Проєкт рішення сесії №1 «Про затвердження Програми розвитку Бердичівської ДПІ Бердичівського управління Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2020 - 2022 роки»
Скликання: | 7 скликання |
Сесія: | 37 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 20.03.2020 |
Номер документу: | 1 |
Назва документу: | Про затвердження Програми розвитку Бердичівської ДПІ Бердичівського управління Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2020 - 2022 роки |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять сьома сесія VΙΙ скликання
від ___________ 2020 року № ____
Про затвердження Програми розвитку
Бердичівської ДПІ Бердичівського управління
Головного управління Державної податкової
служби у Житомирській області щодо
функціонування сервісного центру обслуговування
платників на 2020 - 2022 роки
З метою виконання забезпечення повноти обліку платників місцевих податків і зборів, прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету громади та повноцінного функціонування сервісного центру обслуговування платників податків Бердичівської ДПІ Бердичівського управління Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області, заслухавши інформацію головного спеціаліста відділу з питань економіки та розвитку інфраструктури Царапаєвої М. О., враховуючи рекомендації постійної комісії сільської ради з питань бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму розвитку Бердичівської ДПІ Бердичівського управління Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2020 - 2022 роки (додаток №1).
2. Бердичівській ДПІ Бердичівського управління Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області щороку до 1 лютого подавати до Семенівської сільської ради інформацію про хід виконання заходів Програми розвитку Бердичівської ДПІ Бердичівського управління Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників за попередній рік.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку.
Сільський голова Н.В. Семенюк
Додаток № 1
до рішення ___ сесії
Семенівської сільської ради
від ______________ № ___
Програма розвитку Бердичівської ДПІ Бердичівського управління
Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників
на 2020 - 2022 роки
1. Мета Програми
Метою Програми розвитку Бердичівської ДПІ Бердичівського управління ГУ ДПС у Житомирській області щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2020-2022 роки (далі – Програма) є виконання забезпечення повноти обліку платників місцевих податків і зборів, прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету громади для фінансування витрат, пов’язаних з розвитком об’єднаної територіальної громади.
Програма розроблена з метою забезпечення виконання вимог Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203 - VІ “Про адміністративні послуги”, наказу ДФС України від 16.11.2018 № 739 “Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП“ щодо якісного надання адміністративних послуг, поліпшення обслуговування платників податків, функціонування автоматизованих робочих місць в центрі обслуговування платників, забезпечення створення комфортних умов для платників податків та на виконання вимог наказу ДФС України від 21.11.2014 № 318 “Про затвердження Бренд-буку” щодо впровадження загальної концепції та стандартів при оформленні центрів обслуговування платників, який надає майже весь перелік адміністративних і державних послуг для платників.
Очікувані результати:
- створення сприятливого інвестиційного клімату;
- створення умов для розвитку підприємництва;
- налагодження партнерських стосунків з платниками податків;
- впровадження стандартизованих та прозорих форм і методів обслуговування платників податків та зборів ;
- забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та органів державної податкової служби;
- забезпечення повноти та своєчасності надходження коштів до місцевого бюджету ;
- розширення бази оподаткування.
2. Основні шляхи та напрями виконання Програми
Інструментами виконання Програми є:
1. Функціонування сервісного центру обслуговування платників.
2. Придбання потужних серверів для безперебійної роботи ЦОП.
3. Придбання та ремонт комп’ютерної та копіювальної техніки.
4. Придбання канцелярських товарів (офісного паперу, офісних книг, тонеру для заправки комп’ютерної техніки, поштових конвертів, поштових марок).
Вжиття заходів щодо посилення контролю за повнотою сплати платежів до бюджету територіальної громади платниками податків шляхом проведення аналізу динаміки основних показників їх фінансово-господарської діяльності та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом, пошук додаткових джерел надходження платежів до бюджетів усіх рівнів.
Впровадження організаційних заходів із забезпечення дієвого контролю за повнотою сплати платежів до місцевого бюджету підприємствами, установами, організаціями, суб’єктами господарювання, фізичними особами.
Забезпечення щорічного проведення моніторингу фінансових результатів
діяльності суб'єктів господарювання, що зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території громади, визначення економічного потенціалу цих суб'єктів.
З метою адміністрування податків та впорядкування їх сплати до бюджету громади, вжиття заходів щодо виявлення суб’єктів господарювання, які проводять сплату платежів не за місцезнаходженням, а за місцем реєстрації, яка не відповідає їх фактичному місцезнаходженню.
Взаємодія з органами виконавчої влади з питань погашення заборгованості по розрахунках з бюджетом по податку на доходи фізичних осіб, плати за землю та вжиття заходів щодо погашення недоїмки до бюджетів усіх рівнів.
Забезпечення систематичного проведення контрольних зустрічних звірок щодо суб'єктів господарювання, які сплачують плату за землю. Продовження практики взаємодії з іншими контролюючими органами щодо повноти обліку фізичних осіб-платників плати за землю та своєчасності їх розрахунків з бюджетом.
Підготовка необхідних матеріалів та забезпечення участі представників Бердичівського управління на засіданнях робочих груп з питань координації дій органів ДПС і владних структур по забезпеченню надходжень податків, зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів у повному обсязі та зменшення податкового боргу по податкам та зборам до бюджету громади. Використання всіх передбачених чинним законодавством важелів впливу до тих платників податків, які ухиляються або мінімізують їх сплату.
Проведення заходів щодо залучення до сплати податків та зборів до місцевого бюджету суб'єктів господарської діяльності, які ухиляються від
їх сплати, не звітують або перебувають в розшуку.
Розгляд пропозицій підприємств і організацій щодо розстрочення сплати податкових зобов'язань та підготовка відповідних рішень згідно з вимогами податкового законодавства. Здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення.
Вжиття заходів стосовно удосконалення роботи з виявлення, оцінки,
збереження і реалізації безхазяйного майна та майна, що перебуває в податковій заставі.
Організація роботи із погашення заборгованості з податків та зборів до місцевого бюджету.
Організація всебічного, із застосуванням засобів масової інформації, інформування та роз'яснення платникам податків та громадянам нових податкових норм.
Забезпечення інформування широкого кола платників податків про зміни в податковому законодавстві з залученням всіх можливих ресурсів.
Забезпечення належної роботи центру обслуговування платників для роз'яснення податкового законодавства, особистого прийому платників посадовими особами Бердичівського управління, вжиття заходів щодо своєчасного та якісного розгляду їх звернень.
ІІІ. Ресурсне забезпечення та ймовірні шляхи виконання показників продуктивності Програми
Показниками ефективності програми є підвищення рівня якості послуг, що надаються платникам податків, зокрема створення комфортних умов та максимальне спрощення процедури декларування та сплати податків.
Показниками якості програми є розширення податкової бази за рахунок руйнування схем ухилення від оподаткування. Зазначені показники планується досягти за рахунок розширення переліку послуг, що надаються платникам податків у центрах обслуговування платників з урахуванням їх потреб та побажань.
Для виконання поставлених перед органами ДПС завдань, зокрема, щодо функціонування центру обслуговування платників для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків, направлення електронної звітності контролюючим органам, здійснення заходів зі створення автоматизованої інформаційно-аналітичної системи Бердичівської державної податкової інспекції Бердичівського управління ГУ ДПС у Житомирській області, необхідне додаткове фінансування.
Обсяг бюджетних коштів на виконання Програми визначається щороку, відповідно до бюджетного законодавства, виходячи з конкретних завдань та фінансових можливостей сільського бюджету.
З метою удосконалення та підвищення технічного рівня єдиної інформаційної та комп'ютерної мережі Бердичівської ДПС, створення нових технологій податкової діяльності, які базуватимуться на використанні сучасної комп'ютерної техніки для створення бази, яка дозволить систематично і широко використовувати внутрішню і зовнішню інформацію для планування і виконання функцій щодо контролю за сплатою податків і зборів, кошти сільського бюджету можуть бути спрямовані на придбання меблів, канцелярських товарів (офісного паперу, офісних книг, тонерів для заправки комп’ютерної техніки, поштових конвертів, поштових марок), комп'ютерної техніки та копіювальної техніки, включаючи комп'ютери, сервери, копіювальні апарати, принтери, блоки безперебійного живлення, матеріали та комплектуючі засоби обчислювальної техніки.
Секретар сільської ради О. М. Гортовлюк