Розпорядження №55-о «Про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та створення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації»
Скликання: | 7 скликання |
Сесія: | 35 |
Тип документу: | Розпорядження |
Дата: | 08.04.2020 |
Номер документу: | 55-о |
Назва документу: | Про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та створення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
сільського голови
від 01.04.2020 року № 55-о
Про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та створення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2, ліквідації та подолання наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природнього характеру регіонального рівня, відповідно до статей 75,76 Кодексу цивільного захисту України, розпоряджень Кабінету Міністрів України від 16.03.2020№ 320-р "Про встановлення режиму надзвичайної ситуації в Житомирській та Чернівецькій областях", від 25.03.2020 № 338-р "Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації", розпорядження голови облдержадміністрації від 19.03.2020 № 195 "Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Житомирської області, а також Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Житомирської обласної адміністрації № 1 від 26.03.2020 року :
1. Для безпосереднього проведення управління аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами керівництво робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – керівник робіт) залишаю за собою.
2. Затвердити обов'язки керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 1).
3. Створити штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та затвердити його склад (додаток 2).
4. Затвердити положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (додаток 3).
5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова Н.В.Семенюк
Додаток № 1
до розпорядження сільського голови
від 01.04.2020 № 55
Обов'язки керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
1.Загальні положення
Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (далі - керівник робіт з ліквідації наслідків НС) призначається розпорядженням сільського голови та у своїй діяльності керується Кодексом цивільного захисту України та іншими нормативно-правовими актами, передбаченими Кодексом цивільного захисту України.
До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків НС його обов’язки виконує староста відповідного старостинського округа , який прибув на місце надзвичайної ситуації першим.
Ніхто не має права втручатися в діяльність керівника робіт з ліквідації наслідків НС.
Рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС оформляється розпорядженням. Підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців здійснюється штабом з ліквідації наслідків НС. Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами, які беруть участь у ліквідації наслідків НС, а також громадянами і суб’єктами господарювання, розташованими у зоні НС.
2.Завдання та обов'язки
1.Здійснює безпосереднє керівництво аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами під час ліквідації наслідків НС.
2.Затверджує персональний склад штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня та призначає його начальника, встановлює порядок оповіщення членів штабу і режим роботи штабу.
3.Залежно від обставин, що склалися у зоні НС, самостійно приймає рішення щодо:
- здійснення заходів з евакуації;
- зупинення діяльності суб’єктів господарювання, розташованих у зоні
НС, та обмеження доступу населення до такої зони;
- залучення в установленому порядку до проведення аварійно-
рятувальних та інших невідкладних робіт необхідних транспортних засобів, іншого майна суб’єктів господарювання, розташованих у зоні НС, аварійнорятувальних служб, а також громадян за їх згодою;
- зупинення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, якщо виникла підвищена загроза життю або здоров’ю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків НС;
- інші рішення, необхідні для ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих.
4.Інформує вищестоящий штаб про обстановку, що склалась в зоні НС, та про вжиті заходи щодо ліквідації її наслідків щодобово до 6.00, 10.00, 14.00, 20.00 год. та по завершенню виконання покладених на нього завдань.
5.Інформує відповідні органи державної влади про вжиті заходи.
6.Після ліквідації наслідків НС готує звіт про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС та приймає рішення про ліквідацію штабу з ліквідації наслідків НС місцевого рівня.
3.Права
Керівник робіт з ліквідації наслідків НС має право на повну та достовірну інформацію про НС для організації робіт з ліквідації її наслідків.
Керувати всіма аварійно-рятувальними службами, що залучені до ліквідації наслідків НС.
У межах своєї компетенції надавати розпорядження всім суб’єктам, які беруть участь у ліквідації наслідків НС, а також громадянам і суб’єктам господарювання, які розташовані у зоні НС.
4.Відповідальність
Керівник робіт з ліквідації наслідків НС несе персональну відповідальність за управління аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами з ліквідації наслідків НС згідно з чинним законодавством.
Секретар ради О.М.Гортовлюк
Додаток №2
до розпорядження сільського голови
№ 55 від 01.04.2020р.
СКЛАД
штабу Семенівської сільської ради
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
Колесник Людмила Миколаївна, Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова штабу
Глушкова Світлана Іванівна Головний лікар КНП ЦПМСД Семенівсьської сільської ради, заступник голови штабу
Андрійчук Ігор
Анатолійович завідувач військово-облікового бюро, секретар штабу
ЧЛЕНИ штабу:
Гортовлюк Олена Михайлівна Секретар ради,
Осадчук Юлія Сергіівна Начальник організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства
Носова Тетяна Миколаївна Завідувач Центру надання соціальних послуг
Білик Анатолій Антонович в.о. старости Великонизгірецького старостинського округа
Апатов Ігор Адольфович в.о. старости Красівського старостинського округа
Ващенко Микола Миколайович в.о. старости Закутинецького старостинського округа
Юзефович Володимир Нарцизович в.о. старости Терехівського старостинського округа
Секретар ради О.М.Гортовлюк
Додаток № 3
до розпорядження сільського голови
від 01.04.2020 № 55
Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня
1.Загальні положення
1.1.Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (далі - НС).
1.2.Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС місцевого рівня утворюється штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (далі - Штаб з НС), який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (далі - керівник робіт з ліквідації наслідків НС).
1.3.Рішення про утворення та ліквідацію Штабу з НС, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження.
1.4.Керівництво роботою Штабу з НС здійснює його начальник.
1.5.Оповіщення персонального складу штабу НС здійснює секретар сільського голови за вказівкою керівника робіт з ліквідації наслідків НС згідно списку оповіщення.
1.6.Робота Штабу з НС в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.
2. Завдання та функції штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
2.1.Основними завданнями Штабу з НС є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.
2.2.Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями Штабу з НС є:
- визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;
- збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;
- визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації;
- визначення складу і кількості сил аварійно-рятувальних служб, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;
- підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;
- забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо організації та координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС;
- безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил аварійно-рятувальних служб, підрозділів силових структур, підрозділів національної і патрульної поліції, а також громадських організацій і волонтерів (у разі їх створення);
- взаємодія з відповідною спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС;
- ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;
- ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок НС;
- організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;
- здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління в НС відповідного рівня;
- організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійнорятувальних та інших невідкладних робіт;
- ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
3. Керівництво роботою штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та організація його діяльності
3.1.Керівництво роботою Штабу з НС здійснює начальник Штабу з НС, а у разі його відсутності – заступник. Працівники, залучені до роботи у складі Штабу з НС, підпорядковуються начальнику Штабу з НС, а у разі його відсутності – заступнику.
3.2.Начальник Штабу з НС відповідає за:
- організацію роботи Штабу з НС;
- своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
- безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
- ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
3.3.Начальник Штабу з НС зобов'язаний:
- здійснювати керівництво роботою Штабу з НС;
- проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС;
- вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
- організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.
3.4.Штаб з НС розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі.
3.5.Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватися робочі групи:
- аналізу ситуації і підготовки даних - для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;
- безпосереднього реагування - для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;
- організаційна група - для організації і підготовки засідань Штабу з НС, спеціальної комісії з ліквідації наслідків НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
- управління резервом сил - для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу з НС щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;
- представників підприємств, установ та організацій - для координації і обліку залучених сил і засобів, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних;
- матеріально-технічного забезпечення - для організації матеріальнотехнічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС органів влади та суб'єктів господарювання;
- організації зв'язку - для організації зв'язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу з НС, а також офісної техніки;
- взаємодії з населенням та засобами масової інформації - для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС; - інші робочі групи.
3.6.Штаб з НС має право одержувати від підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації.
3.7.Штаб з НС веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС.