A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Проєкт рішення виконавчого комітету №4 «Про роботу сектору соціального захисту населення Семенівської сільської ради »

Кількість переглядів: 83
Скликання: 8 скликання 2023 року
Сесія: 16
Тип документу: Проєкт рішення виконавчого комітету
Дата: 07.12.2023
Номер документу: 4
Назва документу: Про роботу сектору соціального захисту населення Семенівської сільської ради 
Прикріплені файли:

Україна

              •       СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

 ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЄКТ   РІШЕННЯ

від   грудня 2023 р.                                                                      №                   

 

 

Про роботу сектору соціального захисту населення

Семенівської сільської ради 

 

         Заслухавши звіт завідувача сектору соціального захисту населення Семенівської сільської ради Стефанович О.М. про роботу сектору соціального захисту населення за 2023 рік, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради:

ВИРІШИВ:

1. Затвердити звіт про роботу сектору соціального захисту населення Семенівської сільської ради  за 2023 рік, згідно з додатком.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови  з питань діяльності виконавчих органів  Ігоря  Андрійчука.

 

                Сільський голова                                            Наталія  СЕМЕНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до

рішення виконкому

 

 

Звіт

про роботу сектору соціального захисту населення

Семенівської сільської ради за 2023 рік

 

Сектором соціального захисту населення  забезпечено виконання завдань                         та функцій відповідно до визначених повноважень.

Основними завданнями сектору соціального захисту населення є:

- забезпечення прав та соціальних гарантій одержувачів усіх видів державної допомоги та соціальних виплат;

- прийом документів з метою передачі їх до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації;

- надання консультацій та роз’яснень громадянам, що звернулися на прийом, визначення права заявника на призначення державної допомоги, житлових субсидій, надання пільг, компенсацій на догляд(надання соціальних послуг);

- проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення з питань, що належать до компетенції сектору.

За останні роки, нажаль, збільшується кількість громадян, які потребують соціального захисту. Соціальний захист громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб та інших соціально незахищених верств населення полягає у наданні послуг з соціальної підтримки населення (державні допомоги, компенсації, пільги, субсидії, тощо).

Завдання сектору соціального захисту населення – наблизити соціальні послуги до людей, зробити їх якісними, дійти до кожної людини, не залишити її без уваги, своєчасно допомогти.

Так, протягом 2023 року працівниками сектору соціального захисту населення прийнято 468 заяв на призначення всіх видів державних допомог, пільг та субсидій,                       а саме:

- щодо призначення  субсидій – 94 заяв;

- щодо отримання пільг – 53  заяв;

- щодо отримання всіх видів державних соціальних допомог – 243 заяв;

- щодо отримання  допомоги ВПО – 48 заяв;

- щодо надання послуг із комплексної реабілітації(абілітації) дітей з інвалідністю     до 18 років – 2 особи;

-інші зверненення-21 заява.

Було видано -48 довідок внутрішньо переміщеним особам:

з них -1 особа з інвалідністю;

-21 дитина до 18 років;

-26 інші особи.

Всі перелічені вище справи та заяви з документами скановані та занесені до ПК «ПС«Соціальна громада» (тобто сформовано електроні заяви) та відправлені до управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації для подальшої обробки та нарахування. Паперові справи занесені до реєстру передання прийнятих документів щодо призначення усіх видів соціальної допомоги та передані до управління соціального захисту населення Бердичівської РДА. Заяви реєструються                       в журналах відповідно до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги відповідно до  наказу Мінсоцполітики від 19.09.2006 №345 (зі змінами). . Сформовані паперові  справи передаються до  управління соціального захисту населення Бердичівської РДА з реєстрами раз на  10 днів.

Також в паралельному режимі засобами програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери та діючими інформаційними системами Мінсоцполітики опрацьовуються 6 видів допомоги – згідно чого було оброблено 177 заяв.

Згідно рішення сектору соціального захисту населення було скасовано дію довідок внутрішньо переміщенних осіб-8 особам.

Було здійснено перевірку та складено 24 акти перевірки фактичного місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

Працівники сектору протягом 2023 року неодноразово брали участь в онлайн-семінарах, засіданнях комісій, які відносилися до компетенції сектору.

Упродовж року постійно проводився прийом громадян та надавались консультації                     з питань, що відносяться до компетенції сектору. До Бердичівської районної державної адміністрації, Департаменту соціальної та сімейної політики облдержадміністрації, та інших підприємств, установ, організацій надавалися інформації та звіти, які відносяться до компетенції сектору.

 

 

 

Секретар ради                                                                            Олена ГОРТОВЛЮК                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь