A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Семенівська сільська рада Бердичівського району Житомирської області розміщує оголошення про наявність вакантної посади - завідувача сектору архітектури, містобудування, екології та комунальної власності

Дата: 08.03.2024 10:32
Кількість переглядів: 62

Семенівська сільська рада

Бердичівського району Житомирської області

розміщує оголошення про наявність вакантної посади -
завідувача сектору архітектури, містобудування, екології та комунальної власності

Завдання, обов'язки та повноваження. Організація роботи щодо містобудування, архітектури, екоголії та комунального майна в Семенівській сільській раді. У межах, визначених посадовою інструкцією, здійснення комплексу заходів, що стосуються відповідного напряму роботи.

Повинен знати. Конституція України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні""Про службу в органах місцевого самоврядування""Про запобігання корупції", Закону України « Про регулювання містобудівної діяльності», нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, профільних Міністерств України та інших нормативно-правових документів з урахуванням специфіки посадових обов’язків.

Професійні навички роботи з Єдиною державною електронною системою в сфері будівництва

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи відповідного напрямку в державній службі, в органах місцевого самоврядування або в інших сферах управління не менше 3 років; знання діючого законодавства України професійного спрямування, правил ділового етикету; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК; висока працездатність, комунікативні та аналітичні здібності.

Особи, що виявили бажання працювати на посаді,

подають такі документи:

 

  • заповнену особову картку (форма П2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Кандидати можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Оплата праці проводиться згідно штатного розпису.

 

Граничний строк перебування особи на посаді: до призначення на посаду переможця конкурсу, але не довше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Подати документи на співбесіду та ознайомитись з порядком призначення посадових осіб місцевого самоврядувавння в умовах воєнного стану, а також отримати додаткову інформацію можна в Семенівській сільській раді за адресою:   с.Семенівка вул.Героїв Майдану, 4.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь