Проєкт рішення сесії №64 «Про внесення змін до рішення від 10.02.2017 року №56 «Про утворення централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради»»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 9 |
Тип документу: | Проєкт рішення сесії |
Дата: | 21.09.2021 |
Номер документу: | 64 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення від 10.02.2017 року №56 «Про утворення централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради» |
Прикріплені файли: |
Україна
СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
Дев’ята сесія VΙΙІ скликання
від вересня 2021 р. №
Про внесення змін до рішення
від 10.02.2017 року №56
«Про утворення централізованої бухгалтерії
відділу освіти, молоді та спорту
Семенівської сільської ради»
Відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись п.5 ст. 26, п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності в сфері освіти, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до п.2 рішення від 10.02.2017 року №56 «Про утворення централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради» виклавши Положення про централізовану бухгалтерію відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради та структуру, згідно з додатком 1 в новій редакції.
2. Пункт 2 рішення Семенівської сільської ради від 10.02. 2017 року №56 «Про утворення централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради» вважати такими, що втратило чинність.
3.Начальнику відділу освіти, молоді та спорту Балюку Ю.В. затвердити штатний розпис централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку.
Сільський голова Наталія СЕМЕНЮК
Додаток 1
до рішення сесії сільської ради
від .09.2021 р.№
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ЦЕНТРАЛІЗОВАНУ БУХГАЛТЕРІЮ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
Розділ І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає завдання та функціональні обов’язки централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради, повноваження її керівника — головного бухгалтера та вимоги до його професійно-кваліфікаційного рівня.
1.2. Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту є структурним підрозділом відділу, без права юридичної особи. В межах дотримання посадових інструкцій підпорядковується головному бухгалтеру, який не є розпорядником бюджетних коштів.
1.3. Централізована бухгалтерія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, Бюджетним Кодексом України, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи, ухвалами ради громади, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями голови сільської ради, іншими нормативно-правовими актами в області господарського і податкового права, правилами внутрішнього трудового розпорядку, розпорядженнями сільського голови, наказами начальника відділу освіти, молоді та спорту іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність відділу освіти, молоді та спорту, а також положенням про централізовану бухгалтерію
Розділ ІІ. Основні завдання та функції централізованої бухгалтерії.
Централізована бухгалтерія відділу утворена для здійснення організаційно-функціональних повноважень у фінансовій сфері з метою забезпечення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності в сфері освіти, ефективного використання її фінансових ресурсів.
2.1.Основними завданнями централізованої бухгалтерії відділу є:
– забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності відділу, дотримання єдиних методологічних засад, установлених Законом України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” та складення звітності з використанням кошторису видатків обслуговуючих закладів;
–відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції i результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
– забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
- забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій, інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
– забезпечення контролю за наявністю i рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів i кошторисів;
- здійснення контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; ;
- забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та надання до обліку первинних документів;
- забезпечує зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій , а також звітності протягом установленого терміну;
- забезпечення перерахування податків і зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань;
- проведення інвентаризації основних засобів, необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей і грошових коштів;
- участь у підготовці пропозицій щодо забезпечення раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
- - складання кошторисів та інших документів згідно визначеного порядку;
- проведення використання бюджетних коштів в межах затверджених асигнувань;
- - надання оперативної інформації, складання та подання бухгалтерської звітності у відповідні терміни;
- складання встановленої звітності по використанню електроенергії, опалення, водопостачання, тощо;
- здійснення списання основних засобів та використаних матеріальних цінностей;
- забезпечення організаційно-технічної підготовки та проведення засідань тендерного комітету щодо організації проведення державних закупівель;
- підготовка та винесення на затвердження тендерного комітету, у терміни, визначені законодавством, проекту зведеного річного плану державних закупівель на бюджетний рік відповідно до кошторисів. У разі потреби здійснювати підготовку змін та доповнень до річного плану державних закупівель протягом бюджетного року.
- забезпечення правової допомоги структурним підрозділам відділу освіти;.
2.2 Централізована бухгалтерія відповідно до покладених на неї завдань виконує наступні функції:
- веде бухгалтерський облік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів, щодо ведення бухгалтерського обліку з відображенням господарських операцій на підставі прийнятих до обліку первинних документів шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
-cкладає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;
-забезпечує тотожність даних аналітичного обліку оборотам і залишкам за рахунками синтетичного обліку на перше число кожного місяця;
-своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;
--проводить аналіз обсягів видатків за попередні роки, опрацьовує попередню розрахункову потребу на наступний бюджетний рік, складає бюджетний запит з відповідними обґрунтуваннями, складає проекти кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду місцевого бюджету, складає та подає на затвердження розпис, кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету та плани спеціального фонду місцевого бюджету, паспорта бюджетних програм, в разі необхідності внесення змін протягом бюджетного року складає довідки про зміни до розпису, кошторису та плану асигнувань;
-- складає штатний розпис і розрахунки до нього в розрізі підрозділів відділу освіти,молоді та спорту Семенівської сільської ради;
-- приймає участь у розробці бюджетних програм та опрацьовує отримані документи та інформацію, що стосується питань порушених в конкретній бюджетній програмі, протягом року здійснює аналіз їх виконання, контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до напрямів діяльності бюджетних програм;
- здійснює поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;
- проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
- приймає участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
- здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
-- розроблює та приймає участь у розробленні документів правового характеру;
-проводить вивчення, аналіз укладення і виконання договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності відділу освіти;
-. приймає участь у роботі з укладення господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість, розробленні умов колективних договорів, а також розгляді питань про дебіторську і кредиторську заборгованість.;
- готує разом з іншими підрозділами пропозиції про зміну чинних або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані відділом освіти.
Розділ ІІІ. Права централізованої бухгалтерії
3. Централізована бухгалтерія має право :
3.1. Надавати запити у встановленому законодавством порядку до структурних підрозділів відділу освіти , щодо отримання інформації, документів і матеріалів, необхідних для виконання покладених на неї завдань.
3.2.Перевіряти в структурних підрозділах відділу освіти зберігання і витрачання матеріальних цінностей та штатний розпис.
3.3 Вносити пропозиції керівництву про притягнення працівників за не забезпечення цільового та ефективного витрачання бюджетних коштів та товарно-матеріальних цінностей.
3.4 Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу освіти.
Розділ ІV. Відповідальність централізованої бухгалтерії
4.1. Персональну відповідальність за роботу централізованої бухгалтерії та належне здійснення покладених на неї завдань та функцій несе головний бухгалтер.
4.2. Працівники централізованої бухгалтерії можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.
4.3. Працівники централізованої бухгалтерії несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеним чинним законодавством.
Розділ V. Організація роботи централізованої бухгалтерії
5.1.Керівником централізованої бухгалтерії є головний бухгалтер, який підпорядковується та є підзвітним начальнику відділу освіти, молоді та спорту.
Головний бухгалтер призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про працю з урахуванням вимог до професійно-кваліфікаційного рівня,
5.2.У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов’язків покладається на іншого працівника централізованої бухгалтерії відповідно до наказу начальника відділу освіти.
5.3. Головний бухгалтер:
5.3.1 здійснює керівництво діяльністю централізованої бухгалтерії, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань;
5.3.2 організовує роботу централізованої бухгалтерії відповідно до чинного законодавства, керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання державної та фінансової дисципліни;
5.3.3 подає начальнику відділу освіти пропозиції щодо визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;
5.3.4 вносить пропозиції щодо оптимальної структури централізованої бухгалтерії та чисельність її працівників;
5.3.5. розробляє функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників централізованої бухгалтерії, визначає міру їх відповідальності;
5.3.6. здійснює преміювання працівників відділу за своєчасне та якісне виконання функціональних повноважень та посадових обов’язків;
5.3.7. виконує доручення начальника відділу освіти;
5.3.8. відповідає за належне збереження бухгалтерських документів.
5.4 Структура централізованої бухгалтерії затверджується сільською радою.
5.5.Централізована бухгалтерія утримується за рахунок коштів бюджету громади.
Розділ VІ. Заключні положення
6.1 Зміни та доповнення до цього Положення можуть бути внесені з ініціативи сільського голови, начальника відділу освіти, молоді та спорту в установленому порядку згідно чинного законодавства.
Структура централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту
Семенівської сільської ради
посада |
К-сть штатних одиниць |
Головний бухгалтер |
1 |
Провідний бухгалтер |
1 |
Бухгалтер 1 кат |
2 |
Юрисконсульт |
1 |
разом |
5 |
Секретар ради Олена ГОРТОВЛЮК