році плануємо цю практику поширювати на інші школи нашої громади.
Клим Зоя Йосипівна, класнийкерівник 4 класу
Ми живемоу час новітніх технологій. Кожна дитина повинна розвивати свої здібності, можливості, здатність самостійно приймати рішення в дорослому житті.
Цьому сприяє використання мультимедійного комплексу. Робота з дошкою розвиває в дітей увагу, кмітливість, пам’ять, розширює кругозір, сприяє знайомству із новою інформацією.
Програма «Розумники» забезпечує закріплення вивченого матеріалу в ігровій формі.
Діти із задоволенням працюють на уроках і в позаурочний час. Дякуємо за корисний подарунок!
Іськова Лариса Вікторівна, класний керівник 3 класу
Діти приходять до школи не просто вчитися, а вчитися добре. І дуже важливо, щоб це бажання не згасло.
Мультимедійний комплекс третьокласники опановували протягом місяця, дізнавалися його можливості. Зараз вони виконують тести, розв’язують приклади та рівняння, складають короткий запис до задач, розучують слова пісень та віршів на уроках іноземної мови, виконують різноманітні рухові вправи. Така робота сприяє розвитку пізнавальної активності, вмінню спілкуватися, шукати аргументи і контраргументи, виконувати різноманітні ролі.
Влад Макухін, 2 клас:
«Ми граємо «Розумники».
Мені подобається, що яєчко
щоразу дає нові завдання»
Віка Аніщенко, 2 клас:
«Дуже подобається писати, танцювати,
в Інтернеті дивитися малюнки»
Миколка Стародубцев та Вітя Черешнюк, 4 клас:
«Подабається з дошкою робити
фізкультхвилинку»
Даша Боголюб, 4 клас:
«Коли вивчаємо природознавство,
доповнюємо уроки картинками»
Артем Семенюк,4 клас:
«Мені подобається, що на дошці
можна писати не тільки ручкою,
але й пальцями»