Проєкт рішення сесії №8 «Про внесення змін до рішення від 21.09.2021р. №323 «Про затвердження Положення про структурні підрозділи апарату виконавчого комітету Семенівської сільської ради»»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 11 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 30.11.2021 |
Номер документу: | 8 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення від 21.09.2021р. №323 «Про затвердження Положення про структурні підрозділи апарату виконавчого комітету Семенівської сільської ради» |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
Одинадцята сесія VΙΙІ скликання
від 2021 р. №
Про внесення змін до рішення від 21.09.2021р. №323 «Про затвердження Положення про структурні підрозділи апарату виконавчого комітету Семенівської сільської ради»
З метою забезпечення діяльності сільської ради та її виконавчих органів, керуючись ст. 26, ст. 11, ч. 4 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рішення Семенівської сільської ради від 30.11.2021 року № ___ «Про внесення змін до рішення від 21.09.2021 року №322 «Про затвердження структури та чисельності апарату Семенівської сільської ради та її виконавчих органів», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Внести зміни до рішення дев’ятої сесії Семенівської сільської ради від 21.09.2021 року №323 «Про затвердження Положення про структурні підрозділи апарату виконавчого комітету Семенівської сільської ради», а саме: пункт 2 «Положення про сектор архітектури, містобудування, екології та комунальної власності виконавчого комітету Семенівської сільської ради» викласти в новій редакції, згідно з додатком 2.
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності та гуманітарних питань (освіта, фізичне виховання, культура, охорона здоров’я та соціальний захист).
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток
до рішення сільської ради від р. №
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор архітектури, містобудування, екології та комунальної
власності
1. Загальні положення
- Сектор архітектури, містобудування, екології та комунальної власності (надалі - Сектор) входить до структури апарату Семенівської сільської ради та її виконавчого комітету, не має статусу юридичної особи, є підзвітним і підконтрольним виконавчому комітету, підпорядкованим сільському голові;
- Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників сектору визначається сільською радою;
1.3 Сектор очолює завідувач сектору, головний архітектор виконавчого комітету Семенівської сільської ради (надалі завідувач сектору). Завідувач сектору та працівники призначаються на посаду за результатами конкурсу або за іншою процедурою, яка передбачена законодавством;
1.4. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України і законами України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, цим положенням, іншими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади та іншими чинними нормативно-правовими актами;
1.5. Сектор є уповноваженим органом містобудування та архітектури (виконавчим органом з питань архітектури).
1.6. Сектор є уповноваженим органом на присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об’єктів будівництва та об’єктів нерухомого майна (органом з присвоєння адрес).
2. Основні завдання сектору
2.1. Сектор утворений для здійснення у межах діючого законодавства України організаційно-функціональних повноважень з метою задоволення потреб та інтересів територіальної громади у сфері архітектури, містобудування, екології та комунальної власності.
3. Основними завданнями сектору є забезпечення реалізації на території сільської ради:
- Державної політики у сфері містобудування та архітектури;
- Державної політики у галузі охорони навколишнього довкілля;
- Державної політики у галузі комунальної власності.
4. Сектор відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання та функції:
4.1. Аналізує стан містобудування на території сільської ради і забезпечує затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації.
4.2. Готує пропозиції до програми соціально-економічного розвитку сільської ради і подає її на розгляд до сільської ради;
- Готує рішення щодо планування територій на місцевому рівні (комплексні плани, схеми зонування та планування території сільської ради);
- Вносить пропозиції щодо розроблення, коригування показників і затвердження схем та планів території;
- Здійснює моніторинг:
- реалізації схем планування, зонування та комплексних планів території сільської ради;
- стану розроблення, оновлення містобудівної документації на місцевому рівні (схеми планування, комплексні плани території ради, генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій);
- забудови та іншого функціонального використання територій;
- Вносить пропозиції органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів ради, іншої містобудівної документації;
- Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;
4.8. Готує пропозиції щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;
4.9. У межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою громади;
4.10. Координує діяльність суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території ради, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об'єктів архітектурної та містобудівної спадщини, а також підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;
4.11. Надає містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;
4.12. Надає будівельний паспорт забудови земельної ділянки;
4.13. Надає паспорт прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;
4.14. Надає витяги до проектів землеустрою з питань, які відносяться до компетенції сектору;
4.15. Створює і веде архів містобудівної документації;
4.16. Співпрацює з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об'єктів містобудування;
4.17. Розглядає заяви, пропозиції і скарги громадян та вживає відповідних заходів з питань, які відносяться до компетенції сектору;
4.18. Здійснює контроль за рухом комунального майна переданого у господарське відання, оперативне управління та користування підприємствам, організаціям, установам, фізичним особам підприємцям на території сільської ради;
4.19. Готує пропозиції по використанню нерухомого майна, що належить до комунальної власності;
4.20. Проводить нагляд за виконанням реконструкції, поточного та капітального ремонту об'єктів, що відносяться до комунальної власності;
4.21. Забезпечує організацію виконання рішень сільської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови, вищих органів державної влади і управління з питань охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів, здійснює контроль за їх виконанням;
4.22. Готує, розробляє і подає на затвердження сільської ради проекти програм охорони довкілля, бере участь у підготовці регіональних програм охорони навколишнього середовища;
4.23. Організовує виконання місцевих екологічних програм;
4.24. Розглядає і вносить пропозиції щодо погодження заяви про наміри розділу ОВНС (оцінка впливу об'єкту на навколишнє середовище) у складі проектної документації;
4.25. Розглядає та вносить пропозиції щодо погодження питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення;
4.26. Здійснює контроль виконання природоохоронних заходів підприємствами, установами і організаціями на території сільської ради, які мають джерела забруднення довкілля;
4.27. Готує пропозиції з організації територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, які підлягають особливій охороні;
4.28. Готує і подає на затвердження пропозиції щодо організації в разі необхідності проведення екологічної експертизи та екологічного аудиту;
4.29. Готує договори в межах реалізації природоохоронних заходів екологічних програм сіл.
5. Керівництво сектору
5.1. Сектор очолює завідувач, головний архітектор сільської ради, який призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою.
-
- . Завідувач сектору, головний архітектор:
- Здійснює загальне керівництво діяльністю сектору;
- Узгоджує посадові обов'язки працівників сектору;
- Координує роботу сектору з іншими виконавчими органами сільської ради;
- Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Сектору, вживає необхідних заходів до їх поліпшення;
- Підтримує зв'язки з відповідними секторами, відділами та управліннями виконавчих комітетів інших рад з питань обміну досвідом;
- Бере участь у засіданнях сільської ради, виконавчого комітету, нарадах сільського голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції сектору;
- Розподіляє обов'язки між працівниками сектору, очолює і контролює їх роботу;
- Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у секторі;
- Виконує інші доручення сільського голови пов'язані з діяльністю сектору.
- . Завідувач сектору, головний архітектор:
6. Права сектору
6.1. Для реалізації наданих повноважень сектор має право:
- звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, управлінь, підприємств, установ і організацій необхідну інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- приймати участь у складанні актів перевірок та обстежень, виявлені факти порушень природоохоронного та іншого законодавства, направляти відповідним органам для розгляду та вжиття заходів;
- видавати накази щодо до питань, які належать до компетенції сектору;
- для вирішення екологічних проблем залучати у встановленому порядку, в тому числі на договірних умовах, науково-дослідні, проектно-конструкторські організації, наукові установи, а також окремих фахівців для проведення експертних робіт та перевірок.
7. Заключні положення
7.1. Сільський голова створює умови для ефективної роботи сектору, підвищення кваліфікації його працівників, забезпечує їх окремим службовим кабінетом, обладнанням, телефонним зв'язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на сектор завдань.
7.2. Покладання на працівників Сектору обов'язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.
7.3. Сектор має печатку «Для документів», при ліквідації чи реорганізації печатка підлягає знищенню в установленому порядку.
7.4. Ліквідація або реорганізація Сектору проводиться згідно з чинним законодавством України.
Секретар сільської ради Олена ГОРТОВЛЮК