Проєкт рішення сесії №4 «Про зміну засновника загальноосвітнього навчального закладу»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 2 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 11.12.2020 |
Номер документу: | 4 |
Назва документу: | Про зміну засновника загальноосвітнього навчального закладу |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
Друга сесія VII скликання
від 11 грудня 2020 року №
Про зміну засновника
загальноосвітнього навчального закладу
Заслухавши інформацію сільського голови Н.Семенюк та відповідно до рішення Бердичівської районної ради від 15.10.2020 року №615 «Про передачу майнового комплексу загальноосвітнього навчального закладу в комунальну власність Семенівській сільській об’єднаній територіальній громаді», розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 711-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області» та керуючись ст.ст.16, 25, п.30 ч.1 ст.26, ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Визнати з 01 січня 2021 року Семенівську сільську раду засновником Садківської загальноосвітньої школи I-II ступенів (Житомирська обл., Бердичівський район, с. Садки, вул. Миру,5-а).
2. Затвердити Статут Садківської загальноосвітньої школи I-II ступенів Семенівської сільської ради Бердичівського району(додається).
3. Директору Садківської загальноосвітньої школи 1-11 ступенів Семенівської сільської ради Бердичівського району – Тринчук І.В. провести дії, пов’язані з проведенням державної реєстрації нової редакції Статуту та змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку та антикорупційної діяльності та гуманітарних питань (освіти, фізичного виховання, культури, охорони здоров’я та соціального захисту).
Сільський голова Н.В.Семенюк
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішенням сесії Семенівської сільської ради
від 12.2020 р. №
Сільський голова Н.В.Семенюк
СТАТУТ
Садківської загальноосвітньої школи
І-ІІ ступенів Семенівської сільської ради
Житомирської області
с.Садки
2020 р.
І. Загальні положення
1.1. Назва закладу загальної Садківська загальноосвітня
середньої освіти: школа І-ІІ ступенів
Семенівської сільської ради
Житомирської області
1.2. Форма власності: комунальна
1.3. Юридична адреса: 13354, Житомирська область,
Бердичівський район,
село Садки,
вулиця Миру,
будинок 5А
1. 4. Заклад загальної середньої освіти - юридична особа, основним видом діяльності якої є освітня діяльність, що провадиться на певному рівні повної загальної середньої освіти;
1.5. Засновником (власником) навчального закладу є Семенівська сільська рада.
1.6. Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, зокрема її базової ланки.
1.7. Навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, Кабінету Міністрів України, наказами МОН, інших центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад та цим Статутом.
Статут затверджується сесією Семенівської сільської ради та реєструється згідно чинного законодавства.
1.8. У навчальному закладі визначена українська мова навчання.
1.9. Класи у закладі формуються згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством. В разі, коли кількість дітей менша за визначену нормативами їх наповнюваності – навчання організовуюється згідно чинного законодавства. Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів у закладі здійснюється згідно з нормативами, встановленими МОН.
1.10. Заклад приймає рішення про формуання класів з поглибленим вивчення предметів, спеціальних та інклюзивних класів для навчання дітей з особливими освітніми проблемами.
ІІ. Зарахування учнів до закладу загальної середньої
освіти та їх відрахування
2.1. За начальним закладом закріплена відповідна територія обслуговування за рішенням сесії Семенівської сільської ради. До початку навчального року навчальний заклад бере на облік учнів, що проживають на даній території.
2.2. Зарахування учнів до всіх класів закладу І-ІІ ступеня здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування. Іноземці та особи без громадянства зараховуються до закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.
2.3. Керівник закладу зобов`язаний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу, його Статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію освітнього процесу.
2.4. Зарахування учнів до закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом керівника. Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до 1 класу). До 1 класу, як правило, діти зараховуються з 6 років.
2.5. Переведення учнів закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленим МОН.
2.6. Перехід учнів до інших закладів освіти здійснюється відповідно до норм чинного законодавства.
ІІІ. Організація освітнього процесу
3.1. Освітній процес здійснюється відповідно до робочих навчальних планів, складених на основі типових навчальних планів, затверджених МОН. У плані конкретизуються варіативна частина державних стандартів освіти.
Індивідуалізація та диференціація навчання у закладі забезпечується шляхом реалізації інваріантної та варіативної частини.
3.2. Робочі навчальні плани схвалюються рішенням педради та затверджуються наказом керівника закладу.
3.3. Заклад забезпечує відповідність рівня загальної середньої освіти державним стандартам освіти.
3.4. Заклад працює за навчальними планами, підручниками, посібниками, що мають відповідний гриф МОН і забезпечує виконання освітніх завдань відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей.
3.5.Заклад обирає форми, засоби і методи навчання та виховання відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та свого статуту.
3.6. Освітній процес у закладі здійснюється за груповою та індивідуальною формою навчання.
3.7. Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.
3.8.Структура навчального року, режим роботи встановлюється закладом у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, схвалюється рішенням педради та затверджується наказом керівника закладу.
3.9. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менше як 30 календарних днів.
3.10. Тривалість уроків у закладі становить: у 1-х класах-35 хв., у 2-4-х класах-40хв., у 5-9-х класах-45 хв. Зміна тривалості уроків допускається тільки відповідно до законодавства.
3.11. Для учнів 5-9-х класів допускається проведення підряд 2-х уроків під час проведення лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання.
3.12. Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахування потреб в організаціях активного відпочинку та харчування учнів, але не менше як 10 хв., великої перерви (після 2 або 3 уроку)- 20 хв.
3.13. Розклад уроків складається відповідно до робочого навчального плану закладу з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог і затверджується керівником закладу.
3.14. Відволіканні учнів від навчальних занять для впровадження інших видів діяльності забороняється (окрім випадків передбачених законодавством).
3.15. Залучення учнів до видів діяльності, непередбачених навчальною програмою та робочим навчальним планом закладу, дозволяється лише за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють.
3.16. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням вимог навчальних програм та індивідуальних особливостей учнів.
IV. Оцінювання навчальних досягнень учнів.
4.1.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів закладу визначається МОН.
4.2. Облік навчальних досягнень учнів протягом навчального року здійснюється у класних та електронних журналах відповідно до інструкцій, затверджених МОН. Результати навчальної діяльності за рік заносяться до особових справ учнів.
4.3. У першому класі складається словесна характеристика сформованих компетентностей учнів. За рішенням педагогічної ради закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь та навичок учнів другого класу. У наступних класах оцінювання учнів здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
4.4. Навчання у випускних (4-х, 9-х) класах закладу завершується держаною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок державної підсумкової атестації визначається МОН. В окремих випадках учні за станом здоров’я або з інших поважних причин можуть бути звільнені від державної підсумкової атестації у порядку, що встановлюється МОН та МОЗ.
4.5. Учні початкової школи, які протягом одного року навчання не засвоїли програмний матеріал, за поданням педагогічної ради та згодою батьків(осіб, які їх замінюють) направляються на обстеження фахівцями відповідної психолого-медико-педагогічної консультації та продовжують навчання відповідно до її висновків.
4.6. За результатами навчання учням (випускникам) видається відповідний документ: 4-й клас – свідоцтво, 9-й клас – свідоцтво про базову загальну середню освіту. Зразок документів про базову загальну середню освіту затверджується Кабінетом Міністрів України.
4.7. Учням з порушеннями розумового розвитку видається свідоцтво про базову загальну середню освіту за спеціальною програмою.
4.8. За відмінні успіхи у навчанні учні 2-8 класів можуть нагороджуватись похвальним листом «За високі досягнення у навчанні». За відмінні успіхи у навчанні випускникам 9 класу видаються свідоцтва про базову загальну середню освіту з відзнакою. Порядок нагородження учнів за відмінні успіхи у навчанні встановлюється МОН.
4.9. Документи про освіту та відповідні додатки до них реєструються у книгах обліку та видачі зазначених документів. Контроль за дотриманням порядку видачі випускникам свідоцтв, похвальних листів здійснюється МОН та засновником.
V. Виховний процес у закладі
5.1. Виховання учнів у закладі здійснюється під час проведення уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи.
5.2. Цілі виховного процесу в закладі визначаються на основі принципів, закладених у Конституції, законах України та інших нормативно-правових актах.
5.3. У закладах забороняється утворення та діяльність організаційних структур політичних партій, а також релігійних організацій і воєнізованих формувань. Примусове залучення учнів закладу до вступу в будь-які об`єднання громадян, громадські, громадсько-політичні, релігійні організації участі в агітаційній роботі та політичних партіях забороняється.
5.4. Дисципліна в закладі дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників освітнього процесу, дотримання правил внутрішнього розпорядку та Статуту навчального закладу. Застосовування методів фізичного та психічного насильства забороняється.
VI. Учасники освітнього процесу
6.1. Учасниками освітнього процесу в закладі є учні, педагогічні-працівники, бібліотекарі, інші спеціалісти закладу, керівники, батьки та особи, які їх замінюють.
6.2. Статус, права та обов’язки учасників освітнього процесу, визначаються Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншим актами законодавства.
6.3. Учень-особа, яка навчається і виховується в закладі.
6.4. Учні закладу мають гарантоване державою право на:
- доступність і безоплатність базової загальної середньої освіти;
- форми навчання, профільного напряму, факультативів, спецкурсів, позакласних занять;
- безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;
- користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною,культурно-спортивною базою закладу;
- участь в різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
- отримання додаткових, у тому числі платних, навчальних послуг;
- участь у роботі органів громадського самоврядування закладу;
- участь в роботі добровільних самодіяльних об`єднань, творчих студій, клубів, гуртків, груп за інтересами тощо;
- повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;
- захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.
6.5. Учні закладу зобов`язані:
- оволодівати знаннями,вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначеному Державним стандартом загальної середньої освіти;
- підвищувати свій загальний культурний рівень;
- брати участь у пошуковій та науковій діяльності, передбаченій начальними програмами та навчальним планом закладу, його статутом;
- дотримуватися вимог законодавства, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;
- виконувати вимоги педагогічних та інших працівників закладу відповідно до статуту та правил внутрішнього розпорядку закладу;
- брати участь у різних видах трудової діяльності;
- дбайливо ставитися до державного, комунального, громадського і особистого майна, майна інших учасників навчально-виховного процесу;
- дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку закладу;
- дотримуватися правил особистої гігієни.
6.6. Учні закладу залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно-корисної праці відповідно до статуту і правил внутрішнього розпорядку з урахування віку, статі, фізичних можливостей.
6.7. За невиконання учасниками освітнього процесу своїх обов’язків, порушення статуту, правил внутрішнього розпорядку на них можуть накладатися стягнення відповідно до закону.
6.8. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров`я якої дає змогу виконувати професійні обов’язки в навчальних закладах системи загальної середньої освіти.
6.9. До педагогічної діяльності у закладах не допускаються особи, яким вона заборонена за медичними показаннями, за вироком суду. Перелік медичних протипоказань щодо провадження педагогічної діяльності встановлюється законодавством.
6.10. Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних та інших працівників закладу, інші трудові відносини регулюються законодавством про працю, Законом України «Про повну загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами.
6.11. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається відповідно до законодавства керівником закладу. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки ( посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише в разі зміни кількості годин для навчання окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням вимог законодавства про працю.
6.12. Керівник закладу призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками, права та обов’язки яких визначаються нормативно-правовими актами МОН, правилами внутрішнього розпорядку та Статутом закладу.
6.13. Не допускається відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків крім випадків, передбачених законодавством. Залучення педагогічних працівників у видах робіт, непередбачених робочим навчальним планом, навчальними програмами та іншими документами, що регламентують діяльність навчального закладу, здійснюється лише за їх згодою.
6.14. Педагогічні працівники підлягають атестації відповідно до порядку, встановленого МОН.
6.15. Педагогічні працівники закладу мають право:
- самостійно обирати форми, методи, способи навчальної роботи, не шкідливі для здоров`я учнів;
- брати участь у роботі методичних об`єднань, нарад, зборів закладу та інших органів самоврядування закладу, в заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;
- обирати форми та здійснювати підвищення своєї кваліфікації;
- навчатися у вищих навчальних закладах і закладах системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- проходити атестацію для здобуття відповідної кваліфікаційної категорії та отримувати її в разі успішного проходження атестації;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
- вносити керівництву закладу і відділу освіти, молоді т