Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Головне управління пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє:

Дата: 25.05.2020 13:54
Кількість переглядів: 438

Увага  змінюється телефонний номер

гарячої телефонної лінінії

 Беричівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру)

У зв’язку з проведенням реконструкції та удосконаленням надання телекомунікаційних послуг по АТС м. Бердичів Житомирською філією ПАТ «Укртелеком» орієнтовно з 19.05.2020 року в Бердичівському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі) буде здійснена заміна телефонного номера  гарячої телефонної лінії з  2-71-58 на 4-12-43.

 

Увага, працює

«пряма телефонна лінія»

У п’ятницю, 22 травня 2020 року в Бердичівському відділу обслуговування громадян (сервісному центрі) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області відбудеться “пряма телефонна лінія” з питань пенсійного забезпечення громадян.

Усі бажаючі зможуть зателефонувати з 10.00 до 12.00 години за телефоном 2 -50-67.

На запитання мешканців м.Бердичева та Бердичівського району впродовж двох годин відповідатиме начальник Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) –  Пихир Надія Іванівна.

 

 До відома громадян !

 

   Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє, що для отримання довідки ОК-7 необхідно  на Веб-порталі Пенсійного фонду України, застосувати свій електронний цифровий підпис (далі–ЕЦП).
?Для онлайн-реєстрації на Веб-порталі на екранній формі "Вхід" в закладці "За ЕЦП" можливо ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ.
?Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Інформація щодо отримання ЕЦП  може Вами бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами. 
?Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню "Вхід" та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка "За ЕЦП").

?Увійшовши до персональної сторінки на порталі за допомогою ЕЦП необхідно виконати наступні дії:

    - у розділі "Комунікації з ПФУ" вибрати пункт "Запит на отримання електронних документів", далі у меню "Тип звернення", вибрати необхідне (наприклад ОК-7), заповнити обов'язкові поля, ввести дані електронного цифрового відпису та відправити запит до ПФУ;

      - через певний час, який залежить від завантаження порталу, зайти у розділ "Мої документи", вибрати документ, який Ви замовляли, зберегти його на локальному диску свого комп'ютера та за необхідності його роздрукувати.

    Електронні довідки Пенсійним фондом України надаються безкоштовно.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь