A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Семенівська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Рейтинг громад

Дата: 02.03.2018 19:07
Кількість переглядів: 770

Експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні за підсумками 2017 року провели аналіз і склали оцінку фінансової спроможності 366-ти об’єднаних територіальних громад України. Оцінку фінансової спроможності об’єднаних територіальних громад проведено у розрізі 4-х показників, які найкраще характеризують фінансові аспекти діяльності об’єднаних територіальних громад:

  • власні доходи на 1-го мешканця (співвідношення обсягу власних доходів до кількості мешканців відповідної ОТГ);
  • рівень дотаційності бюджетів (співвідношення обсягу базової чи реверсної дотації до загальної суми доходів ОТГ без урахування субвенцій з державного бюджету);
  • питома вага видатків на утримання апарату управління у власних ресурсах ОТГ (питома вага видатків на утримання апарату управління органів місцевого самоврядування в сумі доходів загального фонду без трансфертів);
  • капітальні видатки на 1-го мешканця (співвідношення видатків розвитку до кількості мешканців відповідної ОТГ).

На підставі зазначених показників сформовано загальний рейтинг ОТГ по Україні. Отже, в результаті проведеного моніторингу Семенівська сільська рада серед 366 громад зайняла 76 місця, а

Оцінка фінансової спроможності ОТГ Житомирської області за 2017 рік

№ п/п

Назва ОТГ

Загальна характеристика

Показник 1

Показник 2

Показник 3

Показник 4

 

 

 

 

Загальний рейтинг по Україні

Площа ОТГ (км²)

Чисельність населення на 01.01.2017 (тис. ос.)

Власні доходи на 1-го мешканця за І півріччя 2017 (грн на ос.)

Рейтинг

Рівень дотаційності бюджетів (питома вага базової/реверсної дотації у доходах) %

Рейтинг

Капітальні видатки на 1-го мешканця (без субвенцій з держбюджету) (грн/ос.)

Рейтинг

Питома вага видатків на утримання апарату управління у власних ресурсах (без трансфертів) %

Рейтинг

1.

Ушомирська

314,3

6,4

7997,5

7

-0,9%

42

2589,9

33

12,6%

23

11

2.

Станишівська

185,5

13,1

4544,4

37

-1,6%

35

2217,7

49

11,5%

16

14

3.

Попільнянська

301,2

14,8

4132,8

56

0,0%

49

1544,0

103

14,5%

40

34

4.

Чижівська

297,4

4,5

4380,8

43

-11,4%

8

891,2

259

16,5%

73

66

5.

Семенівська

195,8

4,7

3985,5

63

-0,2%

46

1198,6

156

21,8%

143

76

6.

Краснопільська

181,0

3,3

3646,6

97

0,0%

49

1774,9

79

26,2%

212

82

7.

Андрушківська

99,2

3,7

4142,5

55

-1,6%

34

922,7

248

22,7%

157

111

8.

Квітнева

159,6

4,3

3740,5

82

0,0%

49

1194,5

157

27,1%

223

116

9.

Іршанська

64,2

7,5

3026,4

145

-12,6%

7

656,4

326

15,4%

54

128

10.

Миропільська

88,4

6,0

2660,1

186

5,9%

116

729,6

308

13,3%

27

158

11.

Високівська

96,8

2,5

2881,5

164

10,7%

173

1333,5

135

23,6%

168

162

12.

Червоненська

158,0

5,8

3308,5

118

9,6%

159

1117,0

177

25,4%

199

166

13.

Народицька

1284,0

9,4

2487,0

210

8,9%

148

1753,5

81

28,5%

240

175

14.

Тетерівська

227,4

6,7

2859,6

166

3,3%

84

1499,1

113

42,0%

335

183

15.

Брусилівська

505,0

14,0

2991,4

147

8,5%

142

889,5

261

24,1%

174

194

16.

Горщиківська

133,7

3,0

2565,7

195

7,1%

125

984,5

229

25,0%

190

201

17.

Олевська

2235,1

34,0

1913,8

265

17,3%

239

1200,6

155

20,0%

118

216

18.

Лугинська

277,7

7,0

2555,3

197

5,5%

110

609,5

335

21,9%

144

220

19.

Коростишівська

417,5

29,6

2554,0

198

10,6%

172

405,2

359

15,9%

62

222

20.

Городницька

402,1

7,6

2020,3

254

16,4%

231

966,0

232

20,7%

125

231

21.

ВІльська

171,2

3,2

1976,2

258

21,2%

270

1658,0

90

28,7%

244

238

22.

Вишевицька

100,5

2,9

2460,5

213

11,3%

178

835,9

278

33,8%

284

265

23.

Білокоровицька

110,1

6,0

1858,5

271

17,0%

234

846,6

274

26,6%

216

273

24.

Довбиська

146,9

6,3

1713,8

286

17,6%

241

520,7

349

21,1%

133

277

25.

Баранівська

594,2

23,2

1937,1

263

16,2%

228

774,6

299

27,9%

237

282

26.

Корнинська

368,5

5,1

1801,8

276

19,1%

257

1065,9

198

39,3%

322

288

27.

Хорошівська

473,5

16,5

1706,5

291

17,6%

242

857,6

269

32,5%

278

298

28.

Потіївська

258,5

3,7

1636,5

296

21,8%

274

1175,6

163

47,5%

347

299

29.

Дубрівська

173,7

4,0

1621,7

298

22,1%

277

1104,3

184

47,8%

350

306

30.

Чоповицька

221,5

4,7

1402,1

317

24,8%

283

992,8

224

35,4%

297

310

31.

Новоборівська

209,8

8,7

1713,4

287

19,8%

261

520,1

350

28,6%

242

316

32.

Барашівська

329,0

4,5

917,0

349

37,2%

321

816,7

289

45,4%

344

355

 

        

         Із загальним рейтингом можна ознайомитись за посиланням http://decentralization.gov.ua/news/8392.

 

 

Добрий день шановні депутати, односельчани та всі присутні!

         07.09.2016 року Житомирська ОДА прийняла рішення за № 17  про утворення Семенівської сільської ради об’єднаної територіальної громади.

         Відповідно до даного рішення 5 сільських рад – Великонизгірецька, Закутинецька, Красівська, Терехівська , Хажинська сільська рада об’єднались навколо Іванковецької сільської ради.

         18 грудня 2016 року відбулися вибори депутатів та голови майбутньої об’єднаної територіальної громади. Завдяки довірі та підтримці жителів 12 сіл було обрано 22 депутата та мене, Семенюк Наталію Володимирівну, голову сільської ради об’єднаної територіальної громади.

30 грудня 2016 року було проведено першу сесію та саме тоді розпочала свою роботу Семенівська сільська рада. 

         04 січня 2017 року на другій сесії 7скликання прийнято рішення за № 11, згідно якого внесли зміни до Єдиного державного реєстру та перейменували 

Іванковецьку сільську раду на Семенівську сільську раду.

         Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звітую про виконання Програми економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради у 2017 році. 

Структура виконавчого органу Семенівської сільської ради  становить 44 штатних одиниць та складається з наступних відділів: фінансовий відділ, відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства, відділ з питань економіки та розвитку інфраструктури, відділ освіти, молоді та спорту, центр надання адміністративних послуг, відділ господарського забезпечення та керівний склад виконавчого органу. Станом на 31.12.2017 року зайнято 31 штатна посада посадових осіб органу місцевого самоврядування.

         На території Семенівської сільської ради працює 6 будинків культури та 3 клуби, 7 бібліотек.

         У квітні 2017 року сільською радою створено Центр надання соціальних послуг, який обслуговує людей похилого віку, одиноких, непрацездатних та людей з інвалідністю (близько 80 осіб). Також, на обліку стоять 24 сім’ї, в яких виховуються діти, що опинилися у складних життєвих обставинах (55 дітей). Штат Центру складає 14 працівників.

         Рішенням сесії від 20 червня 2017 року на баланс Семенівської сільської ради передано музей ім. Джозефа Конрада в с. Терехове.

         Одним із відділів Семенівської сільської ради є Відділ освіти, молоді та спорту. У громаді налічується 4 загальноосвітні школи І – ІІІ ступенів,  2 загальноосвітні школи І – ІІ ступенів та 5 закладів дошкільної освіти, в яких станом на 01.09.2017 року навчається та виховується 568 дітей. Кількість вчителів, вихователів, логопедів та технічного персоналу, які працюють у штаті Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради, становить 199 осіб.

Діяльність Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради забезпечує відділ бухгалтерського обліку та звітності та інформаційно-методичний центр.

12 вересня 2017 року Семенівською сільською радою створено КУ «Центр Первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської сільської ради. До складу КУ «Центр Первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської сільської ради входить 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, 3 фельдшерсько-акушерських пункти та 6 фельдшерських пунктів. Діяльність КУ «Центр Первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської сільської ради забезпечує 30 працівників.

         У 2017 році проведено 11 сесій сільської ради та прийнято 273 рішення, проведено 12 засідань виконавчого комітету та прийнято 105 рішень.

Підготовкою проектів рішень до сесії сільської ради та засідань виконавчого комітету займаються спеціалісти всіх відділів сільської ради. Проекти рішень сесії сільської ради попередньо вивчаються та розглядаютьсяна засіданнях постійних комісій.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» створено веб-сайт Семенівської сільської ради, де  оприлюднюються рішення сільської ради та виконавчого комітету.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова здійснює свої повноваження шляхом видання розпоряджень. Станом на 31грудня 2017 року видано 597 розпоряджень.

Розпорядженням сільського голови у 2017 році булизатвердженіграфікиособистих прийомів сільського голови, заступників голови та в. о. старостстаростинських округів. Всього на особистих та виїзних прийомах розглянуто 252 звернення громадян сільської ради.

Крім того, у 2017 рік додатково надійшло 636 звернень громадян, з яких 618 – вирішено позитивно, у вирішені 8 звернень відмовлено з поважних причин, на 10 – надано вичерпні роз’яснення.

Станом на 31.12.2017 року видано 2966 довідок різноманітного характеру для пред’явлення за місцем вимоги.

У 2017 році до сільської ради зверталися жителі громади з метою реєстрації новонароджених, актів записів про реєстрацію шлюбу та реєстрацію смертей. За звітний період Семенівською сільською радою зареєстровано 7 народжень, 7 смертей та складено 22 актових записи про реєстрацію шлюбу.

Майже кожного дня до сільської ради звертаються жителі громади та особи, які брали участь у антитерористичній операції, із проханням про матеріальну допомогу, всі заяви розглядаються на засіданні виконавчого комітету, де і приймаються відповідні рішення.Звертаються з проханнямдопомогти в лікуванні та у вирішеннісоціально-побутовихпитань.

Виходячи з наявних фінансових можливостей, протягом звітного періоду сільською радою за рахунок коштів сільського бюджету надавалася одноразова грошова матеріальна допомога, з них:

         - 41 жителю громади з тяжкою або тривалою хворобоюна лікування та/або на придбання медикаментів, на оперативне втручання в загальній сумі 243,244 тис.грн;

         - 91 жителю громади, які брали участь у антитерористичній операції в загальній сумі 90,425 тис. грн;

         - 2 жителям сільської ради, учасникам АТО, на умовах співфінансування з обласним бюджетом спрямовані кошти на загальну суму 0,731 тис. грн для проведення реабілітації.

Економічний потенціал громади

Найбільшу питому вагу в промисловості громади займає легка промисловість. Найбільші функціонуючі промислові підприємства: ТОВ «Мяркіс», ТОВ «А-Вікт»,транспортувальне розподільче підприємство, через яке здійснюється постачання природного газу, ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" філія УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" Бердичівське лінійне виробниче управління магістральних газопроводів.

У галузевій структурі сільського господарства рослинництво становить 98,5%, тваринництво – 1,5%.

Основними сільськогосподарськими підприємства, які здійснюють діяльність у галузі рослинництва та мають найбільші площі землі в обробітку є ТОВ «Агро-сем 3», СФГ «Агро-Степ», ПП «Климчук», ТОВ «Факт», ПСП АФ «Світанок», ПСП «Полісся –С», ТОВ «Красівське», ФГ «Небодар», ФГ «Лада-2005», СФГ «Подільське», ТОВ «Зелений вал».

Основними сільськогосподарськими підприємствами, які здійснюють діяльність у галузі тваринництва, є ФГ «Чорноус», ПП «Украгролад», ПП «Климчук».

Торгівельніпослугинадають 28 торговихточок, у тому числі 18 магазинів, 2 АЗС, 1 АГНКС та 5 закладівгромадськогохарчування на 335 посадковихмісця. Магазини є в усіх селах громади, окрім с. Нова Олександрівка, в якомуздійснюєтьсявиїзнаторгівля та в с. Кикишівка.

Головними документами сільської ради, які приймаються депутатами сільської ради, є Програма економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради та сільський бюджет.

Підсумки виконання доходної частини сільського бюджету у 2017 році

За 2017 рік досільського бюджету сільської ради  зараховано надходжень в сумі 40775,1 тис. грн, з них трансфертів з державного бюджету надійшло в сумі 21593,7 тис.грн. До загального фонду надійшло коштів з міжбюджетними трансфертами в сумі 37035,0 тис. грн або 109,8 % виконання до планових надходжень на звітний період, до спеціального фонду надходження склали  3740,1 тис. грн або 99,0% до планових надходжень на звітний період, з них надійшло трансфертів до сільського бюджету 21593,7 тис.грн.

До загального фонду сільського бюджету надійшло власних і закріплених доходів у сумі 18835,5 тис. грн або 121,5% до запланованих сільською радою показників.Понад затверджені  показники  бюджетом отримано  3335,5 тис.грн.

Власних доходів загального фонду сільського бюджету на одного жителя громади припадає 3986 грн, що у 2,9 рази більше ніж у відповідному періоді минулого року.

Найбільшу  питому  вагу  в  структурі надходжень загального фонду  сільського бюджету (без урахування трансфертів) займає  податок та збір  на  доходи  фізичних  осіб  (57,5%) та місцеві податки (31,8%).

         В розрізі податків маємо наступні надходження:

- податку та збору на доходи фізичних осіб при плані на відповідний період в сумі 10000,0 тис. грн, фактично надійшло 10825,5 тис. грн, що становить 108,2% виконання;

- податку на майно до сільського бюджету надійшло в сумі 3227,1 тис. грн, при плані 2500,0 тис. грнта виконаний на 129,0%, а саме:

         1) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, надійшло 2,5 тис. грн;

         2) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, надійшло 0,5 тис. грн;

         3) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості, надійшло 145,9 тис. грн, при плані 40,0 тис. грнабо в три рази більше;

         4) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості, надійшло 265,8 тис. грн та становить 102,2% виконання;

         5) земельного податку з юридичних осіб надійшло137,2 тис. грнпри плані 140,0 тис. грн, що становить 98,0% виконання;

         6) орендної плати з юридичних осіб при плані 1200,0 тис. грннадійшло 1589,9 тис.грнабо 132,5% виконання;

         7) земельного податку з фізичних осіб при плані 200,0 тис.грн, фактично надійшло 399,7 тис.грн, або 200,0% виконання;

         8) орендної плати з фізичних осіб надійшло 100% до плану та склали в сумі 660,7 тис.грн.

         9) транспортного податку надійшло 25,0 тис. грн.

- єдиного податку з фізичних, юридичних осібта сільськогосподарських товаровиробниківнадійшло в сумі 2755,6 тис. грн при плані 2400,0 тис. грн, або 114,8% виконання.

В цілому місцеві податки виконані на 122,1% (при планових показниках на  2017 рік в сумі 4900,0 тис. грн, фактично надійшло 5982,7 тис.грн).

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів складає в сумі 156,8 тис. грн, при плані 92,0 тис. грн, що становить 170,4% виконання;

- акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло до бюджету в сумі 179,8 тис. грнпри плані 500,0 тис. грнабо 35,9%.

Також, додатково до сільського бюджету надійшло акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів, а саме пальне в сумі 338,7 тис.грнта акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) в сумі 1323,5 тис.грн.

Крім того, надійшло коштів до сільського бюджету від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва в сумі 108,2 тис.грн та грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності в сумі 0,3 тис.грн.

         Також, до сільського бюджету надійшли субвенції з державного бюджету:

         - субвенція з державного бюджету  місцевим бюджетам на розвиток

інфраструктури ОТГ в сумі 3516,6 тис. грн;

         - субвенція на соціально-економічний розвиток в сумі 1124,4 тис. грн;

         - освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 10691,9 тис. грн;

         - медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 3733,9 тис. грн;

         - стабілізаційна дотація в сумі 111,9 тис. грн;

         - субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами в сумі 35,2 тис. грн;

         - додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’яв сумі 2283,2 тис. грн;

         - інша субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам в сумі 138,2 тис. грн.

Інвестиції та видатки ОТГ за 2017 рік

         За 2017 рік видаткову частину загального фонду сільського бюджету освоєно в сумі  36320,4 тис.грн, з них передано трансфертів до інших бюджетів в сумі 4756,1 тис.грн.

Видатковачастиназагального фонду сільського бюджету за вказаний періодвиконана в сумі29996,2 тис.грн., або на 93,9% до плану на вказаний період.

Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Семенівської сільської ради на 2017 рік було проведено низку заходів, що дозволили реалізувати поставлені цілі пріоритетного розвитку об’єднаної територіальної громади в межах фінансових можливостей сільського бюджету громади.

Основними напрямами діяльності у 2017 році виконавчого комітету Семенівської сільської ради булоудосконалення діяльності та матеріально-технічної бази закладів освіти, створення належних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей, впровадження енергозберігаючих заходів у закладах освіти та в населених пунктах громади, ремонт та приведення до належного рівня стану доріг територіальної громади, забезпечення доступу всіх жителів сільської ради до медичного обслуговування тощо.

Органи місцевого самоврядування

Структура виконавчого органу Семенівської сільської ради  становить 44 штатних одиниць, з них у 2017 році занята 31 штатна посада, та складається з наступних відділів: фінансовий відділ, відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства, відділ з питань економіки та розвитку інфраструктури, відділ освіти, молоді та спорту, центр надання адміністративних послуг, відділ господарського забезпечення та керівний склад виконавчого органу.

У 2017 роцідля забезпечення ефективної роботи та виконання основних функцій на апарат сільської ради проведено наступні витрати:

- придбано автомобіль українського виробництва DaewooSensзагальною вартістю 193,8 тис. грн;

- придбано комп’ютерну техніку, принтери, проектор загальною вартістю 163,1 тис. грн;

- придбано меблі, канцелярські та господарські товари, матеріали та обладнання, передплачено періодичні видання на загальну суму 155,4 тис. грн;

- оплачено послуги по висвітленню діяльності сільської ради в періодичних виданнях, по придбанню та обслуговуванню бухгалтерських та фінансових програм,  по обслуговуванню автомобілю, послуг зв’язку та інтернету, послуг за утримання орендованого приміщення на загальну суму 126,3 тис. грн.

Також, напротязі 2017 року працівники Семенівської сільської ради відвідували тренінги, семінари, курси підвищення кваліфікації, організовані Житомирським центром розвитку місцевого самоврядування, Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів місцевого самоврядування та іншими організаціями.

На презентації Вашій увазі представлені декілька світлин із вищезазначених заходів:

- навчальний тренінг для представників об’єднаної громади в рамках проекту «Поширення Національного механізму взаємодії (НМВ) суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми в Україні»;

- тренінг з комунікації;

- семінар-практикум для в. о. старост та голів Семенівської, Миропільської, Краснопільської, Червоненської ОТГ;

- Бердичівським міським центром зайнятості влаштовано виїзну акцію в Семенівську сільську раду;

- семінар по наданню безоплатної вторинної правової допомоги;

- семінар у м. Вінниця «Правова допомога у громадах»;

- семінар в рамках проекту Організації економічного співробітництва та розвитку «Співробітництво територіальних громад як елемент підтримки розвитку місцевого самоврядування»;

- другий Всеукраїнський Форум об’єднаних територіальних громад;

- співпраця з Програмою розвитку організації об’єднаних націй, тренінг у м. Дніпро;

- Житомирський форум регіонального розвитку.

Т. в. о. начальника відділу освіти, молоді та спорту – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Колесник Людмила Миколаївна з робочим візитом відвідала Польщу з метою перейняти досвід для управління освітою на місцевому рівні.

Мені, також, у грудні 2017 року випала можливість відвідати з навчальною поїздкою польські гміниз метою вивчення кращих практик у сфері функціонування територіального самоврядування.

З початку своєї діяльності Семенівська сільська рада та Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради приєдналися до системи ProZorrо.Суть системи проста - більше прозорості, менше бюрократії, створення добросовісного конкурентного середовища та значна економія бюджетних коштів.Це означає, що починаючи з цього періоду всі визначені законом закупівлі на суму від 200 тис. грн (товари і послуги) і роботи від 1,5 млн. грн здійснюються виключно через систему електронних закупівельProZorro. 

Освіта

         У січні 2017 року Семенівською сільською радою утворено відокремлений юридично Відділ освіти, молоді та спорту, який на разі очолює Людмила Миколаївна Колесник.

Протягом 2017 року кошти місцевого бюджету були спрямовані на вирішення нагальних проблем по поточному ремонту, заміні застарілих систем опалення та покращення матеріально-технічної бази  дошкільних навчальних закладів та шкіл громади.

         Отже, за рахунок коштів сільського бюджету спрямовано співфінансування обласному бюджету на придбання 1 шкільного автобуса у сумі 469,1 тис. грн. Затверджено маршрути шкільних автобусів, забезпечено підвезенням 157 учнів та вихованців ДНЗ, 56 педагогічних працівників     

         Для всіх першокласників громади закуплено 48 партзагальною вартістю 116,3 тис. грн.

         Придбано 4 інтерактивні комплекси на загальну суму 168,0 тис. грн,  4  відеопроектори на загальну суму 40 тис. грн дляКрасівської , Хажинської та Великонизгірецької ЗОШ та 7 телевізорів загальною вартістю 80,0 тис. грн.

         Проведено поточний ремонт внутрішньої водопровідної
та каналізаційної мережі в Іванковецькій ЗОШ на суму 63,6 тис. грн.

За рахунок коштів сільського бюджету протягом 2017 року організовано безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та пільгової категорії дітей з розрахунку 8,80 грн на одного учня в день.

Видатки на продукти харчування дітей в дошкільних закладах склали  151,9 тис.грн.

На  оплату продуктів харчування в ЗОШ спрямовані видатки у сумі 189,4 тис. грн, з них 56,0 тис. грн, спрямовано на харчуваннядітейв період оздоровлення.

            На утримання дошкільних навчальних закладів у 2017 році з сільського бюджету спрямовані кошти в сумі 142,4 тис.грн 

з них:

Загрузити повністю:https://rada.info/upload/users_files/04345463/53b539321cb5ed19e14bbf3c3cf720c8.docx

Презентація:


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь