Проєкт рішення сесії №23 «Про внесення змін до рішення сільської ради від 19.12.2024 р. №1129 «Про затвердження Програми соціально- економічного та культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами»
Скликання: | 8 скликання 2025 року |
Сесія: | 39 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 05.03.2025 |
Номер документу: | 23 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення сільської ради від 19.12.2024 р. №1129 «Про затвердження Програми соціально- економічного та культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами |
Прикріплені файли: |
|
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять дев'ята сесія VΙІΙ скликання
від ________ 2025 року № _____
Про внесення змін до рішення сільської
ради від 19.12.2024 р. №1129 «Про
затвердження Програми соціально- економічного та
культурного розвитку Семенівської сільської
територіальної громади на 2025 рік» зі змінами
З метою уточнення назв заходів та обсягів фінансування Програми соціально-економічного та культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни до рішення сільської ради від 19.12.2024 р. №1129 «Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами та доповненнями.
2. Затвердити зміни до Програми соціально-економічного і культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік.
3. Всі інші розділи залишити без змін.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку.
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток
до рішення сільської ради
від .2025 р. № ______
1. Розділ I «Паспорт Програми» викласти в наступній редакції:
Ініціатор розроблення Програми соціально-економічного та культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік |
Семенівська сільська рада |
Розробник Програми |
Відділ фінансів Семенівської сільської ради |
Співрозробники Програми |
Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, відділ організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства, відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради, Центр надання соціальних послуг Семенівської сільської ради, Центр культури і дозвілля Семенівської сільської ради, Служба у справах дітей, інші органи місцевого самоврядування, підприємства та установи |
Відповідальний виконавець Програми |
Виконавчий комітет Семенівської сільської ради |
Учасники Програми |
Відділ фінансів, відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, відділ організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства, відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради, Центр надання соціальних послуг Семенівської сільської ради, Центр культури і дозвілля Семенівської сільської ради, Служба у справах дітей, інші органи місцевого самоврядування, підприємства та установи |
Термін реалізації Програми |
2025 рік |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Бюджет Семенівської сільської територіальної громади, державний та обласний бюджети, інші кошти, не заборонені законодавством |
Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідних для реалізації Програми, тис. грн: |
86683,399 |
в т. ч. – місцевий бюджет |
53583,399 |
- інші джерела фінансування |
33100,0 |
1. Напрям 2 – «Освіта»
тис. грн
Перелік заходів |
Обсяги та джерела фінансування |
Очікуваний результат від реалізації заходу |
||
Всього, тис. грн |
у тому числі |
|||
місцевий бюджет |
інші джерела фінансу-вання |
|||
Реконструкція Хажинського ліцею Семенівської сільської ради з будівництвом захисної споруди цивільного захисту – коригування проєкту та виконання будівельних робіт |
34650,649 |
6650,649 |
28000,00 |
Створення нового освітнього простору за стандартами Нової української школи. |
Придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, оплата послуг техобслуговування та страхування автобусів, стоянка автобусів |
900,0 |
900,0 |
- |
Доставлення учнів, викладачів та персоналу до навчальних закладів |
Оплата витрат на енергоносії закладів освіти Семенівської сільської ради |
5000,0 |
5000,0 |
- |
Забезпечення електро-енергією, газопостачання та іншими комунальними послугами та енергоносіями заклади освіти |
Проведення поточних ремонтів ЗЗСО та ЗДО територіальної громади |
800,0 |
800,0 |
- |
Забезпечення приміщень шкіл та садочків до естетичного та безпечного стану, дрібний та частковий ремонт |
Придбання техніки, меблів, матеріалів, інвентарю для ЗЗСО та ЗДО територіальної громади |
800,0 |
800,0 |
- |
Поновлення матеріально-технічної бази в закладах освіти |
Безкоштовне харчування у ЗЗСО та ЗДО дітей громади |
3000,0 |
2000,0 |
1000,0 |
Забезпечення виконання законодавства України |
Організація ведення бухгалтерського обліку відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради |
2000,0 |
2000,0 |
- |
Для виконання основних функцій |
Забезпечення працівників галузі освіти програмним забезпеченням та їх супроводом |
300,0 |
300,0 |
- |
Для покращення роботи працівників відділу |
Забезпечення канцтоварами та господарськими товарами, будівельними матеріалами |
500,0 |
500,0 |
- |
Для виконання основних функцій |
Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами |
200,0 |
- |
200,0 |
Забезпечення виконання законодавства України |
Оплата комунальних послуг за орендоване приміщення по Відділу освіти, молоді і спорту |
100,0 |
100,0 |
- |
Для виконання основних функцій |
Утримання КЗ «Центр позашкільної освіти» Семенівської сільської ради Бердичівського району |
900,0 |
900,0 |
- |
Підвищення якості та доступності позашкільної освіти для дітей громади |
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до регіонального замовлення |
60,0 |
60,0 |
- |
Для покращення надання освітніх послуг
|
Закупівля засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі освіти (кабінети фізики, хімії, біології, географії, природничих наук) закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти |
900,0 |
200,0 |
700,0 |
Для покращення надання освітніх послуг
|
Виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки-локації здорової України» |
250,0 |
50,0 |
200,0 |
Залучення дітей до систематичних тренувальних сесій, спрямованих на розвиток основних рухових якостей - загальна витривалість, сила, спритність, координація, гнучкість, швидкість. |
Заходи з пожежної безпеки по закладам освіти |
1000,0 |
1000,0 |
- |
Забезпечення виконання законодавства України
|
Співфінансування на придбання шкільних автобусів |
2500,0 |
2500,0 |
- |
Забезпечення доступності дітей громади до навчальних закладів |
ВСЬОГО |
53860,649 |
23760,649 |
30100,0 |
|
Напрям 3 – «Забезпечення повноцінної роботи апарату громади»
розділу ІV «Основні завдання та механізми реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік» викласти в новій редакції:
тис. грн
Перелік заходів |
Обсяги та джерела фінансування |
Очікуваний результат від реалізації заходу |
||||
Всього, тис. грн |
у тому числі |
|||||
місцевий бюджет |
інші джерела фінансу-вання |
|||||
Придбання паливно-мастильних матеріалів, запчастин та послуг по обслуговуванню та ремонту автомобіля Семенівської сільської ради |
850,0 |
850,0 |
- |
Забезпечення обслуговування автомобіля для оперативного виконання покладених функцій |
||
Оплата електроенергії у адміністративних приміщеннях |
2000,0 |
2000,0 |
- |
Для забезпечення основних функцій діяльності |
||
Придбання комп’ютерної техніки, принтерів та комплектуючих, їх обслуговування, безперебійників, мобільного телефону |
380,0 |
380,0 |
- |
Для створення сприятливих умов роботи |
||
Забезпечення працівників апарату програмними забезпеченням та їх супроводом |
350,0 |
350,0 |
- |
Для покращення умов роботи |
||
Придбання канцелярських товарів, господарських товарів, стендів, банерів та іншого обладнання |
500,0 |
500,0 |
- |
Для забезпечення основних функцій діяльності |
||
Оплата інших послуг (оплата консультаційних послуг, оплата послуг зв’язку, оплата послуг за утримання орендованого приміщення тощо) |
600,0 |
600,0 |
- |
Для забезпечення основних функцій діяльності |
||
Придбання меблів та інших товарів, матеріалів, підписка періодичних видань |
300,0 |
300,0 |
- |
Для забезпечення організації повноцінної роботи |
||
Забезпечення Відділу фінансів програмними забезпеченням та їх супроводом |
70,0 |
70,0 |
- |
Для автоматизації робочого процесу та виконання своїх основних функцій |
||
Проведення заходів по підвищенню кваліфікації працівників ОМС та депутатів сільської ради |
50,0 |
50,0 |
- |
Для забезпечення підвищення кваліфікації |
||
Сплата членських внесків до асоціації органів місцевого самоврядування
|
50,0 |
50,0 |
- |
Розвиток місцевого самоврядування, захист прав та законних інтересів територіальної громади, надання високоякісних громадських послуг, розвиток національних та культурних традицій, підготовки кадрів |
||
Інша діяльність у сфері державного управління (КП «Трудовий архів» на оплату праці з нарахуваннями, оплату комунальних послуг та енергоносіїв) |
100,0 |
100,0 |
- |
Забезпечення виконання функцій державного управління, які не реалізуються сільською радою |
||
Проведення ремонту частини приміщення комунальної власності під Центр надання адміністративних послуг |
3000,0 |
- |
3000,0 |
Для забезпечення організації надання адміністратив-них послуг жителям |
||
Встановлення камер відеоспостереження, проведення ремонту системи відеонагляду |
100,0 |
100,0 |
- |
Забезпечення охорони громадського правопорядку |
||
Всього: |
8350,0 |
5350,0 |
3000,0 |
|
||
Напрям 8 — “Соціальний захист населення” розділу ІV «Основні завдання та механізми реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Семенівської сільської територіальної громади на 2025 рік» викласти в новій редакції:
тис. грн
Перелік заходів |
Обсяги та джерела фінансування |
Очікуваний результат від реалізації заходу |
|||
Всього, тис. грн |
у тому числі |
||||
місцевий бюджет |
інші джерела фінансу-вання |
||||
Забезпечити повноцінну та продуктивну роботу КУ «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради |
В межах коштів сільського бюджету |
Покращення умов життя соціально вразливих верств населення |
|||
Надання соціальної підтримки та |
Не потребує фінансування |
Покращення умов життя соціально вразливих верств населення |
|||
Залучення волонтерів та працівників громади до роботи у сфері надання соціальних послуг |
Не потребує фінансування |
Покращення умов життя соціально вразливих верств населення |
|||
Вивчення житлово-побутових умов проживання малозабезпечених верств населення з метою надання різних видів допомоги |
Не потребує фінансування |
Надання допомоги |
|||
Надання допомоги на лікування мешканцям громади, ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України Семенівської сільської ради |
3000,0 |
3000,0 |
- |
Надання допомоги |
|
Надання матеріальної допомоги військовим на лікування та членам їх родин, на встановлення пам’ятника |
2000,0 |
2000,0 |
- |
Надання допомоги |
|
Привітання (подарунки, вручення продуктових наборів та ін.) одиноких та одиноко проживаючих непрацездатних пенсіонерів, інвалідів |
50,0 |
50,0 |
- |
Привітання одиноких та одиноко проживаючих непрацездатних пенсіонерів та інвалідів |
|
Передача із сільського бюджету міському бюджету міжбюджетних трансфертів у вигляді іншої субвенції для відшкодування витрат на реабілітацію дітей з інвалідністю Семенівської громади |
200,0 |
200,0 |
- |
Покращення умов життя соціально вразливих верств населення |
|
Передача із сільського бюджету міжбюджетних трансфертів у вигляді іншої субвенції обласному бюджету на забезпечення соціальних послуг стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби громадян територіальної громади у обласних закладах соціальної сфери |
В межах коштів сільського бюджету |
Покращення умов життя соціально вразливих верств населення |
|||
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю |
4000,0 |
4000,0 |
- |
Недопущення виникнення кредиторської заборгованості по виплаті заробітної плати працівникам. Своєчасні розрахунки за енергоносії та оплати комунальних послуг. Забезпечення зміцнення матеріальної бази та виконання основних функцій. |
|
Забезпечити належні умови проживання внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб у тимчасових пунктах проживання та місцях тимчасового перебування (проведення поточних ремонтних робіт, придбання будівельних матеріалів та іншого обладнання для ремонту місця тимчасового проживання людей, придбання іншого інвентарю) |
500,0 |
500,0 |
- |
Покращення умов проживання ВПО |
|
300,0 |
300,0 |
- |
Підвищення рівня соціальної захищеності фізичних осіб, що надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, та покращення якості надання соціальних послуг |
||
Забезпечити роботу мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/ або насильства за ознакою статі |
400,0 |
400,0 |
- |
Зменшення кількості сімей в яких вчиняється насильство та забезпечення житлом осіб, які постраждали від домашнього насильства та/ або насильства за ознакою статі |
|
Здійснювати організаційні заходи щодо соціальної та професійної адаптації ветеранів війни, членів їх сімей та прирівняних до них осіб |
В разі потреби |
Забезпечення соціального захисту та сприяння поверненню до продуктивної зайнятості ветеранів війни, членів їх сімей та прирівняних до них осіб |
|||
Створити ефективну систему запобігання та протидії домашньому насильству. Підвищити рівень поінформованості населення про форми, прояви, причини та наслідки домашнього насильства, права та гарантії захисту, організовувати допомогу постраждалим особам |
Не потребує фінансування |
Своєчасне виявлення та надання допомоги сім'ям, в яких вчиняється домашнє насильство. Зменшення кількості випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі |
|||
ВСЬОГО |
10450,0 |
10450,0 |
- |
|
|
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК