Проєкт рішення сесії №11 «Про перейменування сектору соціального захисту населення»
Скликання: | 8 скликання 2024 року |
Сесія: | 32 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 11.06.2024 |
Номер документу: | 11 |
Назва документу: | Про перейменування сектору соціального захисту населення |
Прикріплені файли: |
|
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять друга сесія VІІІ скликання
від червня 2024 р. №
соціального захисту населення
Заслухавши інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Ігоря Андрійчука, керуючись ст. ст. 25, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України « Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту »,Постанови КМУ від 09.04.2024 року № 416 « Про внесення змін до деяких постанов КМУ щодо спрощення процедури надання особам статусу особи з інвалідністю внаслідок війни та членам сім’ї загиблого ( померлого ) захисника чи захисниці України», відповідно до рекомендацій Міністерства ветеранів України з метою підвищення ефективності організації роботи з військовослужбовцями, які потребують реабілітації та соціальної адаптації на території Семенівської громади, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Перейменувати Сектор соціального захисту населення Семенівської сільської ради на Сектор соціального захисту населення та ветеранської політики Семенівської сільської ради.
2. Затвердити Положення про сектор соціального захисту населення та ветеранської політики Семенівської сільської ради (додається)
3. Пункт 3 рішення Семенівської сільської ради від 13.08.2020 року № 973 « Про затвердження Положення про структурні підрозділи апарату виконавчого комітету Семенівської сільської ради» вважати таким, що втратив чинність.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та планування соціально – економічного розвитку.
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Семенівської сільської ради
від __.__.2024 року № ______
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор з питань соціального захисту населення та ветеранської політики
Семенівської сільської ради Бердичівського району
І. Загальні положення
1.1. Сектор з питань соціального захисту населення та ветеранської політики Семенівської сільської ради Бердичівського району (далі – сектор) є структурним підрозділом виконавчого апарату Семенівської сільської ради, що утворюється сільською радою. Сектор є підзвітним та підконтрольним сільській раді, підпорядкованим сільському голові, виконавчому комітету сільської ради, заступнику сільського голови з питань діяльності виконавчих органів згідно розподілу обов’язків.
1.2. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, сільської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови та цим положенням.
1.3. Положення про сектор затверджується сесією Семенівської сільської ради.
1.4. Працівники сектору призначаються на посади та звільняються з посад розпорядженням сільського голови згідно з чинним законодавством.
1.5.Працівники сектору є посадовими особами органу місцевого самоврядування.
ІІ. Основні завдання та функції
Основними завданнями сектору є:
2.1. Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення на території громади;
2.2. Забезпечує організацію соціального обслуговування населення, надання соціальних послуг відповідно до Закону;
2.3.Реалізації державної ветеранської політики з питань:
соціального захисту ветеранів та членів їх сімей, зокрема забезпечення психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації;
сприяння наданню статусу та видачі посвідчень ветеранам (учасникам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни) та членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;
переходу від військової служби до цивільного життя військовослужбовців, які звільняються або звільнені із військової служби з числа ветеранів війни;
2.4. Розроблення та організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально незахищених верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;
2.5. Забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури, прийом документів та направлення їх за належністю для забезпечення технічними засобами реабілітації.
2.6. Формування справи та передача документів для опрацювання і прийняття рішень структурними підрозділами з питань соціальної та ветеранської політики Бердичівської районної державної адміністрації, у тому числі формування та передача засобами автоматизованого обміну інформацією з використанням ПК «Соціальна громада», ЄІССС електронних справ; перевірка правильності заповнення заяви та в разі потреби надання допомоги в її заповненні; перевірка правильність оформлення та наявності усіх документів, що підтверджують право заявника на відповідні види допомоги; звірка відомостей, зазначених в заяві, декларації з документами, що посвідчують особу (паспортом громадянина України, свідоцтвом про народження дитини), зареєстрованих у житловому приміщенні громадян і членів їхніх сімей, які претендують на отримання соціальної допомоги, та іншими необхідними документами, які передбачені нормативно-правовими актами; завіряння копій документів, що долучаються до паперової справи, підписом та печаткою.
2.7. Консультування та надання допомоги громадянам у оформленні щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату користування житлом або його утримання та комунальних послуг, а також раз на рік субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива відповідно до вимог чинного законодавства.
2.8.Здійснює формування комплекту документів для отримання адресної натуральної допомоги мешканцям громади пільгової категорії населення.
2.9.Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення спрямовану на: підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми, жорстокому поводженню з дітьми, запобігання та протидії домашньому насильству; запобігання та подолання споживацьких настроїв, формування сімейних цінностей, почуття причетності до розв’язання важливих соціальних завдань громади широко використовуючи для цього засоби масової інформації.
2.10. Визначає потребу громадян у т.ч. ветеранів і членів сімей ветеранів у соціальних та реабілітаційних послугах, встановлює надавачів цих послуг залежно від потреб громади у відповідних послугах, готує в установленому порядку пропозиції щодо створення, реорганізації і ліквідації закладів, установ і підприємств, які надають соціальні послуги та відносяться до комунальної власності територіальної громади.
2.11. Здійснює координацію і контроль за роботою закладів, установ, підприємств комунальної форми власності, що надають соціальні послуги, в тому числі прийом, аналіз та оцінку звітів про роботу їхніх керівників.
2.12. Виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального та правового захисту сім’ї, у тому числі соціальної підтримки сімей з дітьми, малозабезпечених, багатодітних, молодих сімей та сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, членів сімей загиблого (померлого) військовослужбовця (військовозобов’язаного, резервіста), який призваний на військову службу під час мобілізації і загинув (помер) при виконанні обов’язків військової служби, який захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також брав участь в операції
об’єднаних сил та осіб мобілізованих до Збройних Сил України, Національної гвардії України та інших збройних формувань утворених відповідно до законів
України. Попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей для участі жінок та чоловіків у політичному, економічному і культурному житті.
2.13. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами сільської ради інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції.
2.14. Організовує обслуговування громадян за місцем проживання через уповноважених осіб старостинських округів, з питання прийому документів на всі види соціальних допомог по єдиній заяві та заяв щодо призначення інших видів соціальних допомог; організовує призначення та формування виплатних відомостей щодо нарахування компенсації за надання соціальних послуг згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859; організовує виконання Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб, проводить перевірку факту проживання внутрішньо переміщених осіб, по яких здійснюється облік та звітується перед відповідними державними органами.
2.15. Забезпечення захисту прав і законних інтересів повнолітніх осіб, які за станом здоров'я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов'язки. (Приймання документів та їх опрацювання з метою прийняття у визначеному законодавством порядку рішень щодо встановлення опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена).
2.16. Подання клопотання до інтернатних установ/закладів про направлення на поселення осіб з інвалідністю та осіб похилого віку.
2.17.Забезпечує ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на місцевому рівні.
2.18. Готують проекти рішень на сесії сільської ради та засідання виконкому з питань, що знаходяться в компетенції сектору;
2.19.Забезпечує ведення квартирного обліку громадян, які потребують
поліпшення житлових умов.
2.20. Сектор свою діяльність щодо надання адміністративних послуг соціального характеру, виконання інших управлінських процедур і операцій провадить працівниками сектору чи іншими уповноваженими посадовими особами безпосередньо та на віддалених робочих місцях, створених у старостинських округах, що охоплює:
-організацію безпосереднього прийому громадян;
-приймання та опрацювання документів з метою передачі їх до структурних підрозділів управління праці та соціального захисту районної державної адміністрації для визначення права на надання адміністративних послуг соціального характеру;
2.21. Повідомлення громадянам про прийняте рішення відповідно до поданої заяви (щодо надання соціальної підтримки);
2.22.Надання інформації членам громади щодо діяльності структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та служби у справах дітей районних державних адміністрацій, органу опіки та піклування, суб’єктів, що надають соціальні та реабілітаційні послуги (у тому числі дітям і сім’ям, у яких виховуються діти), органів Пенсійного фонду України, робочих органів Фонду соціального страхування України, органів державної служби зайнятості та інших служб, що належать до сфери управління системи соціального захисту населення.
ІІІ. Права
3.1. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого апарату сільської ради, працівників підприємств, установ і організацій, членів об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції сектору;
3.2. Розробляти та готувати нормативно-правові акти – рішення сесії сільської ради, рішення виконавчого комітету сільської ради, розпорядження сільського голови та інші документи з питань соціального захисту населення.
3.3. Подавати сільській раді та її виконавчому комітету пропозиції, що належать до компетенції Сектору.
3.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
3.5. За дорученням сільського голови брати участь у засіданнях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань, що належать до компетенції сектору.
ІV. Обов’язки
4.1.Своєчасно та належним чином виконувати покладені на Сектор завдання і функції.
4.2. Дотримуватись вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні функцій, покладених на Сектор.
4.3.Дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку,
інструкцій з охорони праці та правил протипожежної та електробезпеки.
V.Організація діяльності
5.1. Організація роботи сектору здійснюється відповідно до нормативно-правових та розпорядчих актів.
5.2. Безпосереднє керівництво сектором здійснює завідувач сектору, який призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням сільського голови згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
5.3. На час відсутності завідувача сектором його обов'язки виконує спеціаліст сектору.
5.4. Працівники сектору безпосередньо підпорядковані завідувачу сектору, йому підконтрольні і підзвітні.
VI.Завідувач сектору
6.1. У своїй роботі керується нормативно-правовими актами, зазначеними у цьому Положенні, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та іншими документами, які регулюють діяльність органів місцевого самоврядування.
6.2. Здійснює безпосереднє керівництво сектором, розподіляє обов'язки між працівниками сектору та складає посадові інструкції працівників.
6.3. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань.
6.4. Надає в межах своїх повноважень доручення, завдання посадовим особам і працівникам сектору та контролює їх виконання.
6.5. Вносить пропозиції щодо матеріального заохочення та дисциплінарної відповідальності працівників сектору.
6.6. Створює умови для систематичного підвищення кваліфікації працівників сектору, контролює стан трудової та виконавської дисципліни безпосередніх підлеглих.
6.7. Відповідає за підготовку та зберігання документації сектору відповідно до номенклатури справ.
6.8. Організовує роботу з прийому та розгляду звернень громадян.
6.9. Несе відповідальність за дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку, ділового етикету, правил та норм охорони праці, протипожежної безпеки.
7.1. Сектор, під час виконання покладених на нього функцій та завдань, взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Семенівської сільської ради, органами місцевого самоврядування, управлінням соціального захисту населення та іншими підрозділами Бердичівської районної державної адміністрації та Житомирської обласної державної адміністрації, суб’єктами надання соціальних послуг, управлінням Пенсійного фонду України, робочими органами Фонду соціального страхування України та органами державної служби зайнятості.
VIII.Заключні положення
8.1. Ліквідація і реорганізація Сектору здійснюється за рішенням сесії Семенівської сільської ради у встановленому законом порядку.
8.2. Зміни і доповнення до цього положення вносяться рішенням сесії Семенівської сільської ради.
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК