Повідомлення від Пенсійного фонду України в Житомирській області
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ! Відповідно до Протоколу №3 та №4 позачергового засідання виконавчого комітету комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Бердичівської міської ради Житомирської області прийом громадян в період надзвичайної ситуації Бердичівським відділом обслуговування громадян (сервісним центром) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області буде проводитися в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговуванням ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема: подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в “один дотик”; отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші); перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»); провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»; подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб; подати звернення (пропозицію тощо); активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи). Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати ( з 8-00 до 17-00) до Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) (04143) 2-71-58, (04143) 2-50-67 +380662663857, +380682742132 +380976488794, +380961036819 +380679033818, +380983657883 +380982283416 А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області 24 - 66 – 98 22 – 87 – 05 Виплата пенсій проводиться в плановому режимі |