Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Про утворення інвентаризаційної комісії та проведення річної інвентаризації активів і зобов’язань у 2017 році Семенівської сільської ради

Україна

СЕМЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ  

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

 

 РІШЕННЯ
 

від 19 жовтня 2017 pоку                                                                № 74

 

Про   утворення інвентаризаційної комісії та проведення  річної інвентаризації  активів і

зобов’язань  у 2017 році Семенівської сільської ради

 

        З метою забезпечення контролю за  збереженням матеріальних цінностей, відповідно до вимог Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів  України  від 02  вересня 2014 року № 879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року № 1365/26142, Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419, керуючись частиною 8 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет

 

ВИРІШИВ:

 

      1. Провести  інвентаризацію активів та зобов’язань станом на 1 листопада 2017 року .

      2. Створити комісію з питань проведення річної інвентаризації       активів і зобов’язань Семенівської сільської ради  у складі згідно з додатком (додається).

      3. Голові інвентаризаційної комісії провести інструктивну нараду з членами інвентаризаційної комісії, матеріально відповідальними особами з питань організації та проведення річної інвентаризації.

      4. Інвентаризацію розпочати 06 листопада 2017 року.    

      5. Інвентаризаційній комісії проводити інвентаризацію за участю матеріально відповідальних осіб, на зберіганні в яких знаходяться цінності.

                При проведенні інвентаризації перевірити:

наявність інвентарних (номенклатурних) номерів на основних засобах та малоцінних  необоротних активах;

дотримання умов та порядку зберігання матеріальних цінностей, а також правил утримання та експлуатації  основних засобів;

встановлення лишку або недостачі шляхом зіставлення наявності з даними бухгалтерського обліку.

         При встановленні недостач і лишків одержати письмові пояснення осіб, відповідальних за зберігання матеріальних та нематеріальних активів.

     6. Надати інвентаризаційні описи матеріальних цінностей у відділ бухгалтерського обліку та звітності Семенівської сільської ради до 01 грудня 2017 року.

 

 

     Сільський  голова                                                         Н.В.Семенюк                         

                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь