Проєкт рішення сесії №15 «Про створення юридичної особи – Виконавчого комітету Семенівської сільської ради та затвердження Положення про Виконавчий комітет Семенівської сільської ради»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 13 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 31.01.2022 |
Номер документу: | 15 |
Назва документу: | Про створення юридичної особи – Виконавчого комітету Семенівської сільської ради та затвердження Положення про Виконавчий комітет Семенівської сільської ради |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
Тринадцята сесія VΙΙІ скликання
від ____________ 2022 р. №
Про створення юридичної особи –
Виконавчого комітету Семенівської сільської ради
та затвердження Положення
про Виконавчий комітет
Семенівської сільської ради
Керуючись ч.1 ст.11, п.6 ч.1 ст.26 ст.ст.51, 52, 53, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вдосконалення і впорядкування процесів управління громадою, забезпечення виконання повноважень виконавчих органів сільської ради та внесення виконавчого комітету Семенівської сільської ради до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, як юридичної особи, відповідно до ч. 3 ст.140 Конституції України, ч.1, ч.4 ст.89 Цивільного кодексу України, ст.ст.14,15 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити юридичну особу – Виконавчий комітет Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області.
2. Затвердити Положення про Виконавчий комітет Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області, додається.
3. Уповноважити сільського голову Наталію Семенюк здійснити державну реєстрацію Виконавчого комітету Семенівської сільської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Семенівської сільської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку та антикорупційної діяльності та гуманітарних питань (освіти, фізичного виховання, культури, охорони здоров’я та соціального захисту).
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток
до рішення сільської ради
від 31.01.2022 р. №
ПОЛОЖЕННЯ
про виконавчий комітет Семенівської сільської ради
Бердичівського району Житомирської області
- Загальні положення
1.1. Виконавчий комітет Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області (надалі - виконавчий комітет) — орган, який відповідно до Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» утворює сільська рада для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами.
Скорочена назва: виконком Семенівської сільської ради.
Юридична адреса виконавчого комітету Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області: вул. Героїв Майдану, 4, с.Семенівка, Бердичівський район, Житомирська область, 13372.
1.2. Виконавчий комітет формує рада на період її повноважень. Після закінчення повноважень ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до формування нового складу виконавчого комітету.
1.3. Виконавчий комітет є виконавчим органом ради, їй підконтрольним та підзвітним, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - підконтрольний та підзвітний вищим органам виконавчої влади.
1.4. Порядок діяльності виконавчого комітету визначається Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами, Регламентом виконавчого комітету.
1.5. Виконавчий комітет є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє/не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача/відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
1.6. Виконавчий комітет утримується за рахунок коштів сільського бюджету. Видатки на утримання виконавчого комітету, його загальна чисельність та фонд оплати праці працівників встановлюються сільською радою.
1.7. Джерелами формування коштів виконавчого комітету є:
1) кошти сільського бюджету;
2) благодійні внески юридичних і фізичних осіб;
3) інші кошти, що передаються виконавчому комітету відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Виконавчий комітет є неприбутковою установою, його фінансово-господарська діяльність здійснюється на основі кошторису.
1.9. Виконавчий комітет має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інших матеріальних ресурсів, може користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи.
1.10. Майно виконавчого комітету є комунальною власністю і належить йому на правах оперативного управління.
1.11. Майно виконавчого комітету не підлягає вилученню або передачі будь-яким підприємствам, установам, організаціям, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
2. Структура та організація роботи
2.1. Призначенням виконавчого комітету, як виконавчого органу сільської ради є здійснення організаційного забезпечення діяльності Семенівської сільської ради, забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку громади, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів. Призначенням виконавчого комітету, як колегіального органу сільської ради є здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами України.
2.2. Основною формою роботи виконавчого комітету сільської ради є його засідання. В межах своїх повноважень виконавчий комітет сільської ради приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос сільського голови.
2.3. До складу виконавчого комітету входять за посадою: сільський голова, секретар ради (секретар виконавчого комітету). Інших членів виконавчого комітету обирає сільська рада за поданням Семенівського сільського голови з числа керівників виконавчих органів ради, представників громадськості, представників установ і організацій громади.
2.4. Представляє інтереси виконавчого комітету Семенівської сільської ради в державних органах, установах, організаціях сільський голова та посадові особи виконавчого комітету Семенівської сільської ради за дорученням сільського голови.
2.5. Очолює виконавчий комітет сільський голова. Повноваження сільського голови визначаються статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2.6. Сільський голова:
2.6.1. Подає сільській раді на затвердження кандидатури членів виконавчого комітету.
2.6.2. Скликає засідання виконавчого комітету.
2.6.3. Організовує на основі колегіальності роботу виконавчого комітету і головує на його засіданнях.
2.6.4. Підписує рішення виконавчого комітету, забезпечує їх виконання.
2.6.5. Має право знімати з розгляду перед або під час засідання виконавчого комітету недостатньо підготовлені питання.
2.6.6. Представляє виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства України.
2.6.7. Є розпорядником бюджетних коштів.
2.6.8. Укладає від імені виконавчого комітету договори відповідно до законодавства України.
2.7. У разі відсутності чи неможливості здійснення сільським головою функцій, передбачених пунктами 2.2 та 2.3 цього Положення, їх виконання покладається на секретаря ради (секретар виконавчого комітету).
2.8. Секретар ради (секретар виконавчого комітету):
2.8.1. Подає виконавчому комітету на затвердження план роботи виконавчого комітету на відповідний рік по півріччям.
2.8.2. Контролює хід підготовки матеріалів на розгляд виконавчого комітету.
2.8.3. Формує та погоджує проєкт порядку денного засідання виконавчого комітету.
2.8.4. Контролює стан підготовки питання до розгляду на засіданні виконавчого комітету.
2.8.5. При необхідності повертає на доопрацювання авторам проєкти рішень та інших пропонованих для розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань.
2.8.6. Вилучає з проєкту порядку денного планові питання, які підготовлені формально або з порушеннями Регламенту виконавчого комітету.
2.8.7. Погоджує список запрошених осіб на засідання виконавчого комітету, подає його головуючому перед початком засідання.
2.8.8. У разі відсутності сільського голови веде засідання виконавчого комітету.
2.8.9. Підписує протоколи засідань виконавчого комітету.
2.8.10. Забезпечує доведення рішень виконавчого комітету до виконавців.
2.8.11. У встановленому порядку надає зацікавленим особам інформацію щодо прийнятих рішень.
2.8.12. Контролює виконання рішень і протокольних доручень виконавчого комітету.
2.8.13. Виконує інші обов’язки, покладені на нього виконавчим комітетом або сільським головою.
2.9. У разі відсутності секретаря ради (секретаря виконавчого комітету) його обов’язки за розпорядженням сільського голови виконує один з членів виконавчого комітету.
2.10. Член виконавчого комітету має право:
2.10.1. Нормотворчої ініціативи у виконавчому комітеті. Право нормотворчої ініціативи реалізується членом виконавчого комітету через внесення пропозиції про підготовку виконавчими органами ради та розгляд виконавчим комітетом проєкту рішення з будь-якого питання, віднесеного до його компетенції, а також через внесення на розгляд виконавчого комітету проєкту рішення, підготовленого самим членом виконавчого комітету. Член виконавчого комітету також має право вносити на розгляд виконавчого комітету поправки до проєктів рішень, включених до порядку денного засідань виконавчого комітету.
2.10.2. Входити на підставі особистої заяви до складу робочих груп і контрольних комісій, у тому числі постійно діючих, які утворюються відповідно до розпоряджень сільського голови або які формує сільська рада.
2.10.3. Вносити пропозиції про необхідність проведення перевірок діяльності виконавчих органів ради, комунальних підприємств та установ, брати участь у роботі відповідних комісій і робочих груп, які здійснюють такі перевірки.
2.10.4. Ініціювати заслуховування звітів керівників виконавчих органів ради, комунальних підприємств та установ на засіданнях виконавчого комітету.
2.10.5. Подавати сільському голові пропозиції про заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників та посадових осіб виконавчих органів ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності.
2.10.6. Виступати на засіданнях виконавчого комітету та висловлювати свою позицію з кожного питання порядку денного, брати участь у дебатах, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні, оголошувати заяви, звернення, пропозиції громадян або їх об'єднань з метою розгляду та вирішення зазначених у них проблем.
2.10.7. Пропонувати для участі у розгляді питань експертів, фахівців у певній галузі, участь яких погоджується з секретарем виконкому.
2.11. Робота виконавчого комітету та діловодство ведеться державною мовою.
2.12. Виконавчий комітет не менше як один раз на рік звітує перед радою про свою роботу та інформує про неї мешканців громади.
2.13. Організаційне та методичне забезпечення роботи виконавчого комітету здійснює апарат виконавчого комітету.
3. Повноваження виконавчого комітету
3.1. Забезпечення реалізації затверджених сільською радою програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з питань місцевого значення, виконання рішень сільської ради.
3.2. Розгляд проєкту сільського бюджету, подання його сільській раді на затвердження, забезпечення виконання сільського бюджету; щоквартальне подання сільській раді письмових звітів про виконання сільського бюджету.
3.3. Розпорядження коштами резервного фонду за погодженням з постійною комісією з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, комунальної власності.
3.4. Об’єднання на договірних засадах коштів сільського бюджету та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проєктів, вирішення питань, які стосуються спільних інтересів територіальних громад.
3.5. Підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій з питань адміністративно-територіального устрою.
3.6. Координація діяльності управлінь, відділів та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, які належать до комунальної власності Семенівської сільської територіальної громади.
3.7. Cкасування або зміна актів управлінь, відділів, інших виконавчих органів сільської ради, а також їх посадових осіб.
3.8. Управління майном, яке належить до комунальної власності сільської ради, у визначених сільською радою межах.
3.9. Заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій, які належать до комунальної власності Семенівської сільської територіальної громади.
3.10. Підготовка і подання на розгляд ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проєктів сільських програм приватизації та переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; організація виконання цих програм; підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо визначення сфер господарської діяльності та переліку об'єктів, які можуть надаватися у концесію, подання раді письмових звітів про хід та результати відчуження комунального майна.
3.11. Розподіл та надання житла, яке належить до комунальної власності Семенівської сільської територіальної громади.
3.12. Визначення території для складування, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інших відходів; забезпечення виконання вимог законодавства України про відходи.
3.13. Прийняття рішень про врегулювання процедур видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
3.14. Затвердження щорічних планів з підготовки проєктів регуляторних актів.
3.15. Прийняття на підставі аналізу звіту про відстеження результативності регуляторного акта рішення про зупинення дії регуляторного акта, про скасування або про необхідність його перегляду; звернення до сільської ради з пропозицією щодо перегляду регуляторних актів, розгляд аналогічних пропозицій сільської ради.
3.16. Встановлення порядку розгляду, погодження та прийняття нормативних актів з питань, які потребують залучення декількох виконавчих органів.
3.17. Прийняття рішень щодо оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна комунальної форми власності і передачу комунального житлового фонду у власність громадян (приватизацію).
3.18. Звернення до суду із позовними заявами про обмеження права на проведення зборів, мітингів, маніфестацій і демонстрацій, спортивних, видовищних та інших масових заходів.
3.19. Затвердження порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності.
3.20. Затвердження правил розміщення реклами.
3.21. Вирішення питання про організацію та проведення ярмарків.
3.22. Надання погоджень на в’їзд туристично-атракційних транспортних засобів до пішохідних зон та затвердження місць стоянок для відповідних транспортних засобів.
3.23. Затвердження положення про змагання та проведення змагань і навчально-тренувальних зборів у межах коштів, виділених на розвиток фізичної культури та спорту.
3.24. Розгляд та вирішення інших питань в межах повноважень, а також питань, які належать до відання виконавчих органів ради.
3.25. Виконання інших повноважень, покладених на виконавчий комітет відповідно до законодавства України, актів сільської ради, виконавчого комітету, сільського голови.
4. Права виконавчого комітету
4.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, виконавчий комітет має право:
4.1.1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
4.1.2. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
4.1.3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4.1.4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб сільської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.1.5. Залучати працівників виконавчих органів сільської ради для підготовки проєктів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить виконавчий комітет відповідно до покладених на нього обов’язків.
4.1.6. Заслуховувати звіти про роботу керівників підзвітних і підконтрольних структурних підрозділів.
4.1.7. Звертатись до суду з позовними заявами, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
4.1.8. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення сільської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
5. Заключні положення
5.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК