Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Проєкт рішення сесії №9 «Про утворення комісії по інвентаризації майна, управлінських, бухгалтерських та інших документів установ Садківської сільської ради»

Кількість переглядів: 200
Скликання: 8 скликання
Сесія: 1
Тип документу: Проєкт рішення сесії
Дата: 26.11.2020
Номер документу: 9
Назва документу: Про утворення комісії по інвентаризації майна, управлінських, бухгалтерських та інших документів установ Садківської сільської ради
Прикріплені файли:
  1. Проєкт рішення (0.03 МБ)

Україна

СЕМЕНІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я

 

Перша сесія                                                                              ΙІ скликання

 

 від  26 листопада 2020 року                                                                     №   

 

 

Про утворення комісії по інвентаризації

майна, управлінських, бухгалтерських та інших доку  

ментів установ Садківської сільської

ради

                                                                                                                                                                          

 

         З метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку шляхом їх зіставлення з фактичною наявністю майна у підпорядкованих установах Садківської сільської ради, враховуючи Розпорядження КМУ від 12.06.2020 року № 711-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження території територіальних громад Житомирської області», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів  України  від 02  вересня 2014 року № 879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року              № 1365/26142, Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

     

                  1. Провести  інвентаризацію майна, управлінських, бухгалтерських, інших документів,активів та зобовязань  установ Садківської сільської ради станом на 01 грудня  2020 року .

     2. Створити комісію з питань проведення інвентаризації       Садківської сільської ради  у складі згідно з додатком (Додаток 1).

      3. Голові інвентаризаційної комісії провести інструктивну нараду з членами інвентаризаційної комісії, матеріально відповідальними особами з питань організації та проведення інвентаризації.

      4. Інвентаризаційній комісії проводити інвентаризацію за участю матеріально відповідальних осіб.

      5. Надати інвентаризаційні описи до 10 грудня 2020 року на затвердження  Семенівському сільському голові .

      6. Семенівському сільському голові Семенюк Наталії Володимирівні довести дані інвентаризаційних описів до відома сільської ради.

Сільський голова                                                         Наталія Семенюк

Додаток

до рішення сільської

ради від 26.11.2020 року № __     

 

 

 

Склад комісії

по інвентаризації

майна, управлінських, бухгалтерських

та інших документів установ Садківської сільської

ради

 

 

Голова  комісії :    

Баценюк Олена Сергіївна

 

Члени комісії :

Осадчук Юлія Сергіївна 

Чубенко Наталія Володимирівна

Войтко Наталія Корнієвна

Якимчук Олена Валентинівна

Кошеля Лідія Євстахіївна

Тринчук Ірина Василівна

Загоруйко Анна Василівна

Спринчак Ольга Павлівна

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                                        Олена  Гортовлюк


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь