Проєкт рішення виконавчого комітету №3 «Про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2024 рік»
Скликання: | 8 скликання 2025 року |
Сесія: | 1 |
Тип документу: | Проєкт рішення виконавчого комітету |
Дата: | 07.01.2025 |
Номер документу: | 3 |
Назва документу: | Про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2024 рік |
Прикріплені файли: |
|
Україна СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
від січня 2025 р. №
Про стан роботи з розгляду
звернень громадян за 2024 рік
Заслухавши інформацію начальника відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства Юлії Осадчук про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2024 рік, на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації», керуючись підпунктом 1 пункту „б" частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» враховуючи Розпорядження начальника районної військової адміністрації від 10.12.2024 року № 112 « Про забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008», виконавчий комітет сільської ради
В И Р І Ш И В:
1.Інформацію начальника відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства Юлії Осадчук про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2024 рік у сільській раді взяти до відома (додається).
2.Визнати роботу сільської ради по розгляду звернень громадян за підсумками 2024 року задовільною.
3.Керівникам структурних підрозділів сільської ради та її виконавчого комітету:
- проаналізувати стан розгляду звернень громадян за 2024 рік у підпорядкованих їм структурних підрозділах;
- постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень, тримати на особистому контролі розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому громадян які мають особливі заслуги перед Україною;
4. Спеціалістам сільської ради :
- чітко дотримуватись графіків прийому громадян;
- більш детальніше вивчати звернення громадян, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством;
- забезпечити неухильне виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- підвищити персональну відповідальність посадових та службових осіб за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на заяви і скарги.
5. Відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства (Юлії Осадчук):
- щоквартально здійснювати аналіз роботи із зверненнями громадян, не менше двох разів на рік вносити ці питання на розгляд виконавчого комітету;
- установити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.
6. Контроль за виконанням даного рішення залишаю покласти на секретаря ради Олену ГОРТОВЛЮК.
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від 16.01.2025 року №____
Інформація
про стан роботи з розгляду звернень громадян
за 2024 рік у сільській раді
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян виконавчими органами та посадовими особами Семенівської сільської ради здійснюються заходи щодо всебічного, неупередженого та кваліфікованого розгляду питань, які порушуються громадянами у зверненнях.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян у 2024 році та підвищення її ефективності розглядається щоквартально на засіданні виконавчого комітету. Протягом звітного року 4 рази піднімалось дане питання на засіданнях виконавчого комітету та прийнято відповідні рішення.
За 2024 року від громадян до Семенівської сільської ради надійшло 1116 звернень. З них: керівництвом та спеціалістами на особистому прийомі – 1000, поштою -116. Вирішено позитивно - 1110, на 6 надано вичерпні роз’яснення.
Керівництвом сільської ради проведено 172 особистих прийоми громадян, у тому числі 13 – виїзних. На особистих прийомах розглянуто 667 звернень. Згідно з затвердженим графіком особистого та виїзного прийому громадян у Семенівській сільській раді на 2024 рік сільським головою його заступником, секретарем ради та старостами громади проводиться не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі два особистих виїзних прийоми за місцем проживання громадян.
На особистому прийомі сільського голови, заступника сільського голови, старост порушенні громадянами питання, щодо соціального захисту населення, житлової політики, вирішення в межах компетенції ради земельних питань, розвитку інфраструктури та благоустрою сіл громади, перейменування вулиць та провулків, надання адміністративних послуг.
Найбільш поширеними та актуальними у звітному періоді залишаються питання щодо виділення земельних ділянок у приватну власність, надання матеріальної допомоги (підтримки) жителям які потрапили в екстремальну ситуацію, тяжкі життєві обставини, на лікування військовослужбовця, який отримав поранення, коли захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в боях проти повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну.
З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності, забезпечено працівниками сільської ради опрацьовування звернень, що надходили на «Гарячу лінію» різних рівнів. Дані звернення розглянуті та відповідні листи-відповіді направлено адресатам.
Звернення громадян систематично аналізуються. Інформація про ті, що відображають найважливіші суспільні проблеми, доповідається керівництву.
Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що значна частина звернень –288, або 26% від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Звернення незахищеної категорії населення розглядаються спеціалістами сільської ради першочергово. Як позитивне слід зазначити що заяви громадян про надання матеріальної допомоги на лікування, учасників розглядаються на засіданнях виконавчого комітету та сесіях сільської ради. Дані питання здебільшого вирішуються позитивно та згідно затверджених Програм по сільській раді, здійснюється адресне виділення коштів.
Також протягом 2024 року опрацьовано 6 колективних звернень від жителів громади. Дані звернення стосувались благоустрою соціально-важливих об’єктів населених пунктів та транспортного сполучення ( автобусного перевезення ).
Відповідно до Закону України « Про доступ до публічної інформації» спеціалістами ради опрацьовуються запити на отримання інформації, які надходять від громадян, політичних партій та громадських організацій. В звітному році опрацьовано 18 таких запитів ( в порівнянні з 2023 роком - 8).
В межах наданих повноважень та з метою реалізації жителями громади права на соціальний захист, працю, тощо на усні та письмові звернення громадян видаються довідки, витяги та акти різного характеру.
Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на стендах розміщених в адміністративних приміщеннях старостинських округів та на офіційному сайті громади розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів посадових та службових осіб, що ведуть прийом також у відкритому доступі інформація про сайт громади, що дає можливість подати звернення в електронному вигляді, прийнято Порядок розгляду звернень громадян та Порядок складання та подання запитів на публічну інформацію розпорядником якої є Семенівська сільська рада.
Всі рішення сесій та виконкомів, проекти рішень розміщені на сайті сільської ради для публічного ознайомлення.
З метою відкритості та публічності місцевої влади до народу сільським головою Семенюк Н.В. проводяться відкриті зустрічі із жителями старостинських округів ради.
Сільським головою, керівниками виконавчих органів сільської ради, відділом організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства проводиться системна робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях що надійшли до сільської ради. Секретарем сільської ради, спеціалістами відділів приділяється увага питанням надання практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.
Отже, підсумки роботи із зверненнями громадян за 2024 рік свідчать, що відповідна робота в Семенівській сільській раді залишається пріоритетним напрямком діяльності і надалі буде забезпечено неухильне виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, а також буде приділена підвищена увага до звернень громадян, з урахуванням тих змін і подій, що відбуваються в державі.
Начальник відділу організаційно-кадрової,
правової роботи та з питань діловодства Юлія ОСАДЧУК