Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Проєкт рішення сесії №30 «Про  затвердження Положення  про конкурс  на посаду директора закладу загальної середньої освіти Семенівської сільської ради Житомирської  області»

Кількість переглядів: 140
Скликання: 8 скликання
Сесія: 8
Тип документу: Проєкт рішення сесії
Дата: 08.07.2021
Номер документу: 30
Назва документу: Про  затвердження Положення  про конкурс  на посаду директора закладу загальної середньої освіти Семенівської сільської ради Житомирської  області
Прикріплені файли:

                                                            Україна                                 

                •  

              СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                           БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

                                            ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

                                                  ПРОЄКТ   РІШЕННЯ

 

 Восьма сесія                                                          VIIІ скликання

 

 від      липня  2021 р.                                             №

 

Про  затвердження Положення  про конкурс 

на посаду директора закладу загальної середньої освіти

Семенівської сільської ради Житомирської  області

 

           Керуючись  ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.29 Закону України «Про повну загальну середню освіту», беручи до уваги Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 28.03.2018 № 291, враховуючи рекомендації Управління Державної служби якості освіти в Житомирській області,   сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

            1. Затвердити Положення про конкурс на посаду директора закладу загальної середньої освіти Семенівської сільської ради Житомирської області, що додається.

           2. Делегувати відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради  повноваження щодо призначення та звільнення з посади керівників комунальних закладів загальної середньої освіти Семенівської сільської ради Житомирської області.

          3. Вважати таким, що втратило чинність рішення шостої сесії VIII скликання від 26 травня 2021 року № 225 «Про затвердження  Положення про конкурс на посаду директора закладу загальної середньої освіти Семенівської сільської ради Житомирської області».    

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію  з питань  регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку та антикорупційної діяльності та гуманітарних питань (освіта, фізичне виховання, культура, охорона здоров’я та соціальний захист).

 

 

 

Сільський голова                                                         Наталія СЕМЕНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Додаток 

                                                                                   до рішення сільської ради

                                                                          від   08.07.2021 р. №   

 

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про конкурс на посаду директора закладу загальної середньої освіти Семенівської сільської ради Житомирської області

 

  1. Це Положення визначає процедуру проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності(далі – заклад освіти), підпорядкованому відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради (далі – відділ освіти).
  2. Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності відповідно до цього Положення.
  3. Призначення керівника закладу освіти здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради за результатами конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності (далі – конкурс), що проводиться відповідно до цього Положення шляхом укладення строкового трудового договору (контракту).

4. Підставами для прийняття рішення про проведення конкурсу є:

1) утворення нового навчального закладу;

2) наявність вакантної посади керівника закладу освіти;

3) завершення строку трудового договору, укладеного з керівником закладу загальної середньої освіти.

 

  1. Рішення про проведення конкурсу приймає відділ освіти, молоді та спорту Семенівської  сільської  ради:

1) одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу загальної середньої освіти;

2) не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з керівником закладу освіти;

3) не пізніше десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного закладу загальної середньої освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

  1. Конкурс складається з таких етапів:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу освіти;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

7.Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.

8.Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на офіційному веб-сайті засновника та на офіційному веб-сайті закладу освіти, молоді та  спорту наступного робочого дня з дня прийняття рішення про проведення конкурсу та має містити:

  1) найменування і місцезнаходження закладу;

  2) найменування посади та умови оплати праці;

 3) кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»;

 4) вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для     участі у конкурсі;

  5) дату та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість;

  6) прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.

9.  Для організації проведення конкурсів на посади керівників закладів загальної середньої освіти  утворюється комісія з проведення конкурсів на посади керівників закладів загальної середньої освіти Семенівської сільської ради (далі – конкурсна комісія), персональний склад якої затверджує виконавчий комітет Семенівської сільської ради.

10. Загальна чисельність членів конкурсної комісії становить від 6 до 15 осіб, до складу якої на паритетних засадах входять представники:

- засновника;

-  Бердичівської районної державної адміністрації чи Державної служби якості освіти у Житомирській області;

- інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної  профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо).

11. У роботі конкурсної комісії з правом дорадчого голосу можуть брати участь представники органів громадського самоврядування закладу освіти, на посаду керівника якого оголошено конкурс.

12. До складу конкурсної комісії не може бути включена особа, яка:

1) визнана в установленому законом порядку недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;

2) має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення;

3) відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів.

13. Члени конкурсної комісії зобов’язані:

1) брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;

2) заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, що унеможливлюють їх участь у складі конкурсної комісії.

14. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більшість членів затвердженого складу комісії. Члени конкурсної комісії можуть висловити свою окрему думку з відповідного питання, яка додається до протоколу засідання.

15. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

16. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості ,об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.

17. Організаційною формою роботи конкурсної комісії є засідання. Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, який підписується всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюється на офіційному веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради протягом наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.

18. Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

1) заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

2) автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

3) копія паспорта громадянина України;

4) копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

5) документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

6) копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);

7) довідка про відсутність судимості;

8) довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

9) мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

 Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.

 

19. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання заяви та документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:

  • перевіряє подані документи щодо  відповідності установленим  вимогам;
  • приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі;
  • оприлюднює на офіційному веб-сайті засновника та відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі – кандидати);

 

20


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь