Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Проєкт рішення сесії №21 «Про утворення комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району, затвердження його статуту та штатного розпису»

Кількість переглядів: 245
Скликання: 8 скликання 2023 року
Сесія: 22
Тип документу: Проєкт рішення сесії
Дата: 27.03.2023
Номер документу: 21
Назва документу: Про утворення комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району, затвердження його статуту та штатного розпису
Прикріплені файли:

УКРАЇНА

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

    ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

 

Двадцять друга сесія                                                       VIII скликання

 

від __ квітня 2023 р.                                                                 _____

 

Про утворення комунального закладу

«Центр позашкільної освіти»

Семенівської сільської ради Бердичівського району,

затвердження його статуту та штатного розпису

 

     Відповідно до ст. 14 Закону України «Про позашкільну освіту», керуючись статтями 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 10 р. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування»,  ч. 5 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», з метою охоплення більш широкого загалу дітей, підлітків та молоді Семенівської територіальної громади до позашкільною освітою, сільська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Утворити комунальний заклад «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району.

2. Затвердити Статут комунального закладу «Центр позашкільної освіти»

Семенівської сільської ради Бердичівського району (Додаток 1).

3. Затвердити Положення про конкурс на призначення директора комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району (Додаток 2).

4. Призначити директора комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району, на період дії воєнного стану, без проведення конкурсу, Тетяну СТАДНІК.

5. Доручити керівнику комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району подати відповідні документи та вчинити дії для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

6. Визначити відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради  уповноваженим органом управління комунальним закладом «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району.

7. Контроль за виконанням покласти на  начальника відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради Балюка Ю.В..

 

 

Сільський голова                                                    Наталія СЕМЕНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Додаток № 1

       до рішення Семенівської сільської ради

       від                  №

 

 

 

СТАТУТ

комунальний заклад «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семенівка 2023 р.

1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1.1. Комунальний заклад «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району (надалі – Центр) є комунальним, комплексним закладом позашкільної освіти, який здійснює координацію позашкільної освіти художньо-естетичного, туристсько-краєзнавчого, науково-технічного, дослідницько-експериментального, військово-патріотичного, соціально-реабілітаційного, оздоровчого та гуманітарного напрямів в громаді.

1.2. Центр заснований Семенівською сільською радою Бердичівського району (надалі – Засновник) і перебуває в управлінні Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради (надалі – Орган управління).

1.3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України "Про освіту", "Про позашкільну освіту", нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, Положенням про позашкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 №433, Положенням про малу академію наук учнівської молоді, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 09.02.2006 №90 та цим Статутом, який затверджується Засновником.

1.4. Найменування Центру:

Повна назва: Комунальний заклад «Центр  позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району.

Скорочена назва: КЗ «ЦПО» Семенівської сільської ради.

1.5. Місцезнаходження Центру: 10003, Україна, Житомирська обл., Бердичівський р-н., с. Закутинці, вул. Центральна, 30.

1.6. Головною метою діяльності Центру є:

створення умов для здобуття доступної позашкільної освіти, спрямованої на формування компетентностей, пов’язаних з реалізацією дітей та молоді своїх прав і обов’язків як членів вільного демократичного суспільства;

розвиток здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, фізичної культури і спорту, технічної та іншої творчості, здобуття ними первинних професійних знань, умінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;

сприяння засвоєнню вихованцями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, особистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя, початкових трудових умінь і навичок;

збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей;

розвиток інклюзивного освітнього середовища для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними позашкільної освіти;

виховання шанобливого ставлення та поваги до родини, народних традицій і звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

виховання у дітей поваги до Конституції України, державних символів України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов’язків, прав та свобод людини.

1.7. Центр є юридичною особою. Права і обов’язки юридичної особи Центр набуває з дня його державної реєстрації.

1.8. Центр має розрахунковий та інші рахунки в органах Державної казначейської служби України, гербову печатку, штампи, фірмові бланки з власним найменуванням, код за ЄДРПОУ. Ведення балансу Центру здійснює централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради.

1.9. Центр не несе відповідальність за зобов’язання Органу управління.

1.10. Центр має право укладати договори (угоди), набувати майнові та пов’язані з ними немайнові права, виконувати обов’язки згідно з законодавством, бути позивачем, відповідачем і третьою особою в судах.

1.11. Центр є неприбутковим закладом, що відповідає вимогам
п.133.4 ст. 133 Податкового кодексу України, і не є платником податку.

 

2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

 

2.1. Структура та штат Центру розробляються директором у межах затверджених видатків на оплату праці, відповідно до встановлених нормативів, і затверджуються Органом управління.

2.2. Структурними підрозділами Центру є художньо-естетичний, спортивно-туристський, екскурсійно-краєзнавчий, науково-технічний, дослідницько-експериментальний, військово-патріотичний та інформаційно-комунікаційний відділи.

2.3. Положення про структурні підрозділи, їхні права та обов’язки затверджуються та розробляються директором Центру.

2.4. Мова освітнього процесу у Центрі визначається Конституцією України, Законом України «Про засади державної мовної політики» і є українською.

2.5. Центр може організовувати проведення на своїй базі виробничу та педагогічну практику здобувачів освіти закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти.

2.6. Центр може укладати угоду про співпрацю з науково-дослідними, творчими організаціями, закладами вищої освіти, музеями та іншими культурно-освітніми установами, створювати лабораторії для творчої, експериментальної, науково-дослідної роботи з метою розвитку і підтримки інтересів дітей та молоді.

2.7. Предметом діяльності Центру є:

здійснення координації позашкільної освіти художньо-естетичного, туристсько-

краєзнавчого, науково-технічного, дослідницько-експериментального, військово-патріотичного, соціально-реабілітаційного, оздоровчого та гуманітарного напрямів в області;

здійснення освітнього процесу;

здійснення організаційно-масової роботи;

здійснення екскурсійної роботи;

здійснення інформаційно-методичної роботи.

2.8. Напрями діяльності Центру:

художньо-естетичний напрям забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань, набуття здобувачами освіти практичних навичок, оволодіння знаннями у сфері української і світової культури та мистецтва;

туристсько-краєзнавчий напрям спрямований на залучення здобувачів освіти до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та довкілля, світової цивілізації, географічних, етнографічних, історичних об’єктів і явищ соціального життя, оволодіння практичними уміннями та навичками з туризму та краєзнавства;

науково-технічний напрям забезпечує набуття здобувачами освіти техніко-технологічних умінь та навичок, розширення наукового світогляду, підготовку до активної науково-дослідної роботи, оволодіння сучасною технікою і технологіями;

дослідницько-експериментальний напрям (Мала академія наук, надалі –МАН) сприяє залученню здобувачів освіти до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва, а також створенню умов для творчого самовдосконалення, виявлення, розвитку і підтримки юних талантів та обдарувань;

військово-патріотичний напрям забезпечує належний рівень підготовки здобувачів освіти до військової служби, виховання патріотичних почуттів та громадянської відповідальності;

соціально-реабілітаційний напрям забезпечує соціальне становлення та розвиток інтересів, здібностей, нахилів потреб у самореалізації здобувачів освіти, підготовку їх до активної професійної та громадської діяльності, організацію їх змістовного дозвілля та відпочинку;

оздоровчий напрям забезпечує необхідні умови для змістовного відпочинку та передбачає оволодіння здобувачами освіти знань про здоровий спосіб життя, організацію їх оздоровлення, набуття і закріплення навичок зі зміцнення особистого здоров’я та формування гігієнічної культури особистості;

гуманітарний напрям забезпечує розвиток здібностей, обдарувань, практичних навичок здобувачів освіти, оволодіння знаннями з основ наук соціально-гуманітарного циклу.

2.9. До організаційно-масової роботи залучаються здобувачі освіти закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та позашкільної освіти.

2.10. Організаційно-масова робота Центру за напрямами позашкільної освіти проводиться у формі конкурсів, турнірів, виставок-конкурсів, конкурсів-змагань, фестивалів, свят, конференцій, кінолекторіїв, відеолекторіїв, чемпіонатів, походів, очних та заочних шкіл, настановчих сесій, екскурсій, експедицій, науково-практичних творчих лабораторій для дітей та молоді.

2.11. Центр залучає до роботи в журі масових заходів та до інформаційно-методичної роботи професорсько-викладацький склад, аспірантів та студентів закладів передвищої та вищої освіти, працівників наукових установ, закладів загальної середньої та позашкільної освіти, майстрів народної творчості, інших фахівців.

2.12. Центр проводить навчально-тренувальні, спортивні збори та забезпечує формування і участь команд області у Всеукраїнських масових заходах.

2.13. Переможці обласних масових заходів нагороджуються дипломами Центру та цінними подарунками.

2.14. Методична робота Центру за напрямами позашкільної освіти проводиться для педагогічних працівників закладів освіти області у формі усних та письмових консультацій, семінарів, семінарів-практикумів, засідань методичних об’єднань та методичних рад, нарад, майстер-класів, науково-практичних конференцій очної, заочної та дистанційної форм роботи.

2.15. Інформаційна робота Центру за напрямами позашкільної освіти проводиться шляхом видання програм, методичних рекомендацій, посібників, збірників кращих робіт учасників масових заходів, тез науково-дослідницьких робіт тощо.

2.16. Центр координує діяльність профільних та комплексних закладів позашкільної освіти області за напрямами роботи Центру.

2.17. Центр вивчає, узагальнює та розповсюджує кращий педагогічний досвід роботи з визначених напрямів позашкільної освіти.

 

3. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

3.1. Учасниками освітнього процесу в Центрі є:

здобувачі освіти (вихованці, учні і слухачі);

директор Центру;

педагогічні працівники та інші спеціалісти залучені до освітнього процесу;

батьки або особи, які їх замінюють;

представники підприємств, установ та організацій, які беруть участь у освітньому процесі.

3.2. У гуртки Центру зараховуються діти та молодь (здобувачі освіти) віком від 3 до 25 років відповідно до заяв:

здобувачі освіти (вихованці, учні, слухачі) – особи, які відвідують гуртки, клуби, творчі об'єднання, секції Центру за інтересами, здібностями та нахилами, отримують допрофесійну підготовку, проводять дослідницьку, пошукову та експериментальну роботу з різних проблем науки, техніки, мистецтва, спорту, туризму, краєзнавства, які одночасно є здобувачами освіти закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти.

3.3. Основна діяльність здобувачів освіти у Центрі здійснюється в одновікових та різновікових творчих об’єднаннях за інтересами (гурток, секція, студія, наукове товариство та інші творчі об’єднання):

гурток - це творче об’єднання здобувачів освіти відповідно до їх нахилів, здібностей, інтересів до конкретного виду діяльності з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я;

група - це складова гуртка або іншого творчого об’єднання одного профілю, наповнюваність якої становить, як правило, 10-15 здобувачів освіти;

секція - це творче об’єднання дітей та молоді, яка проводить дослідницьку, пошукову та експериментальну роботу з різних проблем науки, техніки, мистецтва, а також за спортивно-технічним, військово-патріотичним, туристсько-краєзнавчим або іншим напрямом діяльності;

студія - це творче об’єднання дітей та молоді з різних видів або жанрів мистецтв: музичного, вокально-хорового, театрального, хореографічного, фольклорного, фольклорно-етнографічного, акторського, образотворчого, декоративно-ужиткового, кіно-, відео-, фотоаматорського, літературно-творчого, композиторського тощо.

Наповнюваність окремих гуртків, груп та інших творчих об’єднань установлюється директором Центру залежно від профілю, навчальних планів, програм та можливостей організації освітнього, тренувального процесу, рівня майстерності здобувачів освіти і становить не більше 25 осіб.

Прийом у Центр здобувачів освіти може здійснюватися упродовж навчального року в міру закінчення комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань.

Для зарахування дітей та молоді у спортивно-технічні, хореографічні, військово-патріотичні, туристсько-краєзнавчі гуртки та секції потрібно надати довідку медичного закладу про відсутність протипоказань для занять.

Навчальний рік у Центрі починається 1 вересня.

Комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання.

Тривалість навчального року встановлюється Міністерством освіти і науки України або Департаментом освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації за погодженням із Міністерством освіти і науки України.

У канікулярні, вихідні та святкові дні Центр може працювати за окремим планом, затвердженим директором.

Центр створює безпечні освітні умови.

Тривалість одного заняття (уроку) визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить:

віком від 3 до 6 років – 30 хвилин;

віком від 6 до 7 років – 35 хвилин;

інші – 45 хвилин.

Короткі перерви між заняттями (уроками) є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об'єднання і визначаються режимом щоденної роботи Центру.

3.4. Гуртки, групи та інші творчі об’єднання можуть організовуватися як на базі Центру, так і у територіальній громаді, у приміщеннях закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та позашкільної освіти, підприємств, організацій, наукових установ на базі спортивних будівель і стадіонів відповідно до укладених угод із зазначеними закладами та установами.

Гуртки, групи та інші творчі об’єднання Центру класифікуються за трьома рівнями:

початковий рівень - творчі об’єднання, діяльність яких спрямована на загальний розвиток здобувачів освіти, виявлення їхніх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;

основний рівень - творчі об’єднання, які розвивають інтереси здобувачів освіти, дають їм знання, практичні уміння та навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації;

вищий рівень - творчі об’єднання за інтересами для здібних і обдарованих здобувачів освіти.

Відповідно до рівня класифікації, визначаються мета і перспективи діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, їх чисельний склад, обирається програма.

3.5. Освітній процес у Центрі здійснюється диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців здобувачів освіти з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я з використанням різних організаційних форм роботи: заняття, гурткова робота, лекція, індивідуальне заняття, конференція, семінар, змагання, виставка, конкурс, навчально-тренувальні збори, заочне та дистанційне навчання тощо.

3.6. Мета, завдання та зміст роботи творчих об’єднань основані на педагогічно-обґрунтованому виборі керівниками гуртків форм, засобів і методів роботи, навчальних планів і програм, розроблених Міністерством освіти і науки України, або навчальних планів і програм, затверджених відділом освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради. Навчальні програми можуть бути однопрофільними, комплексними і такими, що передбачають індивідуальне навчання дітей та молоді і навчання у групах або об’єднаннях. Навчання проводиться від одного місяця до кількох років. Індивідуальне навчання в Центрі проводиться відповідно до порядку, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

3.7. Навчальний план Центру розробляється на навчальний рік з урахуванням мережі гуртків, секцій, студій, інших творчих об’єднань, що діють у Центрі, кількості груп, років навчання у них, тижневого навантаження педагогічних працівників, структури навчального року. Навчальний план Центру затверджується Відділом освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради.

3.8. Організація освітнього процесу, чисельний склад творчих об’єднань та тривалість їх занять затверджується директором Центру відповідно до нормативних актів Міністерства освіти і науки України та цього Статуту.

 

 

4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЦЕНТРУ

 

4.1. Права Центру.

4.1.1. Центр має право здійснювати види діяльності, передбачені цим Статутом.

4.1.2. Центр для здійснення своєї статутної діяльності має право:

за погодженням з Органом управління планувати свою діяльність, визначати стратегію та основні напрями свого розвитку;

здійснювати види діяльності, передбачені Статутом;

користуватися безоплатно земельними ділянками, на яких він розташований;

мати відокремлене майно, володіти, користуватися і розпоряджатися ним відповідно до законодавства та цього Статуту;

вступати у взаємовідносини з юридичними та фізичними особами, в тому числі на договірних засадах, на виконання робіт спільної діяльності з дозволу Органу управлінням;

одержувати від підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності і видів їхньої діяльності відомості, необхідні для роботи;

самостійно здійснювати господарську та інші види діяльності, що не суперечать чинному законодавству України і сприяють вирішенню поставлених завдань;

розвивати власну матеріальну базу;

на добровільних засадах, за погодженням із Органом управління, вступати в асоціації, об’єднання з метою вдосконалення освітнього процесу;

утворювати з дозволу Органу управління структурні підрозділи Центру і затверджувати положення про них;

здійснювати іншу діяльність, спрямовану на виконання статутних зобов’язань, яка не суперечить чинному законодавству;

встановлювати різні види морального та матеріального заохочення для здобувачів освіти відповідно до свого Статуту та в межах затвердженого кошторису.

4.2. Здобувачі освіти Центру мають право:

на здобуття позашкільної освіти відповідно до їхніх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;

на добровільний вибір виду діяльності;

на навчання в декількох гуртках, групах та інших творчих об’єднаннях;

на участь у масових заходах.

4.3. Обов’язки Центру.

4.3.1. Центр через централізовану бухгалтерію відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради:

забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно із законодавством;

забезпечує зберігання в належному стані переданого йому майна та раціональне використання матеріальних, фінансових, трудових ресурсів;

здійснює будівництво, реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів та оперативну діяльність із матеріально-технічного забезпечення;

здійснює придбання необхідних матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;

створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

здійснює оплату праці працівників відповідно до умов, передбачених законодавством і колективним договором;

дотримується норм і вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання та відтворення природних ресурсів і забезпечення екологічної безпеки.

4.3.2. Відносини Центру з іншими суб’єктами підприємницької діяльності та окремими громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі укладених договорів.

 

5. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ

 

5.1. Управління Центром від імені територіальної громади здійснюється Органом управління у встановленому ним порядку.

5.2. Орган управління у межах чинного законодавства України, має право приймати рішення з будь-яких питань діяльності Центру.

5.3. Колегіальним контролюючим органом Центру, що здійснює контроль за його діяльністю, є Педагогічна рада, повноваження:

- планує роботу закладу;

- схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу та оцінює результативність її (їх) виконання;

- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізм забезпечення академічної доброчесності;

- приймає рішення щодо видачі документів про освіту;

- розглядає актуальні питання організації, забезпечення та розвитку освітнього процесу в закладі, його структурних підрозділах;

- обговорює питання та визначає заходи щодо підвищення кваліфікаційних педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів, вихованців, слухачів, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

- розглядає питання щодо відповідальності учнів, вихованців, слухачів, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;

- розглядає інші питання, віднесені законом та/або Статутом закладу освіти до її повноважень;

- розглядає плани, підсумки і актуальні питання освітньої, тренувальної, організаційно-масової та організаційно-методичної роботи Центру, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

- розробляє пропозиції щодо діяльності Центру, утворення нових гуртків, груп та інших творчих об’єднань;

- визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження у освітній процес досягнень науки і техніки передового педагогічного досвіду;

- порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників Центру.

Рішення педагогічної рад закладу вводяться в дію рішенням директора закладу. 

5.4. Оперативне управління (керівництво) Центром здійснює його директор.

Директором може бути громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менш як             3 роки, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якого не перешкоджає виконанню посадових обов’язків.

5.5. Наймання директора Центру здійснюється на конкурсній основі, що затверджено Засновником, шляхом укладення з ним контракту. Умови оплати праці та матеріального забезпечення директора передбачені контрактом відповідно до чинного законодавства України.

По закінченню календарного року дії контракту, його умови аналізуються з урахуванням практики діяльності Центру, обґрунтовані пропозиції сторін, враховуються шляхом внесення в контракт відповідних змін і доповнень.

5.6. Директор Центру самостійно вирішує питання діяльності Центру за винятком тих, що віднесені до компетенції Органу управління.

5.7. Директор Центру:

діє на засадах єдиноначальності;

погоджує в порядку, що встановлений Органом управління, структуру та штатну чисельність Центру;

здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;

створює належні умови для набуття дітей та молоді позашкільної освіти;

приймає на роботу (укладає договори) та звільняє працівників Центру;

затверджує положення про структурні підрозділи, які створюються відповідно до чинного законодавства України;

розпоряджається в межах своїх повноважень майном Центру, у тому числі його коштами (відчуження, списання, застава та передача в користування (оренду) майна, що є спільною власністю територіальної громади, закріплене за Центром на праві оперативного управління, здійснюється в порядку, що встановлений Органом управління та з його погодженням);

у межах своїх повноважень видає накази та інші акти з питань, пов’язаних із діяльністю Центру;

відповідно до умов колективного договору, застосовує заходи заохочення, накладає дисциплінарні стягнення;

забезпечує ефективне використання та зберігання переданого майна, а також майнового стану Центру, за які несе матеріальну відповідальність згідно із законодавством України;

без довіреності діє від імені Центру, представляє інтереси Центру у відносинах з усіма підприємствами, організаціями, установами та громадянами як в Україні, так i за її межами;

укладає договори, видає довіреності;

несе відповідальність за формування та виконання кошторису Центру;

виконує інші обов’язки.

5.8. Педагогічні та інші працівники Центру призначаються на посади і звільняються з посад відповідно до чинного законодавства.

5.9. Рішення директора, обов’язкові для всіх підлеглих їм працівників.

5.10. Рішення із соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Центру, приймаються адміністрацією Центру за участю трудового колективу і відображаються у колективному договорі. Право укладення колективного договору від імені Органу управління надається директору Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.

5.11. У разі зміни директора, обов’язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Центру в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

5.12. Постійно діючим колегіальним органом управління Центру є педагогічна рада, яку очолює директор.

 

6. МАЙНО ТА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

6.1. Майно Центру становлять основні засоби, обігові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Центру.

6.2. Майно Центру є спільною власністю територіальної громади та закріплюється за ним на праві оперативного управління.

6.3. Перелік майна, що закріплюється за Центром на праві оперативного управління, визначається виключно Органом управління і може ним змінюватися.

6.4. Здійснюючи право оперативного управління, Центр володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, учиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству, цьому Статуту та рішенням Органу управління.

6.5. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, окрім випадків, передбачених чинним законодавством. При цьому відчуження, списання, застава та передача в користування (оренду) майна, що є спільною власністю територіальної громади, і закріплене за Центром на праві оперативного управління, здійснюються з дозволу Органу управління у порядку, що встановлений Семенівською сільською радою. Розпоряджатися в інший спосіб майном, що належить до основних засобів, Центр має право лише в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством.

6.6. Кошти, одержані  в результаті відчуження нерухомого майна та об’єктів незавершеного будівництва, спрямовуються в місцевий бюджет.

6.7. Джерелами формування майна Центру є:

майно, передане йому Органом управління;

кошти місцевого бюджету;

доходи, одержані від надання платних послуг відповідно до переліку платних послуг, які можуть надаватися освітніми закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, і доходи від реалізації в установленому порядку майна (окрім нерухомого майна) згідно з вимогами Бюджетного кодексу України;

безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;

майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій і громадян у встановленому законодавством України порядку;

інше майно, набуте на підставах, не заборонених законодавством України.

6.8. Майно Центру, що забезпечує його статутну діяльність, не може бути предметом застави.

6.9. Центр, відповідно до чинного законодавства, користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

6.10. Збитки, завдані Центру в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Центру за рішенням суду або господарського суду.

6.11. Фінансування Центру здійснюється з місцевого бюджету за допомогою централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради.

6.12. Кошторис, план асигнувань загального та спеціального фондів бюджету, штатний розпис і тарифікаційний список Центру затверджуються начальником Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради.

6.13. Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та інших нормативно-правових актів України,  складанням затвердженням форми звітності та їх подачею у відповідні органи здійснює централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради.

6.14. Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради здійснює оперативний, бухгалтерський та фінансовий облік роботи, веде статистичну звітність згідно з установленими нормами, та подає її в установленому порядку в органи, яким законодавством України надано право контролю за відповідними напрямами діяльності.

6.15. Центр має приміщення та обладнання для організації освітнього процесу, інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи, проживання учасників масових заходів, земельну ділянку, рухоме і нерухоме майно.

6.16. Центр не може надавати платні послуги.

6.17. Доходи (прибутки) Центру використовуються включно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань), напрямів діяльності, визначених цим Статутом та чинним законодавством.

6.18. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед працівників (окрім оплати праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органу управління та інших пов’язаних із ним осіб.

6.19. Аудит діяльності Центру здійснюється згідно із законодавством України.

 

7. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

 

7.1. Центр, за наявності власних фінансових коштів, має право проводити міжнародний педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проєктів, брати участь у міжнародних заходах, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв’язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.

7.2. Центр має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі відносини з органами управління освітою, навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн в установленому законодавством порядку. За наявності відповідних умов Центр може здійснювати прийом іноземних делегацій.

8. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

8.1. Центр припиняє діяльність у результаті передачі всього свого майна, прав, обов’язків, активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування в дохід бюджету в разі припинення юридичної особи (ліквідація, злиття, поділ, приєднання або перетворення) згідно з рішенням Органу управління, а у випадках, передбачених чинним законодавством, - за рішенням суду.

8.2. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Органом управління.

Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами визначаються Органом управління.

8.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру, розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його Органу управління.

8.4. При припиненні діяльності Центру, працівникам, які звільняються, гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

8.5. При припиненні діяльності Центру, печатки та штампи здаються у відповідні органи у встановленому порядку.

8.6. Центр вважається таким, що припинив свою діяльність, із дня внесення у Єдиний державний реєстр України запису про його припинення.

8.7. Майно Центру, що залишилось після розрахунків з бюджетом, оплати праці працівників, розрахунків із кредиторами, використовується згідно з рішенням Органу управління.

9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

9.1. У всьому, що не врегульовано цим Статутом, слід керуватися чинним законодавством України.

9.2. Цей Статут, усі зміни, доповнення до нього затверджуються Засновником і реєструються згідно із чинним законодавством України.

9.3. Цей Статут запроваджується в дію з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.

 

 

 

 

Секретар ради                                                      Олена ГОРТОВЛЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Додаток 2

       до рішення Семенівської сільської ради

       від                  №

Положення

   Про конкурс на посаду директора комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району

 

1.  Це положення визначає механізм призначення на посаду директора комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району (далі – заклад).

2.    Директором закладу може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, має організаторські здібності, високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки.

3. Призначення директора закладу здійснюється засновником або уповноваженим ним органом. Призначення директора закладу здійснюється за результатами конкурсного відбору, що проводиться відповідно до цього Положення, шляхом укладання контракту на термін, що визначений Законом України «Про освіту».

4.    Підставою для проведення конкурсного відбору є рішення засновника, що призначає керівника закладу. Підстави для прийняття відповідного рішення є:

- утворення нового закладу;

- наявність вакантної посади директора закладу;

- прийняття рішення щодо припинення (розірвання) трудового договору (контракту) з директором закладу.

5. Рішення та оголошення про проведення конкурсного відбору оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації або на офіційному веб- сайті органу, що призначає директора закладу (в разі наявності такого веб-сайту) не пізніше за один місяць до початку проведення конкурсного відбору.

В оголошенні про проведення конкурсного відбору зазначаються:

- найменування і місцезнаходження закладу;

- найменування посади та умови праці;

- кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду директора закладу (далі-претенденти);

- перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання;

- дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору;

- прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.  

     В оголошенні може міститись додаткова інформація, що не суперечить законодавству.

     Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

6. Для проведення конкурсного відбору орган, що призначає директора закладу, утворює конкурсну комісію, до складу якої включаються представники засновника або уповноваженого ним органу, трудового колективу, громадського об’єднання батьків. До участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу можуть бути залучені представники інших громадських об’єднань та експерти у сфері загальної середньої освіти.

7. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин усіх членів комісії. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

8. Конкурсний відбір полягає у:

- поданні претендентом документів, що підтверджується відповідність кваліфікаційним вимогам;

- подані претендентом мотиваційного листа і перспективного плану розвитку закладу та проведенні ним відкритої публічної презентації;

- вивченні конкурсною комісією поданих документів, мотиваційного листа і перспективного плану розвитку закладу.

9. Вивчення конкурсною комісією поданих документів, мотиваційного листа і перспективного плану розвитку закладу не може здійснюватися більше як п’ять робочих днів.

10. Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення вивчення поданих документів, мотиваційного листа і перспективного плану розвитку закладу надає претендентам та органу, що здійснює конкурсний відбір, висновок щодо результатів конкурсного відбору.

   Кожен претендент може надати обґрунтовані заперечення щодо висновку до органу, що призначає керівника закладу, не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дати його отримання. 

11. Рішення конкурсної комісії подається начальнику відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради не пізніше ніж через три робочих дні після ухвалення конкурсною комісією рішення для внесення відповідної кандидатури на розгляд Голови Семенівської сільської ради для призначення на посаду відповідного керівника об’єкта комунальної власності.

12. Конкурсний відбір визначається таким, що не відбувся, в разі коли:

- відсутні заяви про участь у конкурсному відборі:

- жоден з претендентів не пройшов конкурсного відбору:

- конкурсною комісією не визначено претендента.

    Підставою для визнання конкурсного відбору таким, що не відбувся, є рішення органу, що призначає директора закладу.

    Якщо конкурсний відбір не відбувся, проводиться повторний конкурсний відбір відповідно до цього Положення.

13. Результати конкурсного відбору оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації або на офіційному веб-сайті органу, що призначає директора закладу.

 

Секретар ради                             Олена ГОРТОВЛЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь