Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Проєкт рішення виконавчого комітету №1 «Про роботу Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради»

Кількість переглядів: 466
Скликання: 7 скликання
Сесія: 7 виконком 21.05.2020р.
Тип документу: Проєкт рішення виконавчого комітету
Дата: 20.05.2020
Номер документу: 1
Назва документу: Про роботу Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради
Прикріплені файли:
  1. Проєкт рішення (0.05 МБ)

Україна

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЄКТ   Р І Ш Е Н Н Я

 

від     травня  2020 року                                                                         №

 

 

Про роботу Центру надання соціальних послуг

Семенівської сільської ради           

                  

            Заслухавши  та обговоривши інформацію Носової Т.М., завідувача Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради,  «Про роботу Центру надання соціальних послуг», яка ознайомила присутніх з організацією роботи відділень Центру: відділення соціальної допомоги вдома та відділення соціальної сфери, виконком   Семенівської сільської  ради відмічає, що роботу Центру організовано відповідно до вимог Закону України «Про соціальні послуги», з урахуванням Постанов Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 №1417 "Деякі  питання   діяльності територіальних   центрів   соціального   обслуговування   (надання соціальних послуг)" (зі змінами і доповненнями), від 09.04.2005р. №268 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги» та п.2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Надання соціальних послуг та соціальної допомоги потребуючим громадянам та сім’ям  заснована на нормах штатного розпису та бюджетного фінансування.

Створено систему обліку громадян та сімей, що дозволяє здійснювати своєчасний соціальний супровід.

         Відповідно до Положення, у Центрі функціонує два відділення; послуги соціальної допомоги вдома одиноким та людям похилого віку здійснюють 8 соціальних робітників, 3 (три) фахівця з соціальної роботи надають послуги соціального супроводу сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах та уразливим категоріям населення.

       

      Згідно статистичних даних за звітний 2019 рік  було охоплено роботою:

- 10 сімей, постраждалих від жорстокого поводження та насильства. В цих сім’ях виховується 11 дітей. У всіх сім’ях здійснено оцінювання потреб та охоплено членів сімей соціальним супроводом;

- три сім'ї, в яких є ризик соціального сирітства, в них виховується 9 дітей;

- 6 сімей, члени яких перебувають / перебували у конфлікті із законом, у 4-х сімях здійснена оцінка потреб та проводяться профілактичні заходи щодо скоєння повторних правопорушень;

- 9 сімей, де є алко/наркозалежні члени родини, в них виховується 23 дитини. Всі ці сім’ї стоять на обліку як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах;

- 1 сім'я перебувала на соціальному супроводі, в якій одна людина мала інвалідність;

- 15 осіб похилого віку потребували соціальної допомоги, 12 з них поставлено на обслуговування вдома.

 

      Всього за рік отримано 61 повідомлення про сім’ї, у яких склалися важкі сімейні обставини, у 53 сімей здійснена оцінка потреб, 38 сімей отримують соціальні послуги, виховується в цих сім’ях 58 дітей. Станом на 01.05.2020 року на обслуговуванні соціальними робітниками перебуває 82 громадянина, а на соціальному супроводі фахівців з соціальної роботи обліковується 17 сімей, в яких проживає 43 дитини.

      У лютому 2020 року органом опіки та піклування було знято з обліку 7 сімей, у яких покращилися життєві обставини і які більше не потребують соціального супроводу.

     

      У відділенні соціальної допомоги вдома перебувало 84 особи. За категоріями користувачів:

- 19 – особи з інвалідністю;

- 3 – ветерани війни, одна людина з інвалідністю;

- 11 – ветерани праці;

- 3 - постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС.

      На платній основі отримували соціальні послуги 14 осіб. Всього було надано 660 послуг на суму 8293,00 грн.

 

      Дуже насиченим роботою став період пандемії COVID-19, коли особливої уваги потребують сім’ї та громадяни уразливих категорій. Всі вони перебувають під посиленним контролем та супроводом. Так, спільно з бібліотекарями, відбувається щотижневе відвідування сімей вдома, також ця інформається системно передається в обласний центр соціальнних служб.

      Під жорстким контролем стоять також категорії: ветерани війни та діти, які з початком карантину повернулися в біологічні сімї з інтернатних закладів. Всього у нашу громаду повернулося 7 дітей, з яких 4 - із сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.

      Велику підтримку від керівництва громади отримали працівники Центру за останніх два місяці:

  1. Згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України,спрямованих на забезпечення додаткових соціальнихта економічних гарантій у звязку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) № 540-ІХ, передбачено доплату в розмірі 100% до заробітної плати соціальним робітникам Цетру надання соціальних послуг, які надають послуги громадянам вдома.

 

  1. Відбулася допомога та підтримка малозахищених верств населення:
    1. продуктові набори особам, яким виповнилося 80 років і більше – 32 набори;
    2. продуктові набори особам, які обслуговуються у ЦНСП на безоплатній основі – 68 наборів;
    3. Великодні пасочки всім особам, які обслуговуються у відділенні соціальної допомоги вдома.

 

  1. Забезпечено соціальних працівників: 
    1. засобами захисту (маски, респіратори, гумові рукавички, антисептичні серветки, миючі засиби)  – 12 працівників;
    2. засобами пересування – придбано нові велосипеди для 8 соціальних робітників.

 

  1. Забезпечено продуктами харчування учнів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти  - 35 учнів.

 

З метою системності проведення роботи  Центр співпрацює зі службою у справах дітей, поліцією, управлінням праці та соціального захисту населення, закладами охорони здоров’я, громадськими організаціями.

Враховуючи вищевказане, виконком  сільської  ради

 

В И Р І Ш И В:

     1. Вважати  роботу Центру надання соціальних послуг Семенівської сільської ради задовільною.

     2. Завідувачу Центру надання соціальних послуг Носовій Т.М.:

2.1. вести системний облік громадян, які обслуговуються соціальними робітниками на території сільської ради та громадян, які потребують обслуговування з метою покращення або відтворення життєдіяльності, соціальної адаптації та повернення до повноцінного життя;

2.2. забезпечити своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та соціального супроводу сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах;

2.3. надавати комплексну соціальну допомогу сім’ям з дітьми (отримання державної соціальної допомоги, здійснення юридичного захисту тощо);

2.4. брати участь у комплексних профілактичних рейдах «Діти вулиці», «Урок» з метою запобігання безпритульності, бездоглядності та правовпорушень серед неповнолітніх.

 

3. Соціальним робітникам відділення соціальної допомоги вдома (Шамрай Валентині Biктopiвні, Коломiець Галині Петрiвні, Чучавіній Олександрі Степанiвні, Антонь  Свiтлані Володимирiвні, Шевчук Тетяні Василiвні, Бойко Тетяні Віталіївні, Кулачок Валентині Миколаївні, Крижбі Альоні Петрівні):

3.1. своєчасно подавати завідувачу Центру місячні звіти з обслуговування громадян вдома, поновляти документи в особових справах згідно графіку;

3.2. надавати платні соціальні послуги відповідно до Положення про умови та порядок надання платних соціальних послуг, затвердженого рішенням виконавчого комітету Семенівської сільської ради  від  20.07.2017 року № 49.

4. Фахівцям з соціальної роботи (Мисик Оксані Іванівні, Чумак Ользі Володимирівні):

4.1. здійснювати системне інспектування сімей, які стоять на обліку в сільській раді спільно з предстаниками органів місцевого самоврядування, ювенальною превенцією Бердичівського відділу поліції ГУНП в Житомирській області; здійснювати обстеження  матеріально-побутових умов проживання.

4.2. забезпечити проведення профілактично-просвітницької роботи серед  дітей, схильних до правопорушень і бродяжництва та сімей, які опинились у складних життєвих обставинах для попередження жорстокого поводження, насильства, протидії торгівлі людьми;

4.3. впроваджувати нові технології соціального  супроводу згідно з вимогами Закону України «Про соціальні послуги», системно підвищувати свій професійний рівень та кваліфікаційні навички.

5. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

 

 

Сільський голова                                                                    Н.В. Семенюк


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь