A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Проєкт рішення сесії №55 «Про затвердження Програми розвитку Бердичівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області, як відокремленого підрозділу ДПС, щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2021 - 2023 роки»

Кількість переглядів: 159
Скликання: 8 скликання
Сесія: 4
Тип документу: Проєкт рішення сесії
Дата: 19.02.2021
Номер документу: 55
Назва документу: Про затвердження Програми розвитку Бердичівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області, як відокремленого підрозділу ДПС, щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2021 - 2023 роки
Прикріплені файли:

 

Україна

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ  

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

     П Р О Е К Т Р І Ш Е Н Н Я

 

Четверта сесія                                                                         VIІΙ скликання

 

від 19 лютого 2021 року                                                         № ______

                                         

Про затвердження Програми розвитку

Бердичівської ДПІ Головного управління

ДПС у Житомирській області, як відокремленого

підрозділу ДПС, щодо функціонування сервісного центру

обслуговування платників на 2021 - 2023 роки

 

            З метою забезпечення якісного надання адміністративних послуг, поліпшення обслуговування платників податків, створення комфортних умов для платників податків, повноти обліку платників місцевих податків і зборів,  прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету громади та повноцінного функціонування Бердичівської ДПІ, враховуючи рекомендації постійної комісії сільської ради з питань  бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

         

В И Р І Ш И Л А:

 

            1. Затвердити Програму розвитку Бердичівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області, як відокремленого підрозділу ДПС, щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2021 - 2023 роки (далі – Програма) (додаток №1).

 

            2. Бердичівській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області щороку до 1 лютого подавати до Семенівської сільської  ради інформацію про хід виконання заходів Програми за попередній рік.

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку.

 

Сільський голова                                                            Наталія СЕМЕНЮК

                                                                                            

 

 

                                                                                               Додаток № 1

                                                                                        до рішення сільської ради

                                                                                   від 19.02.2021 р. № _____

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма розвитку Бердичівської ДПІ

Головного управління ДПС у Житомирській області, як відокремленого підрозділу ДПС, щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2021 - 2023 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Мета Програми

Метою Програми розвитку Бердичівської ДПІ  Головного управління ДПС у Житомирській області, як відокремленого підрозділу ДПС,  щодо функціонування сервісного центру обслуговування платників на 2021-2023  роки  (далі – Програма) є виконання  забезпечення повноти обліку платників місцевих податків і зборів,  прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету громади для фінансування витрат, пов’язаних з розвитком   територіальної громади.

        Програма розроблена з метою забезпечення виконання вимог Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203 - VІ “Про адміністративні послуги”, наказу ДПС України від 30.09.2020 № 537 “ Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП “ щодо якісного надання адміністративних послуг, поліпшення обслуговування платників податків, функціонування автоматизованих робочих місць в центрі обслуговування платників, забезпечення створення комфортних умов для платників податків та на виконання вимог наказу ДФС України від 21.11.2014 № 318 “Про затвердження Бренд-буку” щодо впровадження загальної концепції та стандартів при оформленні центрів обслуговування платників, який надає майже весь перелік адміністративних і державних послуг для платників.

 

Очікувані результати:

 

  • створення сприятливого інвестиційного клімату;
  • створення умов для розвитку підприємництва;
  • налагодження партнерських стосунків з платниками податків;
  • впровадження стандартизованих та прозорих форм і методів обслуговування платників податків та зборів ;
  • забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та органів державної  податкової служби;
  • забезпечення повноти та своєчасності надходження коштів до місцевого бюджету ;
  • розширення бази оподаткування.

2. Основні шляхи та напрями виконання Програми

        Інструментами виконання Програми є:

1. Функціонування сервісного центру обслуговування платників (далі - ЦОП).

2. Придбання меблів для обслуговування платників та облаштування місць очікування в ЦОП.

3. Проведення поточного ремонту залів ЦОП з метою покращення якості обслуговування відвідувачів.

4. Придбання потужних серверів для безперебійної роботи ЦОП.

5. Придбання  та ремонт комп’ютерної  та копіювальної техніки.

6. Придбання канцелярських товарів (офісного паперу, офісних книг, тонеру для заправки комп’ютерної техніки, поштових конвертів, поштових марок).

7. Облаштування в ЦОП дитячого куточка.

        Вжиття заходів щодо формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, видача Картки платника податків, - документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.

    

       Забезпечення видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми та про джерела виплачених доходів та утриманих податків.

 

       Забезпечення здійснення реєстрації та ведення обліку платників податків, об’єктів оподаткування.

   

       Взаємодія з органами виконавчої влади з питань погашення заборгованості по розрахунках з бюджетом по податку на доходи фізичних осіб, плати за землю та вжиття заходів  щодо погашення недоїмки до бюджетів усіх рівнів.

         Забезпечення систематичного проведення контрольних зустрічних звірок щодо суб'єктів господарювання, які сплачують плату за землю. Продовження практики взаємодії з іншими контролюючими органами щодо повноти обліку фізичних осіб-платників плати за землю та своєчасності їх розрахунків з бюджетом.                 

         Підготовка необхідних матеріалів та забезпечення участі представників Бердичівської державної податкової інспекції на засіданнях робочих груп з питань координації дій органів ДПС і владних структур по забезпеченню надходжень податків, зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів у повному обсязі та зменшення податкового боргу по податкам та зборам до бюджету громади. Використання всіх передбачених чинним законодавством важелів впливу до тих платників податків, які ухиляються або мінімізують їх сплату.

        Створення належних умов для жителів територіальної громади для проведення звірки даних з податку на нерухоме майно та плати за землю.

 

        Організація всебічного, із застосуванням засобів масової інформації, інформування та роз'яснення платникам податків та громадянам нових податкових норм.

        Забезпечення інформування широкого кола платників податків про зміни в податковому законодавстві  з залученням всіх можливих ресурсів.

         Забезпечення належної роботи центру обслуговування платників для роз'яснення податкового законодавства, особистого прийому платників посадовими особами Бердичівської державної податкової інспекції, вжиття заходів щодо своєчасного та якісного розгляду їх звернень.

        Сворення відповідних умов для проведення деклараційної кампанії громадянам з метою повноти сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету громади.

3. Ресурсне забезпечення та ймовірні шляхи виконання показників продуктивності  Програми

 

         Показниками ефективності програми є підвищення рівня якості послуг, що надаються платникам податків, зокрема створення комфортних умов та  максимальне спрощення процедури декларування та сплати податків.

         Показниками якості програми є розширення податкової бази. Зазначені показники планується досягти за рахунок розширення переліку послуг, що надаються платникам податків у центрах обслуговування платників з урахуванням їх потреб та побажань.

Для виконання поставлених перед органами ДПС завдань, зокрема, щодо функціонування центру обслуговування платників для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків, направлення електронної звітності контролюючим органам,  здійснення заходів зі створення автоматизованої інформаційно-аналітичної системи Бердичівської  державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській області, як відокремленого підрозділу ДПС, необхідне додаткове фінансування.

Обсяг бюджетних коштів на виконання Програми визначається щороку, відповідно до бюджетного законодавства, виходячи з конкретних завдань та фінансових можливостей сільського бюджету.

На функціонування центру обслуговування платників Бердичівської ДПІ з сільського бюджету виділяються кошти на придбання меблів для обслуговування платників та облаштування місць очікування в ЦОП, проведення поточного ремонту залів ЦОП з метою покращення якості обслуговування відвідувачів, облаштування в ЦОП дитячого куточка, придбання канцелярських товарів (офісного паперу, офісних книг, тонеру для заправки комп’ютерної техніки, поштових конвертів, поштових марок), придбання та ремонт комп'ютерної техніки та копіювальної техніки, включаючи комп'ютери, сервери, копіювальні апарати, принтери, блоки безперебійного живлення, матеріали та комплектуючі засоби обчислювальної техніки з метою удосконалення та підвищення технічного рівня єдиної інформаційної та комп'ютерної мережі Бердичівської ДПІ, створення нових технологій податкової діяльності, які базуватимуться на використанні сучасної комп'ютерної техніки для створення бази, яка дозволить систематично і широко використовувати внутрішню і зовнішню інформацію для планування і виконання функцій щодо контролю за сплатою податків і зборів.

 

Секретар сільської ради                                           Олена ГОРТОВЛЮК

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь