Інформація про стан роботи із зверненнями громадян по Семенівській сільській раді за 9 місяців 2021року
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
від 21 жовтня 2021 року №
Про стан роботи з розгляду
звернень громадян за 9 місяців 2021року
Заслухавши інформацію спеціаліста відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства Олесю Оленюк про стан роботи з розгляду звернень громадян за 9 місяців 2021 року, на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації», рішення виконкому сільської ради від 19 липня 2018 року «Про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян на території Семенівської сільської ради, керуючись ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком сільської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію спеціаліста відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства Олесі Оленюк про стан роботи з розгляду звернень громадян за 9 місяців 2021року у сільській раді взяти до відома (додається).
2. Визнати роботу сільської ради по розгляду звернень громадян за 9 місяців 2021 року задовільною.
3.Керівникам структурних підрозділів сільської ради та її виконавчого комітету:
- проаналізувати стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2021 року у підпорядкованих їм структурних підрозділах;
- постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень;
4. Спеціалістам сільської ради :
- чітко дотримуватись графіків прийому громадян з особистих питань протягом повного робочого дня;
- більш детальніше вивчати звернення громадян, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством;
- забезпечити неухильне виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»
5. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток
до рішення
виконкому сільської ради
від 21.10.2021 року №
Інформація
про стан роботи із зверненнями громадян
по Семенівській сільській раді
за 9 місяців 2021року
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року № 109/2008, Семенівською сільською радою здійснюються заходи щодо всебічного, неупередженого та кваліфікованого розгляду питань, які порушуються громадянами.
За 9 місяців 2021 року від громадян надійшло 1277 звернень (в тому числі керівництвом та спеціалістами на особистому прийомі – 440, письмових – 835). Вирішено позитивно - 1255, на 21 надано вичерпні роз’яснення, 1 звернення перебувають на контролі (на розгляді в спеціалістів сільської ради). На особистому прийомі сільського голови, старост порушенні громадянами питання, щодо соціального захисту населення, вирішення в межах компетенції ради земельних питань, розвитку інфраструктури сіл громади, а також благоустрою, екології та питань освіти.
Найбільш поширеними та актуальними у звітному періоді залишаються питання щодо виділення земельних ділянок у приватну власність, надання матеріальної допомоги (підтримки) жителям які потрапили в екстремальну ситуацію, тяжкі життєві обставини та потребують дорого вартісного лікування вирішення земельних спорів в межах населених пунктів Семенівської сільської ради тощо.
Звернення незахищеної категорії населення, а саме ветерани війни та праці, учасники бойових дій, інваліди, члени багатодітних родин, одинокі матері розглядаються спеціалістами сільської ради першочергово. Як позитивне слід зазначити що заяви громадян про надання матеріальної допомоги на лікування, учасників АТО розглядаються на засіданнях виконавчого комітету та сесіях сільської ради. Дані питання здебільшого вирішуються позитивно та згідно затверджених Програм по сільській раді, здійснюється адресне виділення коштів. Впродовж звітного періоду, відповідно до Регламенту роботи ради, було проведено 18 засідань виконавчого комітету та 7 сесії сільської ради.
В межах наданих повноважень та з метою реалізації жителями громади права на соціальний захист, працю тощо на усні та письмові звернення громадян видаються довідки та акти різного характеру.
Протягом звітного періоду спеціалістами виконавчого апарату сільської ради опрацьовано 20 запитів на отримання публічної інформації. На усі запити заявникам надано вичерпну відповідь, і запит направлено за належністю.
Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на стендах розміщених в адмінприміщеннях старостинських округів та на офіційному сайті громади розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів. У мережі Інтернет у відкритому доступі інформація про сайт громади, що дає можливість подати звернення в електронному вигляді.
Спеціаліст відділу
організаційно-кадрової, правової роботи
та з питань діловодства Олеся Оленюк