Проєкт рішення сесії №10 «Про створення комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області»
Скликання: | 8 скликання 2025 року |
Сесія: | 39 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 10.03.2025 |
Номер документу: | 10 |
Назва документу: | Про створення комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області |
Прикріплені файли: |
|
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять дев'ята сесія VΙІΙ скликання
від _______ 2025 р. №
Про створення комунальної установи
«Центр надання соціальних послуг»
Семенівської сільської ради
Бердичівського району Житомирської області
Відповідно до статей 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», Цивільного кодексу, постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року №177 «Деякі питання діяльності центрів надання соціальних послуг», враховуючи висновки постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності та гуманітарних питань ( освіта, фізичне виховання, культура, охорона здоров’я та соціальний захист) з метою забезпечення виконання повноважень у сфері соціального захисту населення, комплексного, своєчасного та ефективного надання соціальних послуг, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Створити комунальну установу «Центр надання соціальних послуг » Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області зі статусом юридичної особи за адресою: 13354, с. Садки, вул. Миру 5А, Бердичівський район, Житомирська область .
2. Затвердити Положення про Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області згідно Додатку 1.
3. Затвердити структуру та загальну чисельність працівників комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області згідно Додатку 2.
4. Доручити сільському голові СЕМЕНЮК Наталії Володимирівні подати документи для державної реєстрації комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області, відповідно до вимог чинного законодавства України.
5. Уповноважити сільського голову СЕМЕНЮК Наталію Володимирівну призначити директора комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради та укласти строковий трудовий договір до призначення на цю посаду переможця конкурсу, проведеного після припинення чи скасування воєнного стану.
6.Затвердити примірну форму контракту з директором Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Додаток 3.
7.Вважати таким, що втратило чинність рішення Семенівської сільської ради від 28.09.2023 року № 808 «Про затвердження Положення про Центр надання соціальних послуг Семенівської сільської ради» (зі змінами).
8.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності та гуманітарних питань (освіта, фізичне виховання, культура, охорона здоров’я та соціальний захист).
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток 2
до рішення сесії сільської ради
від .03.2025р.№
СТРУКТУРА ТА ГРАНИЧНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг»
Семенівської сільської ради
№ п/п |
Назва структурного підрозділу (посада) |
К-сть штатних одиниць |
Адміністративно-господарський апарат |
||
1. |
Директор |
1 |
2. |
Головний бухгалтер |
1 |
3 |
Прибиральник службових приміщень |
2 |
Відділення соціальної роботи |
||
4 |
Фахівець із соціальної роботи |
1 |
5. |
Фахівець із супроводу ветеранів |
1 |
6 |
Соціальний менеджер |
1 |
Відділення соціальної допомоги вдома « Догляд дома» |
||
7. |
Соціальний робітник |
10.5 |
Відділення надання адресної натуральної допомоги |
||
8. |
Соціальний працівник |
1 |
Відділення денного догляду |
||
9 |
Вихователь |
1 |
10 |
Соціальний працівник |
1 |
Спеціалізована служба первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насилля та/або насильства за ознакою статі |
||
11 |
Психолог |
1 |
12 |
Фахівець із соціальної роботи |
1 |
Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та / або насильства за ознакою статі- |
||
13 |
Фахівець із соціальної роботи |
1 |
14 |
Водій автотранспортного засобу |
1 |
Всього 24,5 |
Додаток 1
до рішення сесії сільської ради
від 03. 2025року № ___
Положення
Про Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області
- Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради (далі - Центр) є комунальною установою Семенівської сільської ради, яка здійснює соціальну роботу та надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах (далі - особи/сім’ї). Засновником Центру є Семенівська сільська рада Бердичівського району Житомирської області (ЄДРПОУ 04345463) ( далі Засновник).
- Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, відкриті рахунки в органах та банківських установах, печатку із зображенням Державного Герба
України та своїм найменуванням, бланки та штампи із своїм найменуванням.
Повна назва: Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області.
Скорочена назва: КУ «ЦНСП» Семенівської сільської ради.
3.Юридична адреса Центру: 13354, с. Садки, вул. Миру, 5А, Бердичівський район, Житомирська область.
4.Методичний та інформаційний супровід діяльності центру забезпечує Житомирський обласний центр соціальних служб.
5.Центр у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, іншими нормативно-правовими актами з питань надання соціальних послуг, а також цим Положенням.
6.Положення Центру, структура та гранична чисельність Центру затверджується Семенівською сільською радою.
7.Головним розпорядником коштів Центру є Семенівська сільська рада.
8. Основними завданнями Центру є:
-
- Проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення.
8.2. Надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до класифікатора соціальних послуг, затвердженого
Міністерством соціальної політики України, з метою мінімізації або подолання таких обставин.
- Центр відповідно до визначених цим положенням завдань:
- виявляє осіб/сім’ї, які потребують надання соціальних послуг і веде їх облік;
- проводить оцінювання потреб осіб/сімей у соціальних послугах;
- надає соціальні послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг;
- надає допомогу особам/сім’ям у розв'язанні їх соціально-побутових проблем;
- забезпечує соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу;
- забезпечує соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань на підставах, передбачених законом, бере участь у роботі спостережних комісій;
- складає план реабілітації особи, яка постраждала від торгівлі людьми;
- вносить відомості до реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;
- проводить моніторинг та оцінювання якості наданих ним соціальних послуг;
- створює умови для навчання та підвищення кваліфікації працівників, які надають соціальні послуги;
- взаємодіє з іншими суб’єктами системи надання соціальних послуг, а також з органами, установами, закладами, фізичними особами - підприємцями, які в межах компетенції надають допомогу особам/сім’ям та/або здійснюють їх захист;
- забезпечує реалізацією державної ветеранської політики, а саме з питань соціального захисту ветеранів та членів їх сімей, зокрема забезпечення психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, зайнятості, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці; переходу від військової служби до цивільного життя військовослужбовців, які звільняються або звільнені із військової служби з числа ветеранів війни; розвитку спорту ветеранів війни та фізкультурно-спортивної реабілітації ветеранів війни; вшанування пам’яті ветеранів; популяризації та забезпеченню формування позитивного образу ветерана у суспільстві; забезпечення прав і свобод ветеранів та членів сімей ветеранів; сприяння реалізації державної політики у сфері залучення ветеранів війни до утвердження української національної та громадянської ідентичності, у тому числі через реалізацію заходів національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання; визначає потребу ветеранів та членів їх сімей на території Семенівської громади, вносить пропозиції щодо задоволення таких потреб відповідно до чинного законодавства; контролює та бере участь в організації надання соціальних послуг і проведення соціальної роботи на території громади шляхом надання пропозицій, визначених на основі потреб ветеранів та членів сімей ветеранів; забезпечує збір, аналізує та надає дані та інформацію, необхідну для формування і ведення Єдиного державного реєстру ветеранів війни; взаємодіє із громадськими та іншими організаціями, волонтерами та благодійниками у питаннях, спрямованих на допомогу та сприяння ветеранам та членам сімей ветеранів у реалізації прав таких осіб та їх реінтеграцію у громади, спільноти та родини; забезпечує роботу ветеранського простору (хабу), базуючись на принципі комплексності під час формування та реалізації заходів адаптації ветеранів до мирного життя.
- інформує населення територіальної громади та осіб/сім’ї індивідуально про перелік, обсяг і зміст соціальних послуг, які він надає, умови та порядок їх отримання. Інформація на паперових та інших носіях повинна викладатися із забезпеченням контрасту і розміру шрифту, які даватимуть змогу вільно читати її, зокрема особам із порушеннями зору і тим, що переміщуються у кріслах колісних.
Інформація також надається у вигляді листівок, буклетів, брошур, за потреби - із застосуванням рельєфно-крапкового шрифту (шрифту Брайля), мовою, доступною для розуміння та читання особами з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень.
Відповідні матеріали розміщуються в засобах масової інформації, на веб- сайтах суб’єктів, що надають соціальну послугу, інших інформаційних ресурсах;
- бере участь у визначенні потреб населення територіальної громади у соціальних послугах, а також у підготовці та виконанні програм надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб населення у соціальних послугах;
- готує статистичні та інформаційно-аналітичні матеріали стосовно наданих соціальних послуг і проведеної соціальної роботи, які подає до розгляду виконавчим комітетом Семенівської сільської ради.
- забезпечує захист персональних даних отримувачів соціальних послуг відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
- надає особам/сім’ям психосоціальні послуги.
10.Центр з урахуванням потреб у соціальних послугах, визначених у Семенівській сільській територіальній громаді, надає такі соціальні послуги:
- догляд вдома;
- денний догляд;
- соціальна адаптація;
- соціальна інтеграція та реінтеграція;
- екстрене (кризове) втручання;
- консультування;
- соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах;
- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти позбавлені батьківського піклування;
- соціальна реабілітація осіб з інтелектуальними та психічними порушеннями;
- представництво інтересів;
- посередництво;
- соціальна профілактика;
- натуральна допомога;
- фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, порушення зору;
- інформування;
- транспортні;
- інші послуги.
11.Послуги надаються Центром за місцем проживання/перебування особи/сім’ї (вдома), у приміщенні надавача соціальних послуг, за місцем перебування особи/сім’ї поза межами приміщення надавача соціальних послуг (зокрема на вулиці).
12.Для надання соціальних послуг у центрі утворюються такі структурні підрозділи (відділення та служби):
- Відділення соціальної допомоги вдома;
- Відділення соціальної роботи;
- Відділення надання адресної натуральної допомоги;
-Відділення денного догляду.
-Спеціалізована служба первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
-При Комунальній Установі рішенням виконавчого комітету Семенівської сільської ради утворюється мобільна бригада соціально- психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі в Семенівській сільській територіальній громаді.
Метою діяльності мобільної бригади є надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема соціальних послуг з консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики відповідно до їх потреб.
Мобільна бригада надає соціальні послуги шляхом проведення фахової консультації та за допомогою телефонного зв’язку, з виїздом у спеціально організованому транспорті до місця проживання (перебування) постраждалих осіб чи в іншому визначеному приміщенні. Визначення потреби в утворенні мобільної бригади, забезпечення її утворення та функціонування, а також контроль за її діяльністю здійснюються виконавчим комітетом Семенівської сільської ради.
Створені підрозділи очолюють керівники, яких призначає та звільняє директор Центру.
Положення про структурні підрозділи Центру затверджуються директором Центру та погоджуються виконавчим комітетом Семенівської сільської ради.
13.Центр має право:
самостійно визначати форми та методи роботи;
подавати до органів державної влади та органів місцевого самоврядування запити на інформацію, необхідну для організації надання соціальних послуг;
утворювати робочі групи, мультидисциплінарні команди із залученням представників установ, закладів, організацій тощо, які в межах компетенції надають допомогу особам/сім’ям;
залучати на договірній основі підприємства, установи, організації, фізичних осіб, волонтерів до надання соціальних послуг у підрозділах Центру;
залучати грошові кошти та інші ресурси (людські, матеріальні, інформаційні тощо), необхідні для надання соціальних послуг.
14.Центр провадить діяльність за принципами недискримінації, дотримання прав людини, прав дитини та прав осіб з інвалідністю; гуманізму; забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків; поваги до честі та гідності; толерантності; законності; соціальної справедливості; доступності та відкритості; неупередженості та безпечності; добровільності; індивідуального підходу; комплексності; конфіденційності; максимальної ефективності та прозорості використання надавачами соціальних послуг бюджетних та інших коштів; забезпечення високого рівня якості соціальних послуг.
15.Підставою для надання соціальних послуг є:
-направлення особи/сім’ї для отримання соціальних послуг, видане на підставі відповідного рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавчого комітету Семенівської сільської ради;
- результати оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах.
- рішення виконавчого комітету Семенівської сільської ради про надання соціальних послуг;
-наказ про надання соціальних послуг;
-договір про надання соціальної послуги (соціальних послуг) та індивідуальний план надання соціальної послуги.
Рішення про надання соціальних послуг (особі/сім’ї) приймається відповідно до законодавства.
Надання соціальних послуг одноразово здійснюється без укладення договору згідно з класифікатором соціальних послуг.
У разі введення надзвичайного або воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях для невідкладного надання соціальних послуг засновник може уповноважити Центр приймати рішення про надання соціальних послуг екстрено (кризово) особам/сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах через шкоду, завдану пожежею, стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією, та внутрішньо переміщеним особам.
Рішення про надання соціальних послуг екстрено (кризово) оформляється наказом центру про надання соціальних послуг екстрено (кризово). Акти про надання соціальних послуг екстрено (кризово), складені за формою, затвердженою Міністерством соціальної політики, надсилаються Центром засновнику протягом одного місяця з дня надання соціальних послуг.
На час надання соціальних послуг екстрено (кризово) не визначається ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг, не складається індивідуальний план надання соціальної послуги та не укладається договір про надання соціальної послуги (соціальних послуг).
У разі потреби в наданні соціальних послуг постійно Центр вживає заходів для виготовлення отримувачу соціальних послуг усіх необхідних для надання соціальних послуг документів, після чого:
- визначає ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги;
- встановлює групу рухової активності (у разі потреби);
- визначає зміст та обсяг соціальних послуг;
- складає індивідуальний план надання соціальної послуги;
- видає наказ про взяття отримувача соціальних послуг на обслуговування;
- укладає з отримувачем соціальних послуг договір про надання соціальної послуги (соціальних послуг).
16.Центр очолює директор, якого призначає на посаду та звільняє з посади засновник на конкурсній основі за контрактом.
Директор Центру:
- організовує роботу Центру, персонально відповідає за виконання завдань Центру, визначає ступінь відповідальності працівників;
- здійснює контроль за повнотою та якістю надання соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до державних стандартів і нормативів;
- забезпечує своєчасне подання звітності про роботу Центру;
- затверджує положення про структурні підрозділи;
- затверджує посадові інструкції працівників;
- призначає в установленому порядку на посади та звільняє з посад працівників;
- затверджує правила внутрішнього розпорядку Центру та контролює їх виконання;
- видає відповідно до компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;
- укладає договори, діє від імені Центру і представляє його інтереси;
- розпоряджається коштами Центру в межах затвердженого кошторису;
- забезпечує фінансово-господарську діяльність Центру, створення та розвиток матеріально-технічної бази для проведення комплексу заходів із надання соціальних послуг особам/сім’ям, у тому числі забезпечення автомобільними транспортними засобами, спеціальними засобами для догляду і самообслуговування;
- забезпечує проведення атестації працівників в порядку, визначеному законодавством, та сприяє підвищенню їх кваліфікації;
- вживає заходів для поліпшення умов праці, забезпечення дотримання правил охорони праці, внутрішнього трудового розпорядку, санітарної та пожежної безпеки;
- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.
17.Штатний розпис та фонд оплати праці працівників Центру затверджується Семенівським сільським головою.
Примірний штатний норматив чисельності працівників Центру затверджується Мінсоцполітики.
18.Утримання Центру забезпечується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з бюджету сільської територіальної громади, а також за рахунок інших надходжень, зокрема від надання платних соціальних послуг, благодійних коштів та інших джерел незаборонених законодавством.
19.Соціальні послуги надаються Центром за рахунок коштів бюджету сільської територіальної громади, з установленням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг або за рахунок отримувача соціальних послуг/третіх осіб.
Розмір плати за соціальні послуги встановлюється Центром
у визначеному законодавством порядку і затверджується виконавчим комітетом Семенівської сільської ради.
Розмір плати за соціальні послуги залежать від змісту та обсягу послуг, що надаються.
Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.
20.Умови оплати праці, тривалість робочого часу та відпусток працівників Центру встановлюються відповідно до законодавства.
З урахуванням потреб територіальної громади та можливостей засновника у Центрі може бути запроваджено підсумований облік робочого часу відповідно до норм Кодексу законів про працю України.
21.Центр забезпечує для працівників, які надають соціальні послуги:
- створення належних умов для професійної діяльності (у тому числі підвищення кваліфікації, супервізії);
- проведення профілактичного медичного огляду;
- захист професійної честі, гідності та ділової репутації;
- створення безпечних умов праці;
22.Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та статистичної звітності у Центрі здійснюється відповідно до чинного законодавства.
23.Моніторинг та оцінювання якості соціальних послуг у Центрі проводиться відповідно до законодавства.
Контроль за додержанням Центром вимог законодавства у сфері надання соціальних послуг здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
24.Центр володіє та користується майном, яке передано йому на праві оперативного управління органом, що його утворив, юридичними та фізичними особами, а також майном, придбаним за рахунок коштів бюджету сільської територіальної громади та інших джерел, не заборонених законодавством.
Центр має право на придбання та оренду обладнання, необхідного для забезпечення функціонування Центру.
25.Засновник забезпечує створення та розвиток у Центрі необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі відповідність приміщень санітарно- гігієнічним, будівельним і технічним нормам, вимогам пожежної безпеки та іншим нормам згідно із законодавством.
26.Для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення центром в установленому порядку забезпечуються належні умови для вільного доступу до будівель закладу та приміщень обслуговування, безперешкодного переміщення прилеглою до закладу територією та всередині будівель, своєчасного отримання інформації, яка допомагає орієнтуватися в просторі, відповідно до вимог, установлених ДБН В.2.2 40:2018 “ Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення ” та ДБН В.2.2-9:2018 “ Громадські будинки та споруди. Основні положення ”.
Якщо діючі об’єкти неможливо повністю пристосувати для потреб осіб з інвалідністю, забезпечується їх розумне пристосування відповідно до частини другої статті 27 Закону України “ Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні ” за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю.
27.Припинення діяльності Центру відбувається шляхом його реорганізації або ліквідації.
Ліквідація та реорганізація Центру здійснюється в порядку передбаченому законодавством за рішенням Засновника, з урахуванням потреб відповідної адміністративно- територіальної одиниці.
Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або судом. Порядок проведення ліквідації, а також строк для заявлення кредиторами своїх вимог визначаються Засновником або судом.
З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром.
У випадку реорганізації Центру, його права та обов’язки переходять до правонаступників.
Центр вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
28.Зміни до Положення про Центру вносяться на підставі рішення Семенівської сільської ради шляхом викладення його в новій редакції у порядку встановленому законодавством.
29.Положення в новій редакції набуває чинності з моменту державної реєстрації згідно з законодавством.
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК
Додаток 3
До рішення сесії сільської ради
Від 03. 2025року № ___
ПРИМІРНА ФОРМА КОНТРАКТУ З ДИРЕКТОРОМ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ»
с.Семенівка « » 2025р.
Семенівська сільська рада, в особі Семенівського сільського голови, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з одного боку (далі - Засновник) та громадянин , (далі - Директор), з іншої сторони, керуючись абз.7 ч.2 ст.13 Закону України «Про соціальні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 177 «Деякі питання діяльності центру надання соціальних послуг»,Рішенням Семенівської сільської ради від _____ № « Про створення Комунальної установи « Центр надання соціальних послуг « Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області » уклали цей контракт про наступне: гр. призначається на посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Семенівської сільської ради» на строк дії цього контракту.
-
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Гр. призначається на посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області (далі Центр).
- За цим контрактом Директор зобов'язується безпосередньо здійснювати поточне управління (керівництво) Центром, у тому числі забезпечувати ефективну діяльність Центру, раціональне використання і збереження матеріальних ресурсів (в тому числі фінансів, закріпленого майна), раціональний добір кадрів, на належному рівні організовувати надання Центром соціальних послуг, а Засновник зобов'язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації роботи Центру.
- Директор є повноважним представником Центру під час реалізації повноважень, функцій, виконання обов'язків, передбачених законами, іншими нормативно-правовими актами і положенням про Центр.
- Директор підзвітний і підконтрольний Засновнику та Семенівському сільському голові, у межах, установлених законодавством, положенням про Центр та цим контрактом.
- Директор у своїй роботі керується Конституцією України, Законом України «Про соціальні послуги», Законом України «Про соціальну роботу з сім`ями, дітьми та молоддю», Законом України "Про запобігання корупції" актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, іншими нормативно-правовими актами з питань надання соціальних послуг, рішеннями Семенівської сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, положенням про Центр та цим контрактом.
- За цим контрактом Директор зобов'язується здійснювати керівництво Центром, а Засновник зобов'язується створювати необхідні умови для методичного забезпечення та організації праці Директора.
- Цей Контракт, як особлива форма трудового договору, спрямований на забезпечення умов для проявлення ініціативності та самостійності Директора, враховуючи його індивідуальні здібності й професійні навички, підвищення взаємної відповідальності сторін контракту, правову і соціальну захищеність Директора.
- На період відпустки, хвороби або відсутності з інших поважних причин, обов'язки Директора виконує особа, призначена розпорядженням Семенівського сільського голови, яка в повному обсязі виконує функції та обов'язки Директора.
- ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
- Директор здійснює поточне (оперативне) керівництво Центром, організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань, передбачених законодавством, положенням про Центр і цим контрактом.
- Директор установи зобов'язується:
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом;
- своєчасно подавати в установленому порядку Засновнику квартальну, річну фінансову та іншу звітність установи;
- забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за закладом майна з метою належного виконання установи покладених на нього завдань, задоволення соціально-побутових потреб працівників закладу;
- забезпечувати дотримання в установі вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;
- забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що передбачені для утримання установи;
- вживати заходів до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати працівникам відповідно до чинного законодавства;
- забезпечувати своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених
законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів;
- забезпечувати виконання планових показників діяльності установи;
- погоджувати з сільським головою свої відпустки, закордонні відрядження та відрядження в межах України та повідомляти, а також невідкладно інформувати про свою тимчасову втрату працездатності;
- забезпечувати проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України «Про колективні договори і угоди», виконання його вимог;
- укладати трудові договори з працівниками установи відповідно до норм чинного законодавства;
- забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;
- затверджувати положення у разі створення про структурні підрозділи Центру за погодженням з виконавчим комітетом;
- затверджувати за погодженням з виконавчим комітетом порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
- забезпечувати дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти Семенівської сільської ради, Виконавчого комітету, сільського голови видані відповідно до законодавства;
- затверджувати посадові інструкції працівників установи;
- невідкладно інформувати сільського голову про участь установи у судових процесах.
-
- Директор має право:
-
- діяти від імені установи, представляти його інтереси в підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності, та в правоохоронних органах;
- укладати від імені установи правочини відповідно до законодавства;
- відкривати рахунки в органах Казначейства;
- розпоряджатися коштами установи в межах обсягів та у порядку, визначеному законодавством;
- застосовувати заходи заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства;
- видавати у межах своєї компетенції накази, обов'язкові для всіх підрозділів у разі їх утворення та працівників установи;
- визначати розмір заробітної плати працівників відповідно до законодавства у межах бюджетних асигнувань згідно із затвердженим штатним розписом;
- представляти інтереси установи у судових органах відповідно до законодавства;
9) отримувати в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
10)вирішувати інші питання, визначені законодавством.
-
-
- Засновник має право:
-
- вимагати від Директора подання дострокового звіту про його діяльність з управління установи, розпорядження закріпленим за установою майном та виконання цього контракту;
- здійснювати через контроль за діяльністю установи, ефективністю використання бюджетних коштів і збереженням закріпленого за установою майна;
- Засновник здійснює контроль за виконанням Директором своїх обов'язків, зазначених у пункті 2.2 цього контракту.
-
- Засновник в особі Семенівського сільського голови має право:
-
- за порушення трудової дисципліни застосувати до Директора дисциплінарні стягнення;
- звільняти Директора з посади у разі закінчення строку дії цього контракту, достроково за заявою Директора, а також у випадку порушення Директором вимог законодавства та умов цього контракту;
-
- Засновник зобов'язується:
-
- сприяти створенню умов для функціонування установи;
- забезпечувати установу матеріально-технічними та фінансовими ресурсами для його функціонування;
-
- Не пізніше ніж за два місяці до закінчення терміну дії контракту, Директор подає Засновнику звіт, за період перебування на посаді директора про фінансово-господарську діяльність установи.
- РОБОЧИЙ ТА ПОЗАРОБОЧИЙ ЧАС
- Директор виконує Правила внутрішнього трудового розпорядку, встановлені в Центрі.
- Директор має право на щорічну оплачувану відпустку та додаткові відпустки визначені чинним законодавством та передбачені колективним договором. Оплата відпустки провадиться в порядку, встановленому чинним законодавством.
- Директор погоджує час і порядок використання щорічної та додаткової відпусток з сільським головою. Рішення про відпустку Директора оформлюється розпорядженням Семенівського сільського голови.
-
-
- УМОВИ ОПЛАТИ ПРАЦІ ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
- Умови оплати праці та тривалість основної і додаткових відпусток Директора визначаються за згодою Сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.
- УМОВИ ОПЛАТИ ПРАЦІ ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
За виконання обов'язків, передбачених цим контрактом, Директору нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці, виходячи з установлених:посадового окладу, визначеного за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки, а саме ________ тарифного розряду в сумі ______________гривень в місяць;
премії, розмір якої встановлюється відповідно до розпорядження сільського голови;
допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу під час надання основної щорічної відпустки;
надбавки, відповідно до спільного Наказу Мінсоцполітики та Мінохорони здоров’я від 05.10.2005 року № 308/519 « Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту», розмір та вид яких визначається відповідно до розпорядження сільського голови.
-
-
- Розмір оплати праці Директора може бути переглянутий у відповідності зі змінами умов оплати праці відповідно до постанов Кабінету Міністрів України, наказів галузевих міністерств та чинного законодавства України.
- Преміювання Директора, надання йому матеріальної допомоги здійснюється за розпорядженням Семенівського сільського голови у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам установи, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.
-
Премія нараховується за фактично відпрацьований час у звітному періоді. За час відпусток, тимчасової непрацездатності, навчання тощо премія не нараховується.
-
-
- Премія нараховуються при дотриманні основних умов преміювання: наявність економії фонду оплати праці;
-
своєчасне та якісне виконання умов контракту;
своєчасне затвердження в установленому порядку фінансових документів; ефективне використання майна, наданого Засновником для здійснення
діяльності;
відсутність простроченої заборгованості із виплати заробітної плати; недопущення нещасних випадків з вини установи;
відсутність порушень за результатами перевірок фінансово господарської діяльності;
відсутність дисциплінарного стягнення та порушень трудової дисципліни за звітний період;
відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання соціальних послуг.
-
-
- У разі неналежного виконання умов цього контракту розмір премії зменшується або премія не виплачуються.
-
-
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- У випадку невиконання чи неналежного виконання обов'язків, передбачених контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з вимогами законодавства України та цим контрактом.
- Спори між сторонами вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.
- ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ
- Зміни та доповнення до цього контракту вносяться шляхом підписання додаткових угод.
- Дія цього контракту припиняється (розривається):
- за угодою сторін;
- за ініціативою Засновника чи Директора, у випадках, визначених законодавством;
- при переведенні Директора Центру за його згодою, в інший заклад, установу, організацію або перехід на роботу на виборну посаду;
- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.
- Додаткові підстави для припинення (розірвання) контракту:
- у випадку систематичного невиконання Директором без поважних причин обов'язків, покладених на нього цим контрактом;
- у випадку одноразового грубого порушення Директором законодавства, обов'язків, передбачених контрактом, у результаті чого виникли значні негативні наслідки для Центру (понесені значні збитки);
- у разі неодноразового звернення трудового колективу Центру до Засновника стосовно порушень Директором своїх обов'язків;
- у разі невиконання установою зобов'язань перед бюджетом та Пенсійним фондом України щодо сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, а також зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати з вини Директора;
- у разі неподання або несвоєчасного подання Засновнику та сільському голові на затвердження кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету та штатного розпису установи;
- за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці;
- у разі допущення збільшення обсягу простроченої кредиторської заборгованості з вини Директора;
- у разі неподання Засновнику квартальної та річної фінансової звітності;
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
з інших підстав.
-
-
- Директор може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення строку його дії:
- у випадку систематичного невиконання Засновником своїх обов'язків за контрактом чи прийняття ним розпоряджень, що обмежують чи порушують компетенцію та права Директора;
- у випадку його хвороби чи інвалідності, які перешкоджають виконанню обов'язків за контрактом, та з інших поважних причин.
- Не менше ніж за два місяці до закінчення дії контракту, укладеного з Директором, приймається рішення про проведення конкурсу.
- У разі розірвання Контракту з ініціативи Директора Центру чи Засновника, Директор Центру повинен передати керівництво справами особі, визначеній Засновником чи сільським головою, згідно акту приймання-передачі справ, майна та документів Центру.
- Директор може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення строку його дії:
- СТРОК ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ
-
7.1.Цей контракт укладений на роки і діє з « » 202_року до « » 202 року.
7.2.Цей контракт укладений у двох примірниках, які зберігаються у кожної зі сторін і мають однакову юридичну силу.
7.3.Умови цього контракту можуть бути змінені тільки за угодою сторін у письмовій формі, про що складається відповідний документ у двох примірниках, які стають невід'ємною частиною контракту та мають однакову юридичну силу.
-
- АДРЕСИ СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ
Відомості про Засновника: Відомості про Директора:
Семенівська сільська рада Місце проживання( реєстраці):
Код ЄДРПОУ:04345463 ______________________________________
Адреса: 13372, Україна, ___________________________
Житомирська область, Номер та серія паспорту, коли та ким виданий
Бердичівський район ________________________________________
с. Семенівка, вул..Героїв Майдану, 4 _______________________________________
Семенівський сільський голова: Директор КУ « ЦНСП» Семенівської с.р.
_______________________
МП
_______________________