A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Головне управління пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє:

Дата: 25.05.2020 13:54
Кількість переглядів: 401

Увага  змінюється телефонний номер

гарячої телефонної лінінії

 Беричівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру)

У зв’язку з проведенням реконструкції та удосконаленням надання телекомунікаційних послуг по АТС м. Бердичів Житомирською філією ПАТ «Укртелеком» орієнтовно з 19.05.2020 року в Бердичівському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі) буде здійснена заміна телефонного номера  гарячої телефонної лінії з  2-71-58 на 4-12-43.

 

Увага, працює

«пряма телефонна лінія»

У п’ятницю, 22 травня 2020 року в Бердичівському відділу обслуговування громадян (сервісному центрі) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області відбудеться “пряма телефонна лінія” з питань пенсійного забезпечення громадян.

Усі бажаючі зможуть зателефонувати з 10.00 до 12.00 години за телефоном 2 -50-67.

На запитання мешканців м.Бердичева та Бердичівського району впродовж двох годин відповідатиме начальник Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) –  Пихир Надія Іванівна.

 

 До відома громадян !

 

   Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє, що для отримання довідки ОК-7 необхідно  на Веб-порталі Пенсійного фонду України, застосувати свій електронний цифровий підпис (далі–ЕЦП).
?Для онлайн-реєстрації на Веб-порталі на екранній формі "Вхід" в закладці "За ЕЦП" можливо ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ.
?Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Інформація щодо отримання ЕЦП  може Вами бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами. 
?Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню "Вхід" та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка "За ЕЦП").

?Увійшовши до персональної сторінки на порталі за допомогою ЕЦП необхідно виконати наступні дії:

    - у розділі "Комунікації з ПФУ" вибрати пункт "Запит на отримання електронних документів", далі у меню "Тип звернення", вибрати необхідне (наприклад ОК-7), заповнити обов'язкові поля, ввести дані електронного цифрового відпису та відправити запит до ПФУ;

      - через певний час, який залежить від завантаження порталу, зайти у розділ "Мої документи", вибрати документ, який Ви замовляли, зберегти його на локальному диску свого комп'ютера та за необхідності його роздрукувати.

    Електронні довідки Пенсійним фондом України надаються безкоштовно.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь