A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Прийняття сільського бюджету на 2018 рік

Дата: 26.12.2017 15:32
Кількість переглядів: 406

22 грудня  в  адміністративному приміщенні села Великі Низгірці заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Баценюк Олена Сергіївна презентувала проект сільського бюджету на 2018 рік.

Основними принципами і пріоритетами, які враховані при формуванні проекту  сільського бюджету  на 2018 рік, є:

-      реальність та збалансованість всіх показників сільського бюджету;

-      підвищення прозорості, результативності та ефективності використання бюджетних коштів шляхом застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі;

-      соціальна спрямованість сільського бюджету.

В цілому фінансовий ресурс сільського бюджету на 2018 рік визначено в сумі  34014,2 тис.грн.,  з них надходження загального фонду (без міжбюджетних трансфертів) склали 18750,0 тис.грн.  Джерела надходжень до сільського бюджету не змінилися – це податок та збір на доходи фізичних осіб (11400,0 тис.грн) місцеві податки  (6202,6 тис.грн), рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (170,0тис.грн), внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок) – 950,0 тис.грн., та інші надходження (27,4 тис.грн). Разом ці податки формують 55,8% сільського бюджету, решта 44,2% (14853,4 тис.грн) займають трансферти з державного бюджету – це дотації з державного бюджету (1515,3 тис.грн), освітня субвенція (9683,7 тис.грн), медична субвенція (3587,7 тис.грн) та субвенція з державного бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань -66,7 тис.грн.

Міністерством фінансів України обрахована  реверсна дотація, яка перераховується сільським  бюджетом до державного бюджету та складає  671,6 тис. грн що на 626,5 тис.грн. більше, ніж у 2017 році.

Щодо видаткової частини  сільського бюджету, то особливістю є те, що   проект сільського бюджету на 2018 рік за видатками сформований за програмно-цільовим методом бюджетування.  Кошти освітньої субвенції з державного бюджету в обсязі 9683,7 тис.грн. спрямовуються  тільки на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проте, освітньої субвенції сільському бюджету доведено менше ніж у 2017 році на 840,2 тис.грн., або на 8,0%.

За рахунок додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти  передбачені кошти в сумі 1166,8 тис.грн.,  або на 1010,6 тис.грн., менше  планових призначень за 2017 рік.

    Фінансовий ресурс, доведений Міністерством фінансів України на 2018 рік, є недостатнім для забезпечення повноцінного виконання делегованих державою повноважень. За рахунок прогнозного показника Мініфіну неможливо забезпечити в повному обсязі  оплату праці з нарахуваннями працівників шкіл.

Обсяг освітньої субвенції визначено на основі формули, яка враховуватиме нормативну наповнюваність класів, що на думку держави, дасть змогу запровадити стимулюючий механізм під час проведення оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів. В зв’язку з цим, обсяг субвенції занижено на 2706,3 тис.грн.

 Залучивши власні надходження сільського бюджету в сумі 254,9 тис.грн, недостатність по оплаті праці педагогічним працівникам складає 2451,4 тис. грн.

 Медична субвенція спрямовується лише на оплату поточних видатків закладів охорони здоров’я, крім оплати енергоносіїв. Медична субвенція доведена державою в сумі 3587,7 тис.грн з неї на вторинний, третинний рівень та на екстрену допомогу  в сумі 2939,1 тис.грн., та на первинний рівень в сумі 648,6 тис.грн.

Обсяг медичної субвенції на охорону здоров’я на первинний рівень визначений державою  тільки на 6 місяців 2018 року.

Якщо врахувати всі підвищення оплати праці, рівень інфляції та інші чинники, то доведена Мінфіном цифра медичної субвенції на забезпечення видатків на надання первинної медичної допомоги до 1 липня не достатня, щоб у повній мірі забезпечити мінімальні видатки.

Доведений обсяг медичної субвенції  забезпечує  функціонування закладів охорони здоров’я лише на 3 місяця, недостатність коштів по галузі становить 600,0 тис. грн., які залучені з власного ресурсу сільського бюджету.

При розрахунку видатків на заробітну плату  взято за основу підвищення з 01.01.2018р. розміру  мінімальної заробітної плати до 3723грн. та встановлення посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки в розмірі 1762 грн.

Потреба в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ передбачені в повному обсязі по всім галузям, крім галузі «Освіта».

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв розраховано за діючими тарифами поточного року з врахуванням обсягів їх споживання у натуральних показниках за 2017 рік і коефіцієнтів зростання.

Всі інші незахищені та не першочергові видатки передбачені у мінімально необхідному обсязі з врахуванням зростання індексу цін виробників в середньому на  110 відсотків. Потребу у цих видатках розраховано, виходячи з режиму жорсткої економії, об’єктивного вибору пріоритетів, ефективного та раціонального використання коштів.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь