Проєкт рішення виконавчого комітету №17 «Про затвердження Положення про складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду та створення комісії»
Скликання: | 8 скликання 2024 року |
Сесія: | 1 |
Тип документу: | Проєкт рішення виконавчого комітету |
Дата: | 12.01.2024 |
Номер документу: | 17 |
Назва документу: | Про затвердження Положення про складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду та створення комісії |
Прикріплені файли: |
|
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
від січня 2024 р. № ____
Про затвердження Положення про складання акту
встановлення факту здійснення догляду за особами
з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують
постійного догляду та створення комісії
Керуючись статтями 16, 40, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», на виконання п.2¹ постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 „Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України” (зі змінами), виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити Положення про складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного стороннього догляду (Додаток 1).
- Затвердити форму Акту встановлення факту здійснення догляду (Додаток 2).
- Створити комісію з встановлення факту здійснення догляду для складання Акту встановлення факту здійснення догляду та затвердити її склад (Додаток 3).
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Ігоря АНДРІЙЧУКА
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету Семенівської сільської ради
від ______________ № ______
ПОЛОЖЕННЯ
про складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду
1. Положення про складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду (далі - Положення) визначає порядок складання та форму акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, особою, яка має здійснювати супровід при виїзді за межі України (далі – Акт) комісією з встановлення факту здійснення догляду (далі – комісія).
2. Акт складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України», цього Положення та інших нормативно- правових актів.
3. Акт видається для перетину державного кордону України та встановлює факт здійснення догляду особою за особами з інвалідністю I чи II групи або особами, які потребують постійного стороннього догляду, що здійснюється одним із членів сім’ї першого ступеня споріднення (форма акту додається).
4. Акт складається на підставі звернення із заявою про встановлення факту здійснення догляду (далі - заява):
-
-
- особи, яка зареєстрована або фактично проживає на території Семенівської сільської територіальної громади, та здійснює догляд за особою, яка зареєстрована або фактично проживає на території Семенівської сільської територіальної громади;
- особи з інвалідністю І або ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, що зареєстрована або фактично проживає на території Семенівської сільської територіальної громади, та за якою здійснює догляд особа, яка зареєстрована або фактично проживає на території Семенівської сільської територіальної громади.
-
- Прийом заяви із відповідним пакетом документів проводиться сектором соціального захисту населення Семенівської сільської ради (форма заяви додається).
6. Документи, які подаються для оформлення акту встановлення факту здійснення догляду:
1) паспорт заявника та особи, за якою здійснюється догляд (або копії ID-паспорти);
2) довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
3) витяги з реєстру територіальної громади;
4) документ, що підтверджує родинні зв’язки;
5) довідка до акту огляду медико-соціальною експертною комісією (у разі догляду за особою з інвалідністю);
6) висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді або у потребі щодо супроводу цієї особи з інвалідністю для перетину кордону;
7) інші документи, які підтверджують факт догляду.
У випадку, якщо особа, яка потребує постійного догляду є взятою на облік внутрішньо переміщеною особою, звернення із заявою про здійснення догляду подається за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи.
7. Для встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особи, які потребують постійного стороннього догляду, рішенням виконавчого комітету створюється комісія. Засідання комісії проводиться головою комісії при потребі. У разі відсутності голови комісії, або неможливості з поважних причин виконання своїх обов’язків, засідання скликаються та проводяться заступником голови комісії.
8. Завданням комісії є встановлення факту здійснення постійного догляду за особами з інвалідністю I чи II групи або особами, які потребують постійного стороннього догляду, що здійснюється одним із членів сім’ї першого ступеня споріднення (форма акту додається).
9. Акт встановлення факту здійснення догляду складається секретарем комісії за дорученням голови комісії та підписується усіма членами комісії (не менше трьох осіб), за місцем проживання особи, яка потребує догляду, в присутності заявника, особи, яка потребує догляду, свідків, протягом п’яти робочих днів після надходження заяви від особи з інвалідністю I чи II групи або особи, яка здійснює догляд.
10. Акт складається у 2 (двох) примірниках, засвідчується підписами членів комісії, особою, що потребує догляду та особою, що здійснює догляд. Один екземпляр акту надсилається заявнику або видається особисто за його бажанням, інший – залишається в секторі соціального захисту населення Семенівської сільської ради.
11. Термін дії акту шість календарних місяців.
12. Акт видається за умови відсутності факту надання інших соціальних послуг з догляду (догляд на непрофесійній або професійній основах).
13. У разі не підтвердження факту здійснення догляду, або факту спільного проживання, або не достовірності даних, зазначених особою в заяві та документах, заявнику відмовляється у видачі акту.
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету Семенівської сільської ради
від __________ № ______
СКЛАД
комісії для встановлення факту здійснення догляду
за особою з інвалідністю І чи ІІ групи у Семенівській сільській територіальній громаді
Ігор АНДРІЙЧУК - заступник сільського голови з питань
діяльності виконавчих органів,
голова комісії
Оксана СТЕФАНОВИЧ - завідувач сектору соціального захисту
населення, заступник голови
Світлана НІКОНОВА - спеціаліст сектору соціального захисту
населення, секретар комісії
Члени комісії:
Людмила ПОПОВА – спеціаліст юрисконсульт відділу
організаційно- кадрової, правової роботи та з
питань діловодства
Роман БЕЙ- фахівець центу надання соціальних послуг
Марія ШВЕЦЬ - староста Іванковецького
старостинського округу
Тетяна МАМЧУР - староста Терехівського
старостинського округу
Анатолій БІЛИК - староста Великонизгірецького
старостинського округу
Олександр СЕРГІЙЧУК - староста сіл Садки та Великі Гадомці
Микола ВАЩЕНКО- староста Закутенецького
старостинського округу
Ігор АПАТОВ- - староста Красівського
старостинського округу
Василь ЛУЦЮК-- староста Хажинського
старостинського округу
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК
Додаток 1
до Положення про складання акта встановлення
факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І
чи ІІ групи та особами, які потребують постійного
догляду
Сільському голові
___________________________________
від________________________________
(Прізвище, ім’я, по-батькові)
село_______________________________
вулиця_____________________________
будинок____________________________
квартира____________________________
контактний номер телефону:
_________________________________
(мобільний, домашній)
ЗАЯВА
про встановлення факту здійснення догляду
Я, ________________________________________________________________,
(ПІБ заявника)
здійснюю догляд за__________________________________________________
(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд)
_________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________
_______________________________________________________________
(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд)
має намір виїзду за кордон у моєму супроводі, можливість чого передбачена п. 21 Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року №57.
Відповідно до вищенаведеного, прошу протягом 5 робочих днів з дня надходження цієї заяви скласти акт встановлення факту здійснення догляду мною за___________________________________________________________
(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд)
«___» _____________ 20____ року Підпис __________________
Додаток 2
до Положення про складання акта встановлення
факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І
чи ІІ групи та особами, які потребують постійного
догляду
АКТ
встановлення факту здійснення догляду за особою з інвалідністю І чи ІІ групи у Семенівській сільській територіальній громаді
(для перетину державного кордону відповідно Правил перетинання державного кордону громадянами України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 №57)
Семенівська сільська територіальна громада _________________
(дата)
Діє до ________________________
(дата)
Нами, комісією, створеною рішенням виконавчого комітету Семенівської сільської ради від ___________№________, відповідно до заяви
,
(ПІБ, дата)
здійснено обстеження за адресою :
щодо встановлення факту здійснення догляду
(ПІБ)
за
(ПІБ)
І. Відомості про особу, за якою здійснюється догляд:
ПІБ :
Паспорт: серія № ,
виданий Реєстраційний номер облікової картки платника податків Акт огляду МСЕК: серія № від Група інвалідності , причина інвалідності Підстави , через які виникла потреба у догляді:
, що підтверджуються довідкою лікувального закладу
Місце зареєстрованого/фактичного місця проживання:
Я, підтверджую, що
(ПІБ)
(ПІБ)
дійсно здійснює за мною догляд
(підпис)
ІІ. Відомості про особу, яка здійснює догляд:
ПІБ :
Паспорт: серія № ,
виданий Реєстраційний номер облікової картки платника податків Місце зареєстрованого/фактичного місця проживання:
Я,
(ПІБ)
підтверджую, що дійсно здійснюю догляд за
(ПІБ) ______________________________________________
(підпис)
ІІІ. Додаткова інформація, яка стала відома при обстеженні
В ході проведення обстеження встановлено факт здійснення догляду
(ПІБ)
за
(ПІБ)
Про що засвідчують:
ПІБ :
Паспорт: серія № ,
виданий
(підпис)
ПІБ :
Паспорт: серія № ,
виданий
(підпис)
ПІБ :
Паспорт: серія № ,
виданий
(підпис)
З актом ознайомлений
(підпис) (ПІБ, особи, за якою здійснюють догляд) (дата)
З актом ознайомлений
(підпис) (ПІБ, особи, яка здійснює догляд) (дата)
Голова комісії:
(підпис) (ПІБ)
Члени комісії:
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)
(підпис) (ПІБ)