Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про план заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень, а також мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів та його врегулювання у Семенівській сільській раді на 2018 рік

Україна

СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ    

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

                                         ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                            ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

                                                          РІШЕННЯ

 

  від  13 грудня 2017 року                                                    № 97

 

 

Про план заходів щодо попередження та профілактики  корупційних правопорушень, а також мінімізації            можливості виникнення конфлікту інтересів  та його врегулювання у Семенівській  сільській раді на 2018 рік

 

 Відповідно ч. 6 ст. 59 Закону  України “Про  місцеве  самоврядування  в  Україні»,  на виконання статті 61 Закону України від 14 жовтня 2014 року       № 700-УII «Про запобігання корупції», з метою підвищення ефективності  заходів  щодо попередження та профілактики  корупційних правопорушень, а також мінімізації  можливості виникнення конфлікту інтересів  та його врегулювання у Семенівській  сільській раді на 2018 рік,

 

виконком сільської ради

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити план заходів щодо попередження та профілактики  корупційних правопорушень, а також мінімізації   можливості виникнення конфлікту інтересів  та його врегулювання у Семенівській  сільській раді на 2018 рік (додається).

 

 

2. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

        

 

 

 

Сільський  голова                                                             Н.В.Семенюк 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконкому                                                                                           сільської ради

від 13.12.2017 року № 97     

 

План заходів

щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень, а також мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів та його врегулювання у Семенівській  сільській раді на 2018 рік

 

 

з/п

Назва заходу

Виконавці

Термін   виконання

1

Забезпечувати якісний добір і розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору, їх об'єктивну атестацію, оцінку виконання покладених на них обов'язків і завдань. Запобігати прийняттю на службу осіб, у яких у зв’язку з призначенням виникатиме конфлікт інтересів

 

Голова, заступники голови, керівники структурних підрозділів,відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства

Протягом року

2

Неухильно забезпечувати попередження осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб, про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про  службу в ОМС» та «Про  запобігання корупції» заповнення декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру,

 

Відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства

Протягом року

3

Аналізувати скарги та звернення громадян стосовно порушення антикорупційного законодавства працівниками Семенівської  сільської ради. Отримані результати розглядати на нарадах з відповідними висновками та рекомендаціями

 

 

 

Відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства Керівники структурних підрозділів сільської ради

Протягом року

(у разі надходження скарг та звернень)

4

Забезпечити своєчасне подання посадовими особами, спеціалістами та працівниками Семенівської  сільської ради декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

 

Відділ організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства Керівники структурних підрозділів сільської ради

До 1 квітня

2018 року

5

Забезпечувати попередження осіб, які звільняються, про необхідність протягом одного року подавати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік

 Забезпечувати інформування правоохоронних органів у разі виявлення випадків порушення

антикорупційного законодавства при виконанні посадовими особами, своїх посадових обов'язків

Відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства Керівники структурних підрозділів сільської ради

Постійно

6

Надавати суб’єктам звернення до сільської ради  своєчасну, достовірну, в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до Законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про запобігання корупції"

 

Керівники структурних підрозділів сільської ради

 

Відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства

Постійно

7

Не допускати незаконного розголошення або використання в інший спосіб посадовою особою інформації, яка стала їй відома у зв’язку з виконанням службових повноважень

Посадові особи сільської ради

Постійно

8

Забезпечувати в межах своєї компетенції своєчасне оновлення інформації на сайті сільської ради, необхідної для отримання публічної інформації

 

Керівники структурних підрозділів сільської ради

 

Відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства

Протягом року

9

Забезпечувати доступ громадськості для ознайомлення із прийнятими нормативно - правовими актами та їх проектами в установленому порядку

Керівники відповідних структурних підрозділів (розробники нормативно-правових актів) відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства

 

Протягом року

10

Вживати вичерпних заходів щодо виявлення та недопущення конфлікту інтересів та сприяти його усуненню, а також виявляти сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб в структурних підрозділах сільської ради.

Голова, заступники голови, керівники відділів та структурних підрозділів,відділ організаційно-кадрової,правової роботи та з питань діловодства

Постійно

 

11

Невідкладно у письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів

Співробітники сільської ради

Постійно

12

Не допускати пряме чи опосередковане спонукання у будь-який спосіб підлеглих до прийняття рішень, вчинення дій або бездіяльності на користь своїх особистих інтересів та/або інтересів третіх осіб

Керівники структурних підрозділів сільської ради

Постійно

13

Усувати обставини, що можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів, до того, як посадова особа буде призначена на посаду

 

Голова, заступники голови, керівники структурних підрозділів

Протягом року

14

У разі неможливості усунення конфлікту інтересів шляхом заміщення посадової особи  іншою особою та відсутності можливостей для його переведення на іншу посаду  не більше ніж протягом одного робочого дня, приймати рішення про здійснення контролю за рішеннями, що приймаються цією посадовою особою

Голова, заступники голови, керівники структурних підрозділів

Постійно

(при виникненні конфлікту інтересів)

15

Ознайомити співробітників структурних підрозділів 

Керівники структурних підрозділів

Грудень-січень 2018 р.

 

 

Секретар сільської ради                                                                 О.М.Гортовлюк

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь